MotoNews.pl

łącznik stabilizatora - wymiana

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. czy ktos moze mi podpowiedziec, czy ciezko jest to wymienic? Nie mam lewych lap ale tego jeszcze nie robilem. i jakie klucze sa potrzebne? Na forum wyczytalem tylko o stopniu zuzycia o wymianie nie ma.
dzieki pozdr

witaj, ja mialem wymieniane te laczniki z przodu i mechanior sciagnal tylko kolo i bez problemu mi je wymienil, zajelo mu to przy obu jakies 30 minut wiec mysle ze nie ma z tym problemu. pozdr

chudy .etap wygląda tak.
1. idziesz do sklepu po trzy piwa.
2.zdejmujesz lewe koło i wymieniasz łącznik. proste jak....
3.wypijasz 1 piwo
4 zdejmujesz prawe koło i to samo jak w punkcie 2
5 wypijasz 2 piwo i zkręcasz koło
6. sprawdzasz czy dobrze podokręcałeś koła i 3 piwo
7.rano sprawdzasz czy już nic nie puka.
8 meldujesz na lob o wynikach swojej pracy.
tyle pozdro. dasz rade. ja nie jestem mechanik a sforznie też sam wymieniam z tym że jest więcej piwa

ja zmienialem bez sciagania kol, na kanale...
dwa laczniki to chyba ze 20 minut... naprawde ciezko znalezc cos postszego w wymianie.

Dzieki panowie polepszyliscie mi humorek tym ze to takie latwe. Niedlugo zabieram sie do wymiany.
Ps. Fomin jeszcze zapomniales dodac zebym sie zaopatrzyl w wiaderko zimnej wody zeby mi piwka sie za szybko nie zagrzaly .
zamelduje jak mi poszlo.
dzieki. pozdr

Tylko nie kupuj jakiegoś badziewa (tzn łączników). Wydaj więcej a dłużej pojeździsz. Ja ostatnio po 12 tys wywaliłem na smieci.

ale koledzy nie dodali zeby dwa klucze używać i jeden ten do główki musi być idealny bo jak sie ukręci komuś nacięcie na klucz to tylko cięcie pozostanie. Ja na oryginałach czyli Febi zrobiłem 70 tyś i jak je wymieniłem to musiałem odcinać bo tak śruby zardzewiały...

Bardzo prosta sprawa... Gdy się okazało, że mi to padło, to załamałem ręce, ale postanowiłem sam to zrobić! I o dziwo, jest to jedna z prostszych rzeczy do wymiany wq Omedze! Tak jak pisali wcześniej wytarczy zdjąć koło...