MotoNews.pl
  

Potrzebuje schemat AUTRONIC AL-700

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ma ktoś moze scemat komutera LPG AUTRONIC AL-700 ? albo gdzie go można złapać...
  
 
Może ten gość będzie miał. Naprawia komputery do gazu. Znalazłem do niego link na allegro, bo sam jutro wysyłam mu mój komputer od instalacji LANDIRENZO.


http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=56222725
  
 
Ale chodzi Ci o schemat podłączenia go do instalacji LPG, czy schemat samego komputerka?

  
 
potrzebuje schemat podłączenia do samochodu i ewentualnie program do PCtka
  
 
Witam.
Tydzien temu sam szukałem jak zrobic kabel i soft.
Znalazłem na elektrodzie.
Smiga wszystko bez problemu.
Jak ktos potrzebuje pisac na maila kondziol.fm@poczta.fm
Przesle programik i schemat
  
 
Witam, dzsiaij zakupilem przełącznik/centralke do komputera Autronic AL-700, czy ktos ma schemat lub wie jak ją podłączyć do w/w komutera?

podlaczyc musze rowniez emulator wtryskiwaczy Autronic AE-304,
czy jego sie podlacza tylko do wtryskiwaczy czy rowniez do AL-700 ?
  
 

Tu masz schemat
  
 
Cytat:
2007-08-27 15:02:20, Danek pisze:
Tu masz schemat



Nie zupelnie o to mi chodzilo, ale juz wiem jak co podłączyć
po za jednym w sumie kablem z emulatora,
Jest tam wiązka kabli do wtryskiwaczy i druga (2 kable) jeden czarny (masa) i drugi niebieski ... KTOŚ WIE DO CZEGO GO PODŁĄCZYĆ ?
Na necie nie moge znalesc odpowiedzi.. :/
  
 
Czy moge sie wzorowac na tym schemacie?
czy dobrze rozumiem ze niebieski kabel z emulatora autronic mam wpiąć w kabel z kompa AL-700 sterujący elektrozaworami?

  
 
Dobrze rozumiesz . Emulator dostaje sygnał z kompa LPG i odcina wtryski benzyny. Tylko pamiętaj, żeby rozciąć przewody zasilające wtryski benzyny i puścić je przez ten emulator.
  
 
Juz chyba wszystko wiem co 'piszczy' w mojej instalacji..
po tym jak ja prawie calą rozprułem..
Dzisiaj powinienem juz ją dokończyc. Jednakże prosze o rzucenie okiem na to co było a co chce zrobic..
(mam nadzieje ze w miare zrozumiale napisze )

tak wiec na schemacie opisałem to jak było wcześniej:
czyli jaki kabelek z komputera AL-700 gdzie był podpięty,
do tej pory zamiast emulatora mialem zwykly przekaznik i centralke..
(widoczne na zdjeciach)

na czerwono opisałem co gdzie było do tej pory


miałem taki przełącznik:



a to wtyczka:


kupiłem emulator wtryskiwaczy i przełącznik autronica
z takimi kablami:


poprzednio przewody od instalacji byly tak połączone i wpięte w przekażnik:


i teraz moje pytania:
1. czy to dobrze ze zolty kabelek od czujnika temp. na reduktorze mam wpiety do masy (czujnika temp. niemam)?

2. Czy to jest dobrze zrobione ze kabel brązowy (syg. prędkosci obrotowej) jest owinięty na kablu WN?

3. Czy kabel czerwony powinien byc podlączony do modułu zapłonowego?

4. w starej instalacji przewody od emulatora do wtryskiwaczy były zrobione w ten sposob ze na jeden wtryskiwacz szedl np kolor zółty i czarno-żółty, gdzies wyczytałem ze to ważne bo jeden powinien być podłączony od strony EMU auta a drugi od strony wtryskiwaczy..
a ta nowa wiązka którą kupiłem niema rozróżniony tych kabli, tzn są np dwa zółte.
(chyba troche zamotalem )

Chyba tylko tyle
Prosze o pomoc bo szkoda było by coś zjarać...
a chciałbym dzisiaj to juz złożyć

WIELKIE DZIEKI ZA POMOC DLA KOLEGI Danek KTORY BARDZO DUZO MI POMóGł I JAK WIDZE NIE TYLKO MI
  
 
Sp4rky (krótkofalowiec? )
1. Może być.
2. Najlepiej by było, żeby sygnał o obrotach brała z cewki/modułu zapłonowego. Owijka jest narażona na różne zakłócenia i wahania poziomu sygnału.
3. gaziarz poszedł na łatwiznę i podpiął zasilanie w najłatwiej dostępnym miejscu. Czasem może to powodować różne krzaki. Zgodnie ze schematem to ma być podpięte gdzieś gdzie dostaje napięcie w pozycji zapłon (np. bezpośrednio pod styk przekaźnika odciążającego stacyjkę).
4. Emulator po prostu zwiera rozwiera zasilanie wtrysku więc nie ma znaczenia polaryzacja, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś szybko poprawi.
  
 
Cytat:
2007-08-30 19:44:38, Danek pisze:
2. Najlepiej by było, żeby sygnał o obrotach brała z cewki/modułu zapłonowego. Owijka jest narażona na różne zakłócenia i wahania poziomu sygnału.



Danek dzieki za odpowiedz..

Kiedys kabel podający sygnał o obrotach miałem wlutowany w kabel sterujący modułem zapłonowym, ale efekt był taki ze niemiałem iskry na dwoch swiecach bo zabardzo obciążało to moduł....

PS:. Złożyłem juz wszytko ładnie pięknie tylko mam mały problem bo niewiem czy pali na LPG czy nie kontrolka na przełączniku albo nie świeci albo szybko mryga (tj. rezerwa)
ale brakowało mi juz czasu zeby cokolwiek wiecej sprawdzic,
dzisiaj ciąg dalszy zabawy

jak tylko czas pozwoli podłącze autronica do kompa i pokaże co tam widac..

jeszcze raz dzieki za pomoc,
  
 
Witam
Mam problem z taką samą instalacją AL- 700, którą zainstalowano mi w Astrze II 1, 6 16v ponad rok temu.
Problem polega na tym, że od samego początku od czasu do czasu strzelał w filtr, kilka razy byłem u montażysty, coś podregulował, ale niestety problem nie minoł. Od wczoraj auto w ogóle nie chce pracować na gazie po przełączeniu na gaz wraca z powrotem na benzynę.
Dokopałem się do instalacji badając zgodność połączeń wzorując się na zamieszczonym poniżej schemacie i co:
Kabel czerwony podpięty do modułu zapłonu, żółty szary i żółto czarny - luzem niepodpięty nigdzie, brązowy też wlutowany pod moduł zapłonu fioletowy wlutowany w zielony kabel do sondy.
Czy to wszystko jest OK

Jakby ktoś miał ochotę to proszę o pomoc

Pozdrawiam