Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-06-25 22:21:48 Wg mnie jedno z drugim nie ma nic wspólnego, jest to tylko kwestia wagi i wytrzymałości bloku, ale oczywiście mogę sięmylić ...? |
krz Ford Escort combi Łęczyca | 2005-06-25 22:26:11 Ja zrozumiałem gościa w ten sposób, że silniki z takim blokiem miały tę specyfikę, że były paliwożerne, nie sam blok miał mieć wpływ na zużycie paliwa. |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-06-25 22:29:17 Chyba nie blok, a glowica - bo blok to we wszystkich fordowskich silnikach jest zewliny/
Natomiast alumioniowa glowica jest w Zetecach i nie chodzi tu tyle o to ze jest aluminiowa, a o to, ze ma 16 zaworow, co niby ma zmniejszac spalanie. Oprocz wagi nie widze tu zadnego powiazania. |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-06-25 23:21:29 Wedlug danych, ktore posiadam, glowica CVH jest zeliwna. |
locust MKV piaseczno | 2005-06-25 23:30:10 na 1000% stop aluminium.
polerowałem wczoraj kanały ![]() |
![]() CyRaN Ford Escort Torun | 2005-06-25 23:43:51 cvh 8 zaworowy ma na pewno 100% aluminium bo mi ostatnio srube z glowicy wyrwalo i wybieralem aluminium z tejze sruby |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-26 04:26:25 Aluminiowy blok to nawet T-34 miał ![]() A CVH ma aluminiową głowicę ![]() |
Bazyl Knurów/Gliwice | 2005-07-22 16:55:17 i OHV ![]() |