Oponki - Kto zgadnie czym się róznią ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
... i mi to jakoś wytłumaczy



  
 
czy to test na spostrzegawczosc?
  
 
Cytat:
2005-06-16 21:38:39, kainek pisze:
czy to test na spostrzegawczosc?



tak
  
 
ta prawa jest krzywo ścięta chybaz prawej strony.
A co chcesz żeby Ci wytłumaczyć?
  
 
Prawa w rowkach wychodzących na zewnątrz ma jakby "przegródki" cos jak TWI i chyba ma troche wyzszy bieżnik
  
 

  
 
No to chyba zgadlem))
  
 
jak dla mnie to ta lewa jest poprostu mocniej zjechana
jak nie to musze zmienić okuliste
  
 
Cytat:
2005-06-16 21:43:31, markocieszyn pisze:
Prawa w rowkach wychodzących na zewnątrz ma jakby "przegródki" cos jak TWI i chyba ma troche wyzszy bieżnik



dokładnie tylko czemu tak jest , z tego co wiem to nowsze oponki właśnie tak mają , starsze czyli ta po lewej nie ma

wulkanizator ma takie same i ma z tymi przegródkami w rowkach


  
 
no to zmieniam okuliste
  
 
moze to nalewki
  
 
Ta przegródka moze zwiekszać predkość(cisnienie) wody wypływającej spod czoła opony, co może powodowac dalsze jej odrzucenie na boki.
To takie moje czysto teoretyczne myslenie niekoniecznie poprawne
  
 
Cytat:
2005-06-16 21:46:25, mss pisze:
dokładnie tylko czemu tak jest , z tego co wiem to nowsze oponki właśnie tak mają , starsze czyli ta po lewej nie ma wulkanizator ma takie same i ma z tymi przegródkami w rowkach



az zerkne do mojego profila

eee myslalem ze to f1 ale jakby troche insze mam


[ wiadomość edytowana przez: kainek dnia 2005-06-16 21:52:51 ]
  
 
Mam nalewki z takim bieżnikiem, ale przegródek one nie posiadają.
Swoją drogą - polecam, firmy profil.
  
 
wydaje mi się że jest jeszcze jedna różnica , opony róznią się środkami, a dokładnie końce rowków są całkiem inaczej rozmieszczone. tak jakby ta po prawej była kierunkowa
  
 
a ja zawsze myślałem, że te "przegrody" to poprostu taki odnośnik ile jeszcze bieżnika na oponie. Jak bieżnik zrówna do tego, to oponki do wymianki.

Czyli... byłem w błędzie??
  
 
Cytat:
2005-06-17 07:29:50, metis pisze:
a ja zawsze myślałem, że te "przegrody" to poprostu taki odnośnik ile jeszcze bieżnika na oponie. Jak bieżnik zrówna do tego, to oponki do wymianki. Czyli... byłem w błędzie??



no właśnie... czy ja też byłem w błędzie? nie walcie mi całego światopoglądu stwierdzeniem, że te rowki służą czemuś innemu
  
 
rowki do pomiaru są ale nie na każdym kanale.... no i są znacznie cieńsze - zresztą widać je na którejś fotce
  
 
no i co nokt nie wie
  
 
NIom to może byc jakies usztywnienie konstrukcji opony, żeby na zakrętach sie klocki nie rozjeżdżały
Znowu troche mojej abstrakcji