Jake żarówki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam MKV 1991r.Jakie są w nim żaróki?
  
 
Zlituj się kolego i chociaż napisz o które ci chodzi
  
 
Przednie
  
 
H4 dla zwykłego MK V
H4 + H3 dla RS / XR
  
 
Żeby nie tworzyc kolejnego tematu na temat żarowek podepne sie pod ten.
Otoz szukam jakichs dobrych zarowek H4 i nie wiem jakie wybrac. Bo moga one swiecic na bialo(niebieskie zarowki) - takie mialem wczesniej i swietnie sie sprawowaly, ale po 2 latach spalila mi sie jedna i nie dostane juz nigdzie tej marki. To byla jakas japonska firma. Przeszukujac allegro, natrafilem na cos takiego:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63598046
ale nie wiem czy nie bedzie to szkodliwe dla auta. Chodzi mi o klosze, przelacznik zespolony, akumulator(niedlugo bedzie sie jezdzilo caly dzien na swiatlach) i instalacje elektryczna.
Co myslicie i co radzicie kupic?
  
 
latwiej bedzie tak
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63598046

koles piesze prawde tz. z zarowki H4 55/60W nie wyciagniesz wiecej. Ja mam H4 Philips vision +50 % i daja one laczny strumien swiata taki sam jak zwykła H4. Ale:

1 jest skrucony zarnik a to oznacza wyzsza temp swiatła a wiec bielsze swiatło kosztem zmniejszonej trwalosci ja juz mam swoje 1 rok i dalej swiaca.

2 dobrze rozlozony strumien swiatła przez co swieci ono tam gdzie powinno a nie jak w zwykłych zarowach swieci gdzie popadnie czesto kupe lumeli ucieka w powietrze a umnie koncentruje sie w waznych punktach ktore sa dla kierowcy istotne i wlasnie tam moge miec do 50% wiecej swiatła.

takie philipsy jak mam poprzez dobrze ustawiony strumien swiatla swieca jak H4 90/100 W w tych miejscach ktorych trzeba.

to co ten koles proponuje to rzeczywiscie spore latarnie niewiele ustepujace xenonowi. Ale:

1 duzy pobor mocy i o dziwo w starszych autach moze nie byc z nimi problemu ale w nowych gdzie jest kupa elektroniki tam wyliczenia instalaji elektrycznych sa dosc restrykcyjnie policzone i zakladajac takie zarówy moze ci co chwila palic bezepieczniki a zmiana na bezpiecznik o wyzszym nominale oznacza utrate gwarancji. tam gdzie pracuje sprzedaje przyczepki samochdowe i wiele ludzi z nowymi autami przyjezdza z reklamacjami ze im pali bepieczniki bo jest zwarcie na przyczepce (tak mi zawsze sugeruja ) a ja patrze na zabezpiecznia a tam 4 amperowki. poprostu śmiechmnie ogarnia.

2 Brak homologacji. owszem policja raczej nie bedzie kontorlolowac jakie masz zarowy ale niech ci sie przydarzy jakis stluczka lub wypadek to pierwsze co sprawdza to stan techniczny auta i wyjdzie ze masz nieodpowiednie oswietlenie wtedy nawet jesli to nie byla twoja wina to i tak za zarowy ciebie uznaja sprawca. dlatego jazda na takich zarowach to troche jak jaza po 1 lub 2 piwach trzezwy moze jestes ale jak sie skontroluja to lecisz.


Pozdrawiam
  
 
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Czyli ogolnie radzisz te zarowki +50%? Ja w swoim mialem wczesniej jakies japonskie i one byly o mocy 90/130W. Nie powiem niezle dawaly, ale mialem przy zalczonych swiatlach caly czas cieply przelacznik zespolony(dodatkowo mam jeszcze podpiete dwie postojowki w halogenach). Teraz jak pisalem spalila mi sie jedna i szukam jakiegos zastepstwa, a nie chce kupic czegos duzo gorszego niz mialem, bo przyzwyczailem sie juz do tego niebieskawego swiatla
  
 
Ja we fieście miałem phlips premium (chyba +30%) i świeciły dużo lepiej od standardowych (jasne białe światło) .Takich wynalazków na pewno bym nie założył do swojego auta.
Teraz gdy będę zmieniał żarówki to sobie założe albo phlilpsy premium lub też inne z seri power2night lub visionplus i tobie też bym takie żarówki polecał
Pozdro
Robert