MotoNews.pl
  

Luz sforznia wahacza w piaście

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie, czy ktoś miał taki przypadek że po wymianie sforzni wahacza okazało się że pomimo wymiany śrub mocujących sforzeń w piaście nadal jest luz ?
  
 
jak tak masz to wybite jest gniazdo sworznia w zwrotnicy.

czyli szykuj się na wymianę całej zwrotnicy
  
 
Cytat:
2005-06-27 07:17:53, alpq28 pisze:
Mam pytanie, czy ktoś miał taki przypadek że po wymianie sforzni wahacza okazało się że pomimo wymiany śrub mocujących sforzeń w piaście nadal jest luz ?



Strasznie skomplikowany opis.Nie bardzo łapie co ma luz w piaście do sworznia.Sworzeń jest mocowany do zwrotnicy jedną śrubą a nie śrubami....chyba ze chodzi o to co napisał Sławas1?Może jakieś trefne sworznie zamontowałeś?A na starych nie było tam luzu?
  
 
Rzeczywiscie skomplikowanie. Dobra rada, to zawsze sprawdzic srednice sworznia starego i nowego. Nigdy nie wiadomo, co sie kupi. Z tego co wiem, to chyba dosc ciezko "zrobic" luz wlasnie na piascie...
  
 
strasznie ciężkko - ale do zrobienia

poza tym w escorcie /w przeciwieństwie do niektórych modeli/ występuje tylko jenea średnica sworznia

ale właśnie, tak jak Henryk pisał, powiedz czsy na starym był luz
  
 
Koledze na pewno chodiło o to co napisał slawas. Też miałem taki przypadek i musiałem wymienić zwrotnicę. Szukaj od razy na rynku wtórnym, bo jak zapytasz o cenę w serwisie to wyrwie Cię z kapci
  
 
Cytat:
2005-06-27 10:35:01, Shaq27 pisze:
Koledze na pewno chodiło o to co napisał slawas. Też miałem taki przypadek i musiałem wymienić zwrotnicę. Szukaj od razy na rynku wtórnym, bo jak zapytasz o cenę w serwisie to wyrwie Cię z kapci



No dobra ...ale żeby to ucho w zwrotnicy się wybiło to musiał jeździć na poluzowanej śrubie ...innej opcji sobie nie wyobrażam.To co nie słyszał łomotów czy jak?
  
 
Ja miałem taki przypadek że śruba była wadliwa. Wymiana na nową oryginalną i jest OK.
  
 
ta sruba lubi obgnić wlasnie w miejscu gdzie powinna blokowac sworzen przed wysunieciem .