Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tabi666 F&F Sympatyk niebieski wrocław | 2005-06-30 11:25:49 klik wczoraj natkęłem się na coś takiego. Podobno nie da się wsadzić do fiata v6 bo już dohc wchodzi na styk ale jednak się da ! wie może ktoś coś więcej na ten temat ? podejżewam że skrzynia od forda sierry ale jak ona wchodzi w tunel fiata gdzie wypada lewarek zmiany biegów (czy porzypadkiem nie za ręcznym : ![]() pozdrawiam |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2005-06-30 11:29:34 gdzieś to już było, tylko nie pamiętam w którym dziale ![]() ----------------- jakiś lepszy cwaniak... matkę wozi z tyłu... |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2005-06-30 12:15:47 Poprawiłem link
V6 da się wstawić, wszak była "fabryczna" wersja rajdowa z V6 3,2l z fiata 130, niestety tylko w jednym egzemplarzu (chyba?). |
![]() fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-06-30 15:19:12 Upychanie takiego silnika do DF'a to sztuka dla sztuki ponieważ z poj. 3238cm3 osiągał tylko 125kW - 170KM.
jacek_s wg. moich danych była to wyścigówka. ![]() |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2005-06-30 16:51:17
Przecież napisalem "wersa rajdowa", mniej więcej o to mi chodziło. Fajnie powiedziane - "tylko 170 KM" ![]() Sztuka dla sztuki - może, ale ja lubie sztukę ![]() Owz - mi i Fiat_maniac'owi rozchodzi się o inny silnik, nie ten z jebay'a od ścierki, tylko od fiata 130 3,2 V6 właśnie. |
![]() waco DF Mikstat | 2005-06-30 17:57:20 3,2 V6 ale pamietajcie ze to połowa lat 70 pierwsza. i TYLKO 170 PS ;P a momentu pewno z 300niutonów mhmm
kurcze zanim przeczytałem ten post dziś juz zacząłem szukać scorpio 2,8 lub 2,9 V6 ![]() mhmm fajne toto musi byc ![]() ale zeby jechac to ze dwa krawężniki trzeba wrzucic do kufra ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2005-06-30 18:10:51 waco przelicz moc/ moment i wage auta
wcale niema rewelki ![]() a wez pod uwage jakby zamiast ociezalej V6 fordowskiej siedzial fiatowski/lanciowski 2.0 nawet 8V na turbie moc/ moment i waga auta lepsze niz z V6 forda P.S. efekty zaniedlugo ![]() |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2005-06-30 19:15:06
Ale co z żywotnością?... |
![]() Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2005-06-30 19:17:59
Tiaaa ale po "lekkich" zmianach juz 285KM Btw. NAwet nie wiedziałem że były seryjne (no może raczej poł-seryjne) 130'ki 4,0 V8
|
![]() waco DF Mikstat | 2005-06-30 19:48:52
mhmm ale tu wcale nie chodzi o osiagi czy przyspieszenie -> to daje mi "zwykłe" BMW E30 335i fiatem sie scigać nei bede a fajnie miec fał ke pod maska ![]() ![]() ![]() ostatnio wpadł mi w ręce 3,0i od Omegi jedynie 180PS hehe ale rzedówka -> musiałbym fiata przedłuzyc o jakieś 20cm ![]() a co do turbo itp -> rozaz sobie koszty -> zakup Scorpio 3000zł -> czesci rozprzedajesz zarabiasz 1500zł i amsz silniki ( w znanymsobie stanie) z osprzetem i skrztynią i wałem elektryka kabelkami itp |
![]() fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-06-30 21:30:35
Mnie chodzi o samochód do wyścigów płaskich, po torze, a nie do rajdów. Możliwe jednak, że była to rajdówka bo most miał przełożenie 4,55, ale o skrzyni nic nie wiem. Co do mocy to napisałem tylko bo przecież 2.0, nawet 1.8 miewały większą moc, a taki 3.2 to musiał trochę ważyć i pewnie nie kręcił się zbyt wysoko. Dźwięk pewnie zaje.... |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-06-30 21:46:16
tak... i montuj so sobie do DF-a.... rok minimum zakladajac ze bedzie Ci to szlo jako tak.... BTW... jestem ciekaw dodatkowych kosztow na zgranie ukladu aby jezdzil.... a taki BTW do silnika V8... jesli sie nie myle to F130 ma ta sama plyte podlogowa co Ferrari 365 GT/4 2+2 czyli bez problemu wchodzilo wen V12... |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2005-06-30 22:32:20
![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2005-06-30 22:41:50 ] |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-06-30 22:54:57
nie doczytałem, zwracam honor ![]() |
![]() waco DF Mikstat | 2005-06-30 23:31:55
to tylko moje pijackie wymysły z cyklu vo by było gdyby... najprostszym było bym rozwiazaniem zacząć od 2,8 na gaźniku ->potem przejść na wtrysk -> 160PS juz zaczyna dawać rade -> wbrew pozorom to nie jest taki duzy silnik wymiarowo a wiec i masowo -> 2,0 V6 z dziobaka jest wrecz bym powiedział malutkie ![]() ale zostawmy silnki forda fordom -> teraz czas zwalczyc wreszcie te sejsie bo juz mnie męczy jak cholera -> piątek ostatni projekt oddaje i po sobotnio niedzielnym opijaniu stypendium naukowego ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2005-07-02 00:24:26 a silnik VR6 na dlugosc by nie wlazl do fiata/poloneza? kat miedzy cylindarmi jest niewieli mozna powiedziec ze to prawie rzedowka |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-07-02 00:30:21 . [ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:27:05 ] |
![]() PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-07-02 00:36:12 . [ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:27:20 ] |
![]() stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-07-02 00:40:46 . [ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2005-07-02 01:27:35 ] |