[126] miedziana panewka ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z tego co mi wiadomo - panewy powinny być koloru srebrnego.. po 20.000km od remontu panew glowna - od str, koła zamachowego zrobiła sie koloru miedzianego
To znaczy, ze sie upaliła? Moja panew po 20tys umarła?
  
 
jak jest złota (tak się najczęściej to określa), tzn, że umarła
  
 
Dzięki... tak sądziłem... ale dziwne, ze tylko jedna!
  
 
Cytat:
2005-06-29 14:56:56, widynek pisze:
jak jest złota (tak się najczęściej to określa), tzn, że umarła



Chiba ma kolega rację bo jak widziałem swoje po 55k km to były całe srebrne jeszcze.
  
 
a ona byla srebrna na poczadku ?? bo są panewki od kola zamachowego cale koloru "zlotego" wiec byc moze masz taka
  
 
Cytat:
2005-06-29 15:55:59, Sajmon pisze:
Dzięki... tak sądziłem... ale dziwne, ze tylko jedna!

może teoria z fabrycznie złotą panewką jest prawdziwa
Co do nierównomiernego zużycia, to chyba Kuś mi mówił, że te od koła padają szybciej..
  
 

Ja mam jeszcze fabryke panewki tylko ta za zamachem była ruszana i to nie raz i jest jasno żólta taka miedziana i nawet jest idealnie gładka i ciasno siedzi więc ja nic tam nie ruszam bo smarowanie jest ok

a mam takie pytanie jak mam uzywany wał to moge załosyć nowe panewki? - tylko gdzie to sie sprawdza który to jest szlif
  
 
Cytat:
2005-06-29 20:26:01, rosck pisze:
Ja mam jeszcze fabryke panewki tylko ta za zamachem była ruszana i to nie raz i jest jasno żólta taka miedziana i nawet jest idealnie gładka i ciasno siedzi więc ja nic tam nie ruszam bo smarowanie jest ok a mam takie pytanie jak mam uzywany wał to moge załosyć nowe panewki? - tylko gdzie to sie sprawdza który to jest szlif

najpewniej by było, gdybyś jednak wyjął wał i udał się z nim do szlifierza celem zmierzenia...chyba lepiej zrobić ten szlif, niż potem od nowa silnik rozkładać?? chyba, że chodzi ci o miejsca pomiaru?? mierzysz czopy wału (ich średnicę) i porównujesz z nadwymiarami (chociaż one są tak ułożone, że wał jest za luźny i wtedy szlifujesz na kolejny nadwymiar i dajesz "grubszą" panewkę)
  
 
Pamietam ze przy pierwszej 650 zakąłdałem panewki nowe Własnie w kolorze miedzi a nie srebrne i wytrzymały dłuzej niz źle spasowany wał
  
 
mam nie ruszany od nowosci silnik to sie looknie w te wakacje na kolorki Robie remont budy to do silnika tez sie zajrzy.
  
 
to bardzo łątwo sprawdzic (przynajmn iej tak mi sie wydaje) Panewka w końcu nei pracuje na cłałej powieszchni, i np z boku jest obszar na którymnie pracuje, zobacz czy onm jest nadal srebrny czy też jest miedziany. Jak jest srebrny a reszta miedziana tzn ze panewka jest zajechana. Jak sie myle to mnei poprawcie
  
 
Cytat:
Z tego co mi wiadomo - panewy powinny być koloru srebrnego.. po 20.000km od remontu panew glowna - od str, koła zamachowego zrobiła sie koloru miedzianego


Co wy tam mnozycie??
Od strony koła zamachowego jak jest nowa-to ma kolor miedziany.Zobacz tylko czy nie jest przytarta...Na 100%-bo mam nowke sztuke przed nosem na biurku....Ta od strony rozrzadu jest srebrna.I tyle
  
 
Cytat:
2005-06-30 12:28:49, Buczek21 pisze:
Co wy tam mnozycie?? Od strony koła zamachowego jak jest nowa-to ma kolor miedziany.Zobacz tylko czy nie jest przytarta...Na 100%-bo mam nowke sztuke przed nosem na biurku....Ta od strony rozrzadu jest srebrna.I tyle


Tak sie skałda ze tez mam przed oczami tą panewke i jest srebrna........
  
 
nie ma reguly chyba... jak mam od strony kola złotą.
  
 
a ja rozowa z falbanka moze ta zlota to z brazu?


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-06-30 15:18:31 ]
[ powód edycji: co za ot z falbankami hym ?? ]

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-06-30 15:22:34 ]
  
 
znam ten ból..wymieniałem u siebie we wrześniu panewki razem z całym kadłubem, bo jak pojechałem do zakopca to panewka sie odkrecciła i tłukła w kadłub az ten pękl..pomimo ze olej sie lał juz pod koniec ciurkiem to dzielny bobas wrócił spowrotem do wawy..teraz mam nowe ale boje sie ze to nowe teraz jest bardziej niepewne od tego co miałem
  
 
..a tak na marginesie to jak kupowałem to obie były srebrne,natomiast zdjeta była lekko brazowa,ale moim zdaniem to olej zostawia taki olej przeciez na silniku i nie od razu znaczy to ze jest do wywalenia
  
 
A najlepsze jest to, ze w szlifierni dowiedziałem sie, ze to po prostu taki stop -a w gorszym stanie jest 2 panew... od str. rozrządu!
Normalnie cyrk
  
 
Nie "taki stop" tylko np. sa panewki na tyl cynowane lub pokrywane teflonem i sa mosiezno-brazowe, panewki od strony rozrzadu beda zawsze aluminiowo-jakies tam (nie pamietam) Pozdrooo
  
 
Cytat:
2005-07-01 00:18:50, filipmec pisze:
Nie "taki stop" tylko np. sa panewki na tyl cynowane lub pokrywane teflonem i sa mosiezno-brazowe, panewki od strony rozrzadu beda zawsze aluminiowo-jakies tam (nie pamietam) Pozdrooo



Toć przecie godom chopiee!!!