Wyłączniki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś orientuje sie w ktorym miejscu jakie przełączniki z wyposarzenia ponad standardowego były montowane w deskach z lat 93-97. Wiem ze sterowanie szyb było montowane pod dzwignią zmiany biegów. Chodzi mi miedzy innymi o ogrzewanie siedzen dzojstik do lusterek, klime.
Przy okazji czy mozna wstawic zarówke 10 W do oswietlenia wnetrza czy tez grozi to stopieniem klosza.
  
 
Cytat:
2003-02-27 21:13:22, road_runner pisze:
......
Przy okazji czy mozna wstawic zarówke 10 W do oswietlenia wnetrza czy tez grozi to stopieniem klosza.



Przcież tam już fabrycznie siedzą dwie żarówki po 5W więc nie wiem w czym problem.
  
 
Cytat:
2003-02-27 21:26:37, Bocian_s_313_PTK pisze:
Przcież tam już fabrycznie siedzą dwie żarówki po 5W więc nie wiem w czym problem.


Problem w tym ze jest za ciemno przynajmniej jak dlamnie
  
 
Ale z tego co wiem to nigdy nie świecą razem....
  
 
Cytat:
2003-02-27 21:30:10, SPAjK pisze:
Ale z tego co wiem to nigdy nie świecą razem....


Może racja . Jedna świeci przy otwartych drzwiach a druga jak się włączy na stałe. W sumie chyba powinnow wystarczyć zmostkowanie ich razem. Tylko nie wiem co na to czasowy wyłącznik światła. Z tego co maiętam to + jest tam na stałe a steruje się to masą.
  
 
otóż. włączniki wlektrycznych szyb istotnie były pod skrzynią biegów ale nie zawsze....w rocznikach nowszych(patrz od 96r) te włączniki były przy prawej nodze kierowcy tam gdize są miejsca na klawisze...po drugie...dżojstik regulacji lusterek był tam gdzie jest standardowo wyłącznik ogrzewania tylnej szyby to obok tesz jest miejsce i tam wstawiono nakładke z tym dżojstikiem a włącznik ogrzewanej tylnej szyby dano nizej obok pokrętła regulatora wysokosci swiateł....tam też montowano obok przycisk ogrzewania siedzeń.....a włącznik klimatyzacji to był chyba tesz przy prawej nodze kierowcy podobnie jak włącznik świateł przyczepy pod tą zieloną kontrolkę.....ufff to chyba tyle.......
  
 
Bylo dokladnie tak pisze Biskup. Sterowanie szybami zabieralo miejsce na schowku centralnym, dlatego przeniesiono go na nowe miejsce.
  
 
Cytat:
2003-02-27 21:30:10, SPAjK pisze:
Ale z tego co wiem to nigdy nie świecą razem....



Świecą razem,przynajmniej u mnie
A do włożenia mocniejszych żarówek to może nie wytrzymać tego to ustrojstwo co steruje wyłączaniem oświetlenia-obliczone jest na 10 W.Kiedyś chciałem założyć dodatkowe lampki w desce tak jak ma Adamus w coupe ale z powodów jak wyżej musiałem zrezygnować
  
 
Jeżeli komuś za słobo świeci orginalna lapka świetlenia wnętrza, niech zrobi tak jak ja
Lampka Admirała


  
 
jeśli włożysz 2 zarówki 10W w lampe to zjara ci sie wyłacznik czasowy oświetlenia. Zostało przetestowane
W szerokich caro regulatory do klimy były w dwóch dolnych zaślepkach na konsoli.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Admiral rozumiem ze jest to zwykla halogenowa lampa jak w domach czy czesko spotykana w sklepach?
Jak moc zes zastosowal i jak poradziles sobie z odprowadzeniem ciepła?
  
 
Cytat:
2003-03-01 16:14:32, SXC pisze:
Admiral rozumiem ze jest to zwykla halogenowa lampa jak w domach czy czesko spotykana w sklepach?
Jak moc zes zastosowal i jak poradziles sobie z odprowadzeniem ciepła?



Jest to zwykła lampka halogenowa, stosowana m.in. w gospodarstwie domowym o mocy 20W i napięciu 12V tyle, że bardzo płaska. Ma ona około 20mm grubości i podłączona jest równolegle z orginalną lampką. Pragnę zauważyć, że nie mam czasowego wyłącznika oświetlenia .
Co do odprowadzania ciepła, to po pierwsze primo nie świeci się ona aż tak bardzo długo, aby stopić dookoła styropian, a po drugie primo, w miejscu gdzie ją zamontowałem, jest znaczna odległość od lampki do blachy poszycia dachu i dość powietrza do odprowadzenia ciepła. Mam ją już prawie rok i nie widzę żadnych skutków ubocznych świecenia.

Taką samą lampkę mam zamontowaną w, Ładzie gdzie podsufitka jest z pianki i też na razie nic się nie dzieje.


  
 
Mozna tez zrobic przekaznik przed orginalna lampka i wsadzic zarowki 10 watowe, tylko pytanie czy ta obudowa to wytrzyma?

Dzieki Admiral za odpowiedz

(u mnie narazie siedzi folia aluminiowa i bardzo dobrze odbija swiatlo przez co lapmka duzo lepiej swieci, tylko uwarzajcie zeby zwarcia nia niezrobic)
  
 
Cytat:
2003-02-28 18:24:09, Admiral pisze:
Jeżeli komuś za słobo świeci orginalna lapka świetlenia wnętrza, niech zrobi tak jak ja
Lampka Admirała



Z niecierpliwością czekam, kiedy będzie toaletka

  
 
Ja mam nad lusterkiem lampę z VW, z lampką do czytania dla pasażera. bardzo fajna lampa. Z tyłu na pasie nadokiennym, w miejscu gdzie kiedyś były montowane lampki mam dwie oplowskie, u dołu drzwi przednich mam też oplowskie, które mi świecą pod nogi jak wysiadam. Gdy otwieram drzwi mam zajeb...jasno w autku. Lampy te mają osobna instalacje(wykorzystanie fabrycznej instalacji radiowej, razem z kablami głosnikowymi), maja wyłącznik, ktrym mogę włączyć je wczasie jazdy, bądź wyłączyc całkiem. Wyłącznik czasowy steruje tylko środkową oryginalną lampka. Dodatkowo, mam oświetlenie po otwarciu schowka, maski i dwie w bagazniku. Fajny bajer i cieszy oko, zwłaszcza w nocy, gdy trzeba czegoś poszukac. Ostatnio zrobiłem nawet w przyczepce oświetlenie wnętrza:)