MotoNews.pl
  

[126] mam nowe wozidlo ;] ale jest male "ALE"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cze wszystkim! Wlasnie dzis dokonalem zakupu mojego pierwszego samochodu!!! Jest to oczywiscie fiacik 126, ktorego fotki dostarcze niedlugo ;] Ale nie jest to zwykly wymiatacz!!! Jest obnizony [na bilach], troszke wzmocniony, z klateczka, kubelki bimarco [troche juz wysluzone]...szelek niestety brak...ale jest obrotek, wskaznik temperatury, jakas tam kiera z naba...i to co najlepsze...899ccm na gaziorze, ale z zaplonem elektronicznym =/...jakis taki mag =) w kazdym razie wzialem go, a jezdzil nim w kjs'ach Paweł Samsel [nie wiem czy sie tym cieszyc czy nie, ale silnik pracuje nawet spoko!!! rowniotko, jest suchy, mze troszke jakby walki stukaly...ale nie wiem...no wyglada ok] =) ...no to narazie tyle =) Aha silniczek jest na chlodnicy tico, ale jakos chyba nie wyrabia bo temperatura wskazuje caly czas jak sie jedzie 110 stopni [chyba oszukuje] a przy 120 stopniach wg wskazan tego termometra wlacza sie automatycznie wiatrak!!! Oczywiscie mozna tez samemu wlaczyc i tak jechalem cala droge [150 kilosow][na wlaczonym wiatraku]...dobrze to jest? I jeszcze jedno...jak dojechalismy [praktycznie bez zatrzyman] jak odpalilem to zaswiecila sie kontrolka cisnienia oleju i silnik sam zgasl...jak go przytrzymalem to swiecila sie ciagle kontrolka to oczywiscie wylaczylem!!! i tak dopuki sie troche nie ostudzil...jak sie ostudzil to odpalilem i znowu sie palila kontrolka ale jak podwyzszylem obroty to zgasla...jak puscilem gaz to chyba silnik zgasl...albo byl na niskich obrotach i swiecila sie kontrolka [nie pamietam dokladnie] ale potem jak juz odpalilem i przytrzymalem okolo 1000 obr. to sie ustabilizowal gdzies na 600-700...i nie swiecila sie =/ TERAZ PYTANIE!!! czy kontrolka cisnienia ma prawo zaswiecic sie jak obroty spadna do powiedzmy 400-500? Czemu w ogole cos takiego mi sie stalo? Przegrzalem go? [brat prowadzil, ale wciaz utzymywalo sie stabilnie 110 (przypominam wg wskazan wskaznika dziwnego i chyba malo miarodajnego)] Nie wiem juz za bardzo co i jak =/
pomozcie!!!
dzieki z gory,
Daniel
  
 
no to chyba bylo jego ostatnie 150km.
  
 
No oil pressure no fun

Chyba ktoś Ci wcisnął mocno wyeksploatowane 899cc...
  
 
ej no dobra, ale silnik ma powera, nie dymi ani troszke, pali ladnie, rowno, nic nie stuka nie puka...no wyglada zaje...fajnie...jest suchutki!!! i do tego podobnie chodzi!! wiec co jest grane? w calej trasie kontrolka sie nie zapalila ani razu!!!...jakies sugestie?
  
 
Moze zmien olej
A moze termostacik
  
 
Ale jak troche pojezdziłes to sie kontrolka paliła....Jak pozadnie olej sie rozgrzał...
czy
Jak
to luknij na wszystko co moze powodowac spadek cisnienia oleju:
-wyruchany olej,
-wyruchana pompa,
-wyruchane panewki...
itd.
Ja miałem to samo(tylko ze w 650).Jak delikatnie jezdziłem po miescie,krótkie trasy to nic sie nie swieciło.Wystarczyło ze przegoniłem go troche poza miastem,i sie zaczynało Silnik tez był suchutki,w miare moce jeszcze była.A jak go rozebrałem to totalna załamka była
  
 
proponuje zalac go motodoktorem i odsprzedac dalej. po prostu dales sobie wcisnac mine i tyle
  
 
ja pitole czlowieku cos Ty kupił!! moze jeszcze ze ten maluch jest zielony odemnie z miasta jak samsela, samochod jest w h** stary, byl robiony dosyc dawno temu i napewno nie byl oszczedzany. takze nie dziwie sie ze silnik zorany jak pole do sadzenia burakow, czeka Cie raczej napewno remont chociaz ja bym kupił za 350-500zł silnik ze 127 i swapowal na nowo w malcu tez tak masz ze jak jest skatowany silnik to cisnienie puszcza na wolnych. i wtedy panewki itp do roboty. tutaj tak samo. pojezdzij jeszcze troszke to przy 6 tysiach bedzie Ci sie swiecilo takze katuj silnik, kupuj ze 127, wsadzaj i katuj dalej
  
 
no to zajebiscie sie wpierdolilem!!! to jest samsela ten zielony z legionowa wlasnie!!! co robic?!!?

aha! no i jak pisalem...te lipki z cisnieniem oleju zaczely sie dziac dopiero jak wrocilem do domu z wawy [ok 150 kilosow]...ale po ok 20 min. przeszlo mu! a co z tym grzaniem sie? w ogole co polecacie do sprawdzenia? co mam zrobic? miche odkrecic? podobno silnik jest po remoncie jakis czas =/...ale zaczynam w to watpic...nie no jak ciala dalem to jebne...bo ojciec mnie urzedzal ze to jakas lipa!! =( ale ja go za bardzo nie mam zamiaru katowac...3 tysiace to maks obroty...w takiej sytuacji przynajmniej...

[ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2005-07-03 00:25:11 ]
  
 
20 minut i mu przeszlo bo olej ostygl i zgestnial. kupiles mine. albo remontujesz albo moto doktor i sprzedaj go dalej bo to niezly parch z tego co widze
  
 
ulik głupio troszke piszesz. jezeli 3 tysie to max to po co Ci swap?
wiesz zawsze mozna lekko zrobic silnik zeby wlasnie przez 100km bylo sysko gut. szczerze watpie ze chlodnica od tico daje rade w swapie, ale samsel tym smigal na kjs itp wiec nie wiem sam juz
350zl za taki silnik jak ruff teraz sprzedaje to nie jest raczej duzo, ale niby tez trza by bylo go przejrzec. jak dla mnie to jezdzij narazie na tym, wiadomo trasa 150km to jednak troszq jest, tymbardziej jak pisales ze temp 110 stopni to duzo za duzo jest, powinna byc okolo 95 stopni chyba...
  
 
btw ile dales za to cacko?
  
 
ej...to powiedzcie na jakiej zasadzie to dziala? panewki sa zuzyte? i w jaki sposob to wplywa na straty cisnienia? bo ja sie gubie!!!
  
 
Cytat:
podobno silnik jest po remoncie jakis czas


Na takie hasła to proponuje wogóle nie reagowac
Bo to zazwyczaj w 99% pic na wode
ZoLt4R
nie zdziwie sie jak tam juz motodoktor jest wlany..i to sporo
  
 
Cytat:
2005-07-03 00:40:59, Buczek21 pisze:
ZoLt4R nie zdziwie sie jak tam juz motodoktor jest wlany..i to sporo



huh, to moze go hipolem zalac przed sprzedaza? (hycel testowal na bercie i na hipolu smarowanie tez jest )

a tak powaznie pozbadz sie tego szrota chlopie, chyba ze buda , zawias, i reszta jest w miare ok to wymien silnik bo porzadny remont to troche kosztuje
  
 
Cytat:
2005-07-03 00:43:23, ZoLt4R pisze:
huh, to moze go hipolem zalac przed sprzedaza? (hycel testowal na bercie i na hipolu smarowanie tez jest ) a tak powaznie pozbadz sie tego szrota chlopie, chyba ze buda , zawias, i reszta jest w miare ok to wymien silnik bo porzadny remont to troche kosztuje



jak juz wtopiles kase to zostaw do padło jeśli ma dobrą budę, klatkę etc, wywal ten silnik i kup np silnik od ruffa za 350 a jak juz nie masz kasy to zasadź jakies 650, pozbieraj troche kasy i jazda, a ten silnik co masz to pewnie jest od pierwszych cc 899 one były na gaźniku.

pozdro

a no i najpierw to rozbierz ten motor i sprawdź co i jak, jak się sam nie znasz to na pewno ktoś się znajdzie co by Ci pomógł

  
 
jop, Pat chyba robil kapitalke i bylo cos kolo 1000zł... moja rade taka jak Zoltara, jak dales za to tyle co mi pisałeś to nie tak źle. zostaw go i zrób silnik albo kupuj inny silnik.

hipol daje rade na bank

mozliwe tez ze to Wy go poprostu przegrzaliscie albo coś... ale sam juz nie wiem jak to czytam bo z takimi tempo co pisałeś ze jechaliscie to ja bym sie dawno zatrzymal i czekal az ostygnie
  
 
a kolesiowi wplacilem 500 zaliczki...reszte mialem doslac przelewem...moze powedziec ze chce oddac samochod?
  
 
Cytat:
2005-07-03 00:58:33, ulik87 pisze:
a kolesiowi wplacilem 500 zaliczki...reszte mialem doslac przelewem...moze powedziec ze chce oddac samochod?



teraz to juz po chuju za przeproszeniem, jak go oddasz ze swiecaca sie kontrolka to Ci koles powie ze go zajechałeś i płać i płacz.

zostaw go i kup inny silnik po prostu, malec już jest na 900 zarejestrowany więc nie będziesz miał żadnych problemów ze zmianą w dowodzie,
pozdro
  
 
ej...ale ona sie nie swieci!!!
ludzie...nie o to chodzi!!! ona sie nie swiecila cala droge!!! dopiero jak zajechalem wylaczylem i odpalilem...to takie walki...a ja mu dalem tylko zaliczke i powiem ze nie wplace reszty pieniedzy bo to sie lipa okazala ze bylem u mechanika i mi tak powiedzial!!! he?

a jak myslicie ile pojezdze na takim silniku? i w ogole powiedzcie cos odnosnie tej temperatury!!! bo ten wskaznik pokazuje normalnie i stale [na ciagle wlaczonym wiatraku] 110 st. a automatycznie zalacza sie dpiero przy 120 chyba...moze on pokazuje o np 20 st zawyzone dane? he?

[ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2005-07-03 01:06:44 ]