| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Fal Ford Escort Włocławek | 2005-06-30 22:52:54 mam MKV 1991r.Jakie są w nim żaróki?
|
tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-06-30 22:56:25 Zlituj się kolego i chociaż napisz o które ci chodzi |
Fal Ford Escort Włocławek | 2005-06-30 23:12:02 Przednie |
zero Sympatyk FEFK Zafira OPC V6 Swarzędz koło Poznania :D | 2005-06-30 23:17:14 H4 dla zwykłego MK V
H4 + H3 dla RS / XR |
Viking79 Ford Scorpio 2.0 MK3 ... Gliwice | 2005-09-16 23:35:25 Żeby nie tworzyc kolejnego tematu na temat żarowek podepne sie pod ten.
Otoz szukam jakichs dobrych zarowek H4 i nie wiem jakie wybrac. Bo moga one swiecic na bialo(niebieskie zarowki) - takie mialem wczesniej i swietnie sie sprawowaly, ale po 2 latach spalila mi sie jedna i nie dostane juz nigdzie tej marki. To byla jakas japonska firma. Przeszukujac allegro, natrafilem na cos takiego: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63598046 ale nie wiem czy nie bedzie to szkodliwe dla auta. Chodzi mi o klosze, przelacznik zespolony, akumulator(niedlugo bedzie sie jezdzilo caly dzien na swiatlach) i instalacje elektryczna. Co myslicie i co radzicie kupic? |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2005-09-17 01:21:49 latwiej bedzie tak
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63598046 koles piesze prawde tz. z zarowki H4 55/60W nie wyciagniesz wiecej. Ja mam H4 Philips vision +50 % i daja one laczny strumien swiata taki sam jak zwykła H4. Ale: 1 jest skrucony zarnik a to oznacza wyzsza temp swiatła a wiec bielsze swiatło kosztem zmniejszonej trwalosci ja juz mam swoje 1 rok i dalej swiaca. 2 dobrze rozlozony strumien swiatła przez co swieci ono tam gdzie powinno a nie jak w zwykłych zarowach swieci gdzie popadnie czesto kupe lumeli ucieka w powietrze a umnie koncentruje sie w waznych punktach ktore sa dla kierowcy istotne i wlasnie tam moge miec do 50% wiecej swiatła. takie philipsy jak mam poprzez dobrze ustawiony strumien swiatla swieca jak H4 90/100 W w tych miejscach ktorych trzeba. to co ten koles proponuje to rzeczywiscie spore latarnie niewiele ustepujace xenonowi. Ale: 1 duzy pobor mocy i o dziwo w starszych autach moze nie byc z nimi problemu ale w nowych gdzie jest kupa elektroniki tam wyliczenia instalaji elektrycznych sa dosc restrykcyjnie policzone i zakladajac takie zarówy moze ci co chwila palic bezepieczniki a zmiana na bezpiecznik o wyzszym nominale oznacza utrate gwarancji. tam gdzie pracuje sprzedaje przyczepki samochdowe i wiele ludzi z nowymi autami przyjezdza z reklamacjami ze im pali bepieczniki bo jest zwarcie na przyczepce (tak mi zawsze sugeruja ) a ja patrze na zabezpiecznia a tam 4 amperowki. poprostu śmiechmnie ogarnia. 2 Brak homologacji. owszem policja raczej nie bedzie kontorlolowac jakie masz zarowy ale niech ci sie przydarzy jakis stluczka lub wypadek to pierwsze co sprawdza to stan techniczny auta i wyjdzie ze masz nieodpowiednie oswietlenie wtedy nawet jesli to nie byla twoja wina to i tak za zarowy ciebie uznaja sprawca. dlatego jazda na takich zarowach to troche jak jaza po 1 lub 2 piwach trzezwy moze jestes ale jak sie skontroluja to lecisz. Pozdrawiam |
Viking79 Ford Scorpio 2.0 MK3 ... Gliwice | 2005-09-17 13:41:30 Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Czyli ogolnie radzisz te zarowki +50%? Ja w swoim mialem wczesniej jakies japonskie i one byly o mocy 90/130W. Nie powiem niezle dawaly, ale mialem przy zalczonych swiatlach caly czas cieply przelacznik zespolony(dodatkowo mam jeszcze podpiete dwie postojowki w halogenach). Teraz jak pisalem spalila mi sie jedna i szukam jakiegos zastepstwa, a nie chce kupic czegos duzo gorszego niz mialem, bo przyzwyczailem sie juz do tego niebieskawego swiatla ![]() |