Felgi do Cari II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcę kupić kupic felgi do Carinki II Hatchback 1991 rok i nie wiem jakie kupic i o jakich wymiarach opon i felg? Myślę o 15 tylko jaki jest tam roztaw śrub? dzieki wielkie
  
 
Witam
Ja założyłem 14' 4x100 (bez zagrychy) i 185/65/14 oponki
15' to trszke za twardo

Pozdrawiam
  
 
Witam!

temat istnieje-wiec mam pytanie....
jakie parametry powinny miec felgi do cariny II CT150 ?
chodzi o ET itd.

dzieki. Pozdrawiam.
  
 
Ja w mojej (CT 150) posiadam jeszcze oryginalne felgi oznaczenie to 5JX13, rozstaw śrub to 4x100. Identyczne miała Honda Civic.
Pozdrawiam.
  
 
Hej!
Zerknij na TEN link.

Pozdrawiam
K
  
 
Nie wiem dokładnie, ale z tego co pamiętam to to ET u nas jest dosyć spore (koła są mocno schowane w nadkolach), więc to co podaje link Sugarfree (3 jest prawdopodobne.
Z jednej strony mozna by szukać czegoś o mniejszym ET, co dało by efekt jak zwiększenie rozstawu kół, ale z drugiej trzeba uważać na to zeby koła nie obcierały o błotniki.

Z tego co mi wiadomo to na przód wchodzą bez obcierania 195 (ale nie wiem na jakim ET). Z tyłu jest gorzej i trzeba doginać rant błotnika.

Wymiary tak jak pisze Maciass
Dodatkową wskazówką może być fakt, ze pasują do nas fele od corolli takiej jaką ma Madzia_83 - mam takie na zimę.

chuck - zarzuć jakieś foto .. moze być nawet z telefonu

Nie ma to jak CT150!! Carina power... Diesel power
Pozdrawiam
  
 
Witam witam
Fotki muszę zrobić -primo
muszę nauczyć się je wkładać -duo
a spalaniem już się chwaliłem ,ja też mam 2C ale w CT 170

Pozdrawiam

  
 
To jak będziesz miał problemy z ich wrzuceniem to daj mi znać na priva albo gg.
Zaraz, to co masz w CT150? "C" w tym kodzie oznacza diesla... Benzyniak to ST150 i jakieś AT (151?)

Czekam
  
 
Oczywiście 2,0D 1990 r
jak na razie auto nie skończone,zawieszenie zrobione ,chamulce zrobione (nowe tarcze ,klocki,szczęki),fakt po wymianie felg na alu wygląda zupełnie inaczej) muzyka całkiem,całkiem,silnik o.k.
tylko z zewnątrz czeka jeszcze na kosmetyka.

Pozdrawiam
P.S.
24-25.09 w hali ludowej odbędą się finały misrzostw Polski car-audio,tam będzie trszkę nagłośnionych autek
Zapraszam
  
 
ja w mojej mam 5x100.
  
 
Cytat:
2005-08-31 21:16:29, chuck pisze:
Oczywiście 2,0D 1990 r



A więc CT170.. buda jak u Rogacka... zupełnie inny samochód (nadwozie)
To sie dogadaliśmy wszyscy

Pozdrawiam
  
 
jak chcesz to mam takie felgi na sprzedaż. ogłoszenie w kupię, sprzedam znajdziesz
  
 
Cytat:
2005-08-31 16:37:58, MisiekII pisze:
Nie wiem dokładnie, ale z tego co pamiętam to to ET u nas jest dosyć spore (koła są mocno schowane w nadkolach), więc to co podaje link Sugarfree (3 jest prawdopodobne. Z jednej strony mozna by szukać czegoś o mniejszym ET, co dało by efekt jak zwiększenie rozstawu kół, ale z drugiej trzeba uważać na to zeby koła nie obcierały o błotniki. Z tego co mi wiadomo to na przód wchodzą bez obcierania 195 (ale nie wiem na jakim ET). Z tyłu jest gorzej i trzeba doginać rant błotnika. Wymiary tak jak pisze Maciass Dodatkową wskazówką może być fakt, ze pasują do nas fele od corolli takiej jaką ma Madzia_83 - mam takie na zimę. chuck - zarzuć jakieś foto .. moze być nawet z telefonu Nie ma to jak CT150!! Carina power... Diesel power Pozdrawiam

Misiek czy w takim modelu toyoty co masz ty i ja czyli CT150 87 rok jest mozliwośc złożenia felg o roz.6J14 H2 ET 33.Czy raczej nie?Czy może skończyć się to ingeręcją blacharza ,chodzi mi otelne nadkola(błotnik)
  
 
Ja na lato mam felgę 5,5J 14 i opony 185/65/14 i musiałem trochę po majstrować przy tylnych nadkolach bo przy skoku zawieszenia obcierało, więc przy jeszcze szerszej feldze na pewno też cię to czeka. Lepiej znajdź coś węższego
  
 
Cytat:
2008-01-14 16:17:38, SzybkiLopez pisze:
Ja na lato mam felgę 5,5J 14 i opony 185/65/14 i musiałem trochę po majstrować przy tylnych nadkolach bo przy skoku zawieszenia obcierało, więc przy jeszcze szerszej feldze na pewno też cię to czeka. Lepiej znajdź coś węższego

Szkoda bo to fajne ATS.Jak mus to mus,poszuka się coś innego
  
 
Najlepszym rozwiązaniem by było zrobić przymiarkę bo nie wiem jaki mam ET w tych swoich felgach i możliwe że dlatego obcierało bo koła były za bardzo na zewnątrz, jednak o ile się nie mylę to 0,5 cala różnicy w szerokości felgi musiałoby się przełożyć na różnicę ET ok 12 więc dość dużo
  
 
Cytat:
2008-01-15 13:38:53, SzybkiLopez pisze:
Najlepszym rozwiązaniem by było zrobić przymiarkę bo nie wiem jaki mam ET w tych swoich felgach i możliwe że dlatego obcierało bo koła były za bardzo na zewnątrz, jednak o ile się nie mylę to 0,5 cala różnicy w szerokości felgi musiałoby się przełożyć na różnicę ET ok 12 więc dość dużo

ET w stalowych felgach do Cariny z naszego rocznika to ujemne 45.
  
 
Cytat:
2008-01-14 16:17:38, SzybkiLopez pisze:
Ja na lato mam felgę 5,5J 14 i opony 185/65/14 i musiałem trochę po majstrować przy tylnych nadkolach bo przy skoku zawieszenia obcierało, więc przy jeszcze szerszej feldze na pewno też cię to czeka. Lepiej znajdź coś węższego

Witka Szybik Lopez.Proszę napisz co takiego majstrowałeś przy nadkolach że tobie nie obciera opona o rozmiarze 185.Udało mi sie kupic alu felasie o szerokości 5,5Jx13,i z tego co wiem to też będę musiał założyć oponkę 185 .Czy może wystarczy ją trochę podnieść na amorkach(dłuższe sprężyny i trochę twardsze)Pozdrawiam
  
 
No cóż nie była to zbyt finezyjna robota, po prostu rant nadkola ten co wystawał do wewnątrz zagiąłem do góry (zestaw naprawczy kombinerki + młotek). Starałem się tak zrobić żeby z zewnątrz nie było widać ingerencji i nawet się udało ale jak się później okazało daremny mój trud bo 2 miechy później sąsiad mi lekko "przytuningował" lewe nadkole Co do samej opony 185 trzynastki to u mnie nie było problemu bo mam takie zimówki 185/70/13 na standardowej feldze i nie było problemów. Lekkie obcierki zaczeły się po przejściu na letnie 14.

PS skąd wytrzasnąłeś twardsze amorki??? jak pytałem o takie cudo w serwisie zawieszeń to gość rozłożył ręce i powiedział że pierwsze słyszy
  
 
Cytat:
2008-01-23 10:46:34, SzybkiLopez pisze:
PS skąd wytrzasnąłeś twardsze amorki??? jak pytałem o takie cudo w serwisie zawieszeń to gość rozłożył ręce i powiedział że pierwsze słyszy

Może nie amorki tylko same sprężyny.Zaproponował mi je gość z Łodzi który ma zakład specjalizujący się w zawieszeniach.Ma podobno możliwość sprowadzenia z Niemiec sprężyn do CT150 odrobinę dłuższych niż oryginalne.Cena z zeszłego roku to jakieś 450 zł za komplet na tył.W taki sposób jest możliwość podniesienia tyłu i uniknięcia chowania się koła w nadkole i co za tym idzie obcierania.Pozdrawiam