MotoNews.pl
9 [2.0 DOHC] Klka pytan i errorow. (101467/0)
  

[2.0 DOHC] Klka pytan i errorow.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka pare pyatn odnosnie tego silnika.

Mam taka akcje dziwna ze ubywa polynu chlodzacego, plyn niema zadnego nalotu ale ogolnie jest brudny, olej okej wyciekow brak. Jak myslicie to uszczelka ?? silnik nie dymi.

Gasnie na gazie przy hamowaniu, moze to byc wina zamontowanego stozka ?? wiadomo takich filtrow raczej sie niemontuje do samochodow z lpg.

Leci bena z gaznikow. ile jakies uszczelki do tego ?? dam rade sam to zrobic ?? ile orietacyjnie mzoe za to wziasc gaznikowiec ?? gazniki to podwojne solexy.

Lewa szyba strasznie cierzko sie podnosi (elektryczna). Ma ktos jakies pomysly co z tym fantem zrobic ?? narazie sie niedobieralem do niej ale chce wiedziec na co zwrocic uwage co pomierzyc i przesmarowac.

Mam na desce termometr temperatury oleju. ale nie zyje. gdzie te ustrojstwo jest w silniku wkrecone ??

Czy jak sa dwa gazniki to niepowinny byc dwa miksery ?? wczoraj taka teorie slyszalem.

mam tez wskaznik cisnienia oleju po uruchumieniu pokazywal 4 a potem w czasie jazdy ino dwa tylko. to mam sie czym martwic czy jeszcze nei ?? olej to selektol jakis :/ bede zmienial.

gdzie w tym silniku jest odpowietrznik ukladu chlodzenia ?? i czy jest w ogole.

A silnik siedzi w ritmo. Licze na konkretna pomoc
  
 
Czujnik temperatury oleju masz albo w bagnecie albo wkręcony w miskę olejową (w Ritmo raczej ta 2 opcja)

Ubywanie płynu-jeśli nie uszczelka, to może się gdzieś pocić układ (najczęściej na czujniku temperatury na chłodnicy) lub gdzieś w okolicach silnika słabo wyciekać a w zetknięciu z gorącym blokiem po prostu wyparowuje i nie widac miejsca wycieku. Inna opcja, to dziurawa chłodnica która wraz ze wzrostem ciśnienia w układzie zaczyna puszczać (często tak się zdarza)

Co do gaźników-a jak może być inaczej jeśli nie dwa miksery (pomijam sprawę podłączenia za pomocą węży bezpośrednio wetkniętych w gardziele)

Gaśnięcie na gazie może być spowodowane źle ustawionym składem mieszanki na parowniku-spróbuj minimalnie wykręcić/wkręcić śrube na parowniku. Stożek też może być tego przyczyną ale nie musi
  
 

Dzieki.
bagnet jest zwykly wiec szukam czujnika. wlasnie nie widzialem niggdzie zadnych wyciekow a filowalem dobrze, w ogole to mi ten plyn wywala taka rurka od zbiorniczka i sie obawiam czy nie pezedmuchuje mi tam spalin. no ja mam jeden mikser niestety gdzie tej srubki szukac ??


[ wiadomość edytowana przez: maskekk dnia 2005-06-16 22:27:00 ]
  
 
Cytat:
2005-06-16 22:26:28, maskekk pisze:
Dzieki. bagnet jest zwykly wiec szukam czujnika. wlasnie nie widzialem niggdzie zadnych wyciekow a filowalem dobrze, w ogole to mi ten plyn wywala taka rurka od zbiorniczka i sie obawiam czy nie pezedmuchuje mi tam spalin. no ja mam jeden mikser niestety gdzie tej srubki szukac ?? [ wiadomość edytowana przez: maskekk dnia 2005-06-16 22:27:00 ]



Jezeli kupiles auto od szyburka to gratuluje
  
 
Cytat:
2005-06-16 22:31:59, el_comendanto pisze:
Jezeli kupiles auto od szyburka to gratuluje



a no kupilem
  
 
Cytat:
2005-06-16 22:41:39, maskekk pisze:
a no kupilem



no to zes sie kurwa wpakowal!!!!!!!!!!!!!

niewazne ile dales za to to kurwa to jest chujostwo nad chujostwa .........

Krzywe, bite, pekajace nadwozie z silnikiem do remontu. Jak moj kolega ustawial w nim zbieznosc to przesuniecia budy byly rzedu kilku cm.

Rupiec i syf... Pozbadz sie go lepiej, chyba ze masz go zamiar zakatowac i spalic. Jezeli chcesz tym jezdzic, to szykuj kilka grubych PLN...
  
 
teraz to i tak chuj . podlubei popatrze i sei zastanowie co znim zrobic. jakos jedzie poki co.
  
 
Cytat:
2005-06-16 22:46:31, el_comendanto pisze:
no to zes sie kurwa wpakowal!!!!!!!!!!!!! niewazne ile dales za to to kurwa to jest chujostwo nad chujostwa ......... Krzywe, bite, pekajace nadwozie z silnikiem do remontu. Jak moj kolega ustawial w nim zbieznosc to przesuniecia budy byly rzedu kilku cm. Rupiec i syf... Pozbadz sie go lepiej, chyba ze masz go zamiar zakatowac i spalic. Jezeli chcesz tym jezdzic, to szykuj kilka grubych PLN...



sorki za OT ale El ty masz fajnego parcha Ile dales? Widac ze igielka

a co do tematu pobocznego Maskek co kupiles?
  
 
Czizys El, nawet silnik masz kompletny z tego co widze to będzi e dopiero rzeźba
sorki za OT.
  
 
no przeciez napisal ze ritmo
ale co jak co ale mnie jakos nie dziwi to auto u Ela
  
 
oddaj moj kolektor wydechwy;P
  
 
Heh po silniku to ja sie zawiele niespodziewam, jak na selektolu pomyka to pewno trzeba w nim podlubac, buda nie wiem nie jest tragiczna, podloga i progi daja rade. reszta tez jest jaka jest, troche fura zaniedbana no ale mzoe cos z niego bedzie. narazie najbardziej martwi mnie praca silnika, te gasniecie i te ubywanie i wywalanie plynu przez zbiorniczek :/ w ogole strasznienierowno pracuje, mam nadzieje ze to przez zawory niewyregulowane. a kolektor jest mistrzowski

dalej niewiem gdzie ten diabel ma odpowietrznik ukladu chlodzenia.
  
 
Cytat:
2005-06-17 01:23:55, maskekk pisze:
dalej niewiem gdzie ten diabel ma odpowietrznik ukladu chlodzenia.


Powinien być na wężu do nagrzewnicy .
  
 
Cytat:
2005-06-17 01:23:55, maskekk pisze:
dalej niewiem gdzie ten diabel ma odpowietrznik ukladu chlodzenia.


Powinien być na wężu do nagrzewnicy .
  
 
dzieowac ladnie. mam nadzieje ze tam jest bo ja go nie widzialem :/.
  
 
Cytat:
2005-06-17 01:23:55, maskekk pisze:
Heh po silniku to ja sie zawiele niespodziewam, jak na selektolu pomyka to pewno trzeba w nim podlubac, buda nie wiem nie jest tragiczna, podloga i progi daja rade. reszta tez jest jaka jest, troche fura zaniedbana no ale mzoe cos z niego bedzie. narazie najbardziej martwi mnie praca silnika, te gasniecie i te ubywanie i wywalanie plynu przez zbiorniczek :/ w ogole strasznienierowno pracuje, mam nadzieje ze to przez zawory niewyregulowane. a kolektor jest mistrzowski dalej niewiem gdzie ten diabel ma odpowietrznik ukladu chlodzenia.


zmien uszczelke pod glowica
  
 
W sobote jadę oglądać DF z silnikiem 2.0 od argenty na pełnym wtrysku silnik ma przejechane 26.000 (dwuletni) z instalacja gazową, wspomaganiem kierownicy, szyberdachem. Koleś chce 1500 do negocjacji jak spadnie do 1200, i silnik bedzie w nienagannym stanie to go biorę na części i przekładam (co dobre) do swojego (najbardziej zależy mi na silniku jak za tą cene będzie dobry to okazja. Może powiecie na co zwrócić szczegulna uwagę?
  
 
Cytat:
2005-06-17 10:47:38, andrzse pisze:
W sobote jadę oglądać DF z silnikiem 2.0 od argenty na pełnym wtrysku silnik ma przejechane 26.000 (dwuletni) z instalacja gazową, wspomaganiem kierownicy, szyberdachem. Koleś chce 1500 do negocjacji jak spadnie do 1200, i silnik bedzie w nienagannym stanie to go biorę na części i przekładam (co dobre) do swojego (najbardziej zależy mi na silniku jak za tą cene będzie dobry to okazja. Może powiecie na co zwrócić szczegulna uwagę?



Kolega chyba nie widzi TOPICU na głównej stronie .
Poczytaj sobie i się zastanów czy nie za mało jak na Kanta z "dobrym silnikiem" 2.0 .
Pozdro. Piotrek.
  
 
Cytat:
sorki za OT ale El ty masz fajnego parcha Ile dales? Widac ze igielka

Czizys El, nawet silnik masz kompletny z tego co widze to będzi e dopiero rzeźba

co jak co ale mnie jakos nie dziwi to auto u Ela



Hehe!

Nie pękać Panowie!!!

Damy radę!!!

Maskekk - ścigamy się, kto pierwszy doprowadzi swoje auto do porzadku???

Cos mi sie wydaje, ze ja chyba bede szybszy
  
 
Gasnie na gazie przy hamowaniu, moze to byc wina zamontowanego stozka ?? wiadomo takich filtrow raczej sie niemontuje do samochodow z lpg.

tak to jest przyczyna -> podczas hamowania na wolnych obrotach powietrze samo wpycha sie do okładu dolotwego i nie ma ciśnienia ktore wysysa gaz jest wrecz nadciśnienie i gaz nie leci też tak miałem -> pomaga wyjecie bezpośredniego dolotu zinego powietrza i skierowanie rury zasysającej do tyłu aby powietrze robiło podcisnienie (wysysało sie)