Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PAGAN Wwa | 2006-07-02 14:19:24 1. tyle ile wymyslisz i będziesz rozpowiadać pod warunkiem, że ktos ci uwierzy
2. duzo i za duzo 3. przecież wiesz ile kosztują, a przynajmniej ci sie tak wydaje. |
sova Miłośnik FSO POLONEZ 1,4 Coupe olkusz | 2006-07-03 01:38:07 motorniczy, zagadaj do Walezego na priv lub jego strona www.cecot.w.pl
ma wydumane miocno 2.0 stale modyfikowane albo do Bodziota który ma 1.8 z głowica wymajstrowaną konkretnie ale to co chcesz robic to nalezy zaczac najlepiej od pełnego remontu silnika i tak jak napisano wczesniej, przeróbki drobne do 140 KM silnik powinien zniesc OK ----------------- SOVA - Synthetic Online Violence Android |
automatic | 2006-07-03 10:34:21 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 09:52:33 ] |
DooMinick FSO 1500 Kraków | 2006-07-04 03:51:36 Ja uwazam tak samo, jak powiedzieli poprzednicy. Najpierw robisz remont na nowych czesciach, plus oczywiscie wszelkie planowania, wywazania, szlify itp. Wymianiasz w silniku na nowe co tylko sie da i na co Cie stac. Nastepnym dopiero krokiem jest dlubanina w celu osiagniecia wyzszej mocy. W odrwrotnej kolejnosci nie ma to sensu najmniejszego. To sa niezle silniki i mozna sie nimi nacieszyc, ale bedzie to na pewno kosztowac wiecej niz jakis golf przybajerzony. Dostepnosc niektorych kluczowych czesci jest znikoma, ceny czasem kosmiczne, a do tego najwazniejsza jest wiedza, ktora po czesci zapisana jest tu na forum (i u konkurencji tez), a po czesci siedzi jeszcze w glowach niektorych uzytkownikow forum lub w ksiazkach. Dobreze jest tez pojezdzic po kilku sklepikach, malych zakladzikach wyspecjalizowanych w jednej dziedzinie, jak glowice, szlify, walki itp., bo tam tez znajdziesz sporo wiedzy najczesciej za darmo. Nie czarujmy sie jednak, ze kasa nie gra roli, bo gra i to niemala. |
automatic | 2006-12-13 10:09:08 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 09:51:55 ] |
huudyy Miłośnik FSO polonez Krosno | 2006-12-13 10:24:40 czyli najlepiej zwykle 2.0 dohc na gazniku i potem kombinowac z gaznikami np podwojne webery |
automatic | 2006-12-13 10:33:06 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 09:51:29 ] |
tom_stm Miłośnik FSO Warszawa-Wesoła Stara Miłosna | 2006-12-14 09:27:58
po co szukać , można samemu zrobić |
Mikso Polski Fiat 125p Street Racer Poznań | 2006-12-14 10:55:49 Dołączę się do wyników spalania DOHC, ponieważ ostatnio mój Fiat pobił rekord Zrobiłem 90km na pełnym baku, czyli w moim przypadku 9 - 9,5 L. Dodam że przez 15km holowałem za sobą innego, troche zastanego Fiata wiec wynik jakieś 10L/100km uważam za b. dobry. Dysze w gaźniku były 122 i 135.
Na zawodach są dysze 140 i 155, obie przepustnice otwierają się równocześnie i wtedy spalanie jest od 25L do 36L na 100km. Jednak w opcji ekonomicznej auto jest troche mułowate od dołu, a w opcji extreme ogień z d.... Teraz będę testował jeszcze inne ustawienie, pośrednie, ale zobaczymy co z tego wyjdzie |