Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() gie_rappa BMW Member BMW 318is Coupe E-36 Dębica | 2005-07-01 19:18:59 Wiemy wszyscy ze w niemczech jest cos takiego jak TUV. To jest o ile dobrze wiem niemiecki przeglad. Co taki przeglad daje?? Czy jezeli auto posiada TUV to mozna byc pewnym ze to nie jest banan albo ze nie ma zadnych powaznych wad niewidocznych na pierwszy rzut oka? Jaka gwarancje ma sie, kupujac auto z niemiec ktore posiada wazny TUV?? |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-07-01 19:33:17 Taką ze ja kupując swoją E30 sprawdziłem nr. silnika dopiero w polsce na stacji diagnostycznej kiedy trzeba było to zrobic ![]() Teraz juz bym tak nie zrobił ..ale inna mentalnośc i co kraj to obyczaj ![]() Dodam ze TUV był robiony w "Dekra" a oni podobno niczego nie przepuszczą co śmierdzi.. ale wiadomo to tylko papier i wszystko mozna podrobic.. pzdr |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-02 00:09:10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kto Ci takich pierdół naopowiadał |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-07-02 00:26:44 Woziłem auta.
Teraz jest tak samo nic nie doszło do mnie że coś sie zmieniło ostatnio |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-02 01:03:43 Ja woże cały czas min. w srode wróciłem i nigdy takiego przepisu nie było. Granicy na kołach nie możesz przekroczyć jak masz TUV "próbny" tablica z żółtym paskiem a na lawecie możesz wieść wszystko. Które auto rozbite ma ważne badanie techniczne"TUV"? a przecież wjeżdżają do Polski na lawetach od lat. |
![]() gie_rappa BMW Member BMW 318is Coupe E-36 Dębica | 2005-07-02 01:22:06 Panowie, ja zalozylem ze nikt z nas tutaj nie kupuje zlomu na lawetach bo polowa takich aut rozpier...... to sa banany. Chodzi mi o auta ktore na kolach swoich przekraczaja granice. Czy TUV w aucie jezdzacym, "o wlasnych sliach" to znaczy wtedy sprawne, bez niemilych niespodzianek?? |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-02 01:38:37 Jeżeli kupujesz od prywatnej osoby i jeszcze od prawdziwego gebelsa to małoprawdopodobne żeby chciał zrobić wałka.Handlarze bardzo często przez telefon nie mówią o wadach auta. Jak jade po auto od prywatnego to proszę o dodatkowe zdjęcia na e-mail i dostaje fotki z najmniejszymi ryskami. Pare dni temu kupiłem passata 97r który miał zrobiony TUV i AU(spaliny) 06.06.2005r a podrodze do polski rozsypał mi się katalizator i zatkał wydech ![]() |
![]() lind BMW E36 Compact Warszawa | 2005-07-02 10:44:57 Tak jak juz wspomnial vanos jezeli kupujesz auto z ogloszenia od rodowitego niemca najlepiej takiego juz starszej daty to mozesz byc spokojny, tak samo mozesz byc spokojny jezeli kupujesz auto z komisu od niemca najlepiej takiego zaraz przy salonie samochodowym tam dostajesz roczna gwarancje. Jezeli chodzi o male komisy prowadzone przez turkow, ruskich i polakow to tam juz ponosisz takie samo ryzyko jakbys kupowal auto z polskiego komisu. |
![]() lind BMW E36 Compact Warszawa | 2005-07-02 10:47:49 Apropo TUV kolega w zeszlym roku sprowadzal saaba ktory nie mial waznego przegladu, turek zalatwil mu TUV w godzine a samochod nie byl nawet na przegladzie ... |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-07-02 13:47:22 A na lawecie wioząc również musi być próbny TUV. |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-02 14:57:03
Na lawecie nie potrzeba żadnego TUV-u !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Możesz wieść nawet auto przeciente na pół! |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-07-02 15:02:55 W zeszły tygodniu na przejściu w Świecku nie chcieli mnie przepuścić. Jeczałem Trafickiem z lawetą a na niej clio bez żadnych blach. Koleś celnik się przyjeb...... że nie mam warsztatowych tak u nas nazywają te blachy z żółtym paskiem.
Więc sam nie wiem co o tym myśleć. Może się na mnie uwzieli ![]() |
![]() kornat BMW Member BMW e-39 530d Wrocław | 2005-07-02 15:13:43 Do wywozu auta na lawecie nie potrzeba żadnych blach. |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-03 00:32:17 Celnik palant chciał 50ojrasów ![]() |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-07-03 15:31:09 Też słyszałem, że trzeba mieć TUV nawet jak auto masz na lawecie - PANOWIE! mieszkamy w Polsce, absurdy są codziennością, więc przepis przepisem a życie życiem ![]() |
![]() VANOS E39 523i GLIWICE | 2005-07-03 15:39:41 Pisze ostatni raz na 100% nietrzeba- jak załatwisz TUV np. na rozbite auto ??? |
![]() baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-07-03 19:33:56 No właśnie.
Czyli wniosek jeden celnik kuta... A może się uwzioł. Ostatnio co 2 dni tatmto przejście nachodziliśmy. Może dlatego. |
![]() pi3s BMW Friend Wrocław | 2005-07-04 14:06:20 Wlasnie.. skoro juz jestesmy przy temacie, to moze ktos doswiadczony rozwieje kilka moich watpliwosci..
Zalozmy ze wybralem sobie kilka pojazdow, skontaktowalem sie z wlascicielami, dostalem dodatkowe zdjecia i jade. Przyjezdzam, ogladam, podoba mi sie.. i co dalej? 1. Jade z nim na jakis warsztat zeby cos sprawdzili? Czy takich rzeczy sie nie robi? 2. Jak to zrobic zeby zaplacic akcyze od np 500 EUR a nie 2500? Mowie kolesiowi zeby tak wpisal na umowe? Czy to dopiero sie zglasza w UC? 3. Jak juz kupie samochod to musze potem tam spedzic tydzien w oczekiwaniu na eksportowe blachy? Czy od reki? 4. Jakie dokumenty powinienem dostac od wlasciciela? Mam zamiar jechac w drugiej polowie sierpnia czyli gdzies za 1,5 miesiaca. Nie bede wynajmowal zadnej firmy sprowadzajacej pojazdy. Takie osoby jak Baz napewno maja swoj sprawdzony schemat dzialania. Jak to sie robi? Z czym to sie je? (Jezeli to jest off-topic to z gory przepraszam Mod'ów, przeniescie mnie, albo cuś ![]() Pozdrawiam! |