Przeróbka mono na full

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie. Czy można przerobić essiego mk5 1.4 monowtrysk na pełny wtrysk. Jeżeli da rade do co trzeba wymienić dokładnie. Czy ktoś już cos takiego robił?
  
 
a czy można przerobić malucha na essiego? moja siostra też chce essiego, co muszę zrobić? czy ktoś już robił takie coś?
  
 
No, bez uszczypliwości. Do przeróbki na EFI potrzebny jest inny kolektor ssący, zestaw czujników z wiązką, listwa wtrysowa i komputer.
  
 
wilku, a o glowicy nie zapomniales? w efi wtryskiwcze wlsanie w niej sa przeciez montowane (nie przygladalem sie nigdy z bliska ) no a jak glowica z 1,6 to i blok silnika, bo tloki maja inna srednice
  
 
Liked kolega z 14i mono ma zamiar zrobić full wtrysk myślę że chodzi mu o jakie elementy ma do założenia ale od silniczka 14i na pełnym wtrysku takowy też szedł i to by było najprostsze rozwiązanie. Głowica od 1.6 nie pasuje do 1.4. Z wymiany wiem że od 1.6cvh założy się głowice do 1.3 cvh.
  
 
ale ze mnie mlotek.. faktycznie zapomnialo mi sie ze 1,4 tez byl na pelnym wtrysku
no wlasnie o tym pisalem, ze jesli glowica to i blok.. bo inna srednia tloka jest. ale to jest troche wnerwiajace, ze wlasnie 1,3 ma taka sama srednice tlokow jak 1,6 i glowica podchodzi.. a 1,4 to taki odszczepieniec

[ wiadomość edytowana przez: liked dnia 2005-06-22 10:05:33 ]
  
 
jaki odszczepieniec ????? rarytas proszę nie besztać
a poważnie po co tak przeróbka w jakim celu ???? bo misię wydaje ze jest to marnowanie kasy
  
 
Wsumnie to wszystko można zrobić tylko po co? Jai jest sens zmiany mono wtrysku na wielopunkt.Naprawde nie wiem.... Czy chodzi o polepszenie osiągów, zmiejszenie spalania, czy zmiejszenie toksyczności spalin
  
 
1. Marnowanie kasy, nic nie da - no chyba, ze jakies powazniejsze przerobki gdzie trzeba zapanowac nad paliwem.

2. Liked, glowica sie nie rozni - zmieniasz kolektor z listwa. Przyjzyj sie, wtryskiwacze nie sa w glowicy, tylko na listwie dokrecanej do glowicy.
  
 
przujze soe toradku na nast. naszym spocie jak podjedzie cos na pelnym
co do przerobek... ktos kto nie czuje sensu przerobienia czegos w swoim aucie, nie zrozumie tego nigdy nie wazne czy to jest 1,4; rs; czy maluch.. liczy sie to, ze sie cos samemu przerabia w swoim autku.. ze staje sie ono inne niz seryjne, to tak jak slepemu tlumaczyc kolory pewnie ze nie ma sensu ladowac kasy w cos co dla was jest nie oplacalne. ale jak juz sie ma cos poprzerabianego, to na spotach robicie oczy, podziwiacie i jestescie pelni podziwu dla tego kogos, kto przerabial. wtedy nie pytacie czy to mialo sens.... i o to wlasnie chodzi w tym wszystkim
  
 
Witam

A czy sie da przerobic 8V na 16V ??

POzdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-24 09:02:48, bzikol pisze:
Witam A czy sie da przerobic 8V na 16V ?? POzdrawiam



WYmieniejąc silnik. Bo CVH i Zetec to całkowicie inne konstrukcje. Naturalnie mozna spotakc opisy hybryd, ale to zabawa dla posiadaczy bogatych tatusiów
  
 
Cytat:
WYmieniejąc silnik. Bo CVH i Zetec to całkowicie inne konstrukcje. Naturalnie mozna spotakc opisy hybryd, ale to zabawa dla posiadaczy bogatych tatusiów


taaak.... pamietam ze mialem takie plany, ale jak zobaczylem ta slynna stronke, zwatpilem i odpuscilem
  
 
Wilku a w takim razie - co powiesz na wsadzenie do MK 7 - silnika 2,4litra V6 24V - jak juz zmianiac to zmieniac. Ile przy takim zabawy ?? I ile mogłoby to kosztować.??

POzdrawiam
  
 
A z czego jest ten silnik bzikol 2.4V6 jedyny jaki ja znam to z scorpio około 130KM no i 12 zaworów
  
 
TO jest narazie zapytanie - a silnik musialby byc koniecznie jakis fordowski - pewni mondeo albo cos podobnego

POzdrawiam