Kłopoty z 1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prawdziwe przysłowie nie miała bab kłopotu kupiła se...........
tak jest z moim nową 3 wszystko było ok aż tu nagle na początku pękła przednia szyba potem zaczęło telepać kierownicą , potem coś zaczęło stukać w przednim zawieszeniu a teraz ta jedynka czasami wchodzi bardzo ciężko czasami idealnie a czasami tak zazgrzyta że aż się wszyscy oglądają co to może być znalazłem w bagażniku butelkę po oleju przekładniowym brakowało ok 0,5 l oleju sprawdziłem w skrzyni nie ma wycieków myślicie że coś było robione jaka moze być przyczyna tych zgrzytów i trudności z wrzuceniem 1
  
 
Uuuu, oby nie synchronizator. Poczytaj o tym w wyszukiwarce.
Pozdrawiam
  
 
może masz walnięty docisk spróbój czy tylko jedynka słabo wchodzi czy np wsteczny też jak tak to na bank nie ma wysprzęgnięcia
  
 
Tylko 1 ale nie zawsze
  
 
moze to byc synchronizator ja to samo mialem w w e30 325 i pewnego pieknego dnia skrzynia sie pod szkola skonczyla (mi wchodzila 3 z zgdzytem ale tylko jak wrzucalem ja z wysokich obrotów z 2 na 3)
a co pekniecia szyby to tez mi pekla szyba przednia przez telepanie autem powodem byly koncówki drazkow
  
 
więc tak synchronizator działa podczas przęłączania biegów tzn np z 2 na 1 jeżeli auto stoi i włączasz 1 to synchronizator nie działa bo niby co ma synchronizować ciągle stawiam na docisk aczkolwiek żżżżżżeby to stwierdzić musiałbym zrobić testdrive

[ wiadomość edytowana przez: hz10 dnia 2005-07-03 22:29:35 ]
  
 
Cytat:
aczkolwiek żżżżżżeby to stwierdzić musiałbym zrobić testdrive


A na czym to polega
  
 
hehehe na przejechaniu sie !!!!
  
 
a łożyska na wałku głównym?
  
 
myślę że to będzie jakieś łożysko zauważyłem że po rozgrzaniu oleju w skrzyni na wolnych obrotach na luzie coś churkocze jak wcisnę sprzęgło to wszystko cichnie więc mam pytanie czy warto remontować skrzynię (czy się opłaca) widziałem na allegro skrzynie po 300 zł z gwarancją?
  
 
Remont zdecydowanie się nie opłaca bo jest to koszt kilkakrotnie wiekszy od ceny skrzynki używanej. Dodam, że taki warkot skrzyni, który cichnie po wysprzęgleniu jest pięta achillesową każdej beemki w manualu. Najpierw jest tylko warkot, potem zaczynają się problemy z jedynką i wstecznym, potem padają następne biegi. I jak dla mnie to zdecydowanie są łożyska na wałku głównym.