MotoNews.pl
11 [126] skrzynia- b. ciezko wchodza biegi, wszystko inne git (104097/0)
  

[126] skrzynia- b. ciezko wchodza biegi, wszystko inne git

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
O co chodzi z ta skrzynią? Od początku uzytkowania ani razu nie wyskoczył mi bieg, ani razu nie zazgrzytało mi nic itp. Od jakiegos czasu coraz ciezej zaczęły wchodzic biegi, nasilało to sie z kilometra na kilometr i teraz juz wogole jest lipa. Strasznie ciezko wchodza trzeba prawie ze szarpac. Dodatkowy objaw jaki zauwazylem to ze jak wciskam sprzeglo to zaczyna cos szumiec z tylu, domyslam sie ze lozysko oporowe jop? Teraz moje pytanie czy to moze byc wina sprzęgła? Bo cos mi sie wydaje ze nadszedl jego koniec, wciskam pedal sprzegla do podlogi , leciutku puszczam go na jedynce a malec wyrywa prawie ze do przodu To jak, jakies pomysly?
  
 
albo Ci sie lozysko oporowe obóciło albo docisk albo nei wiem co
  
 
ano u mnie zmielilo duuuzo szybciej niz u ciebie...
  
 
tzn zająć się sprzęgłem tak?
  
 
no mozliwe ze sloneczko padlo czy cosik. zajrzeć trza....
  
 
A gdyby tak leciutko na lince popuścić??

I poduszki sprawdzić??
  
 
Sorry, podciągnąć na lince.

Ups....ale gafa
  
 
docisk padl

albo sie linka poluzowala

[ wiadomość edytowana przez: Mardziel dnia 2005-07-05 11:02:22 ]
  
 
nie rozlacza do konca silnika od skrzyni jak pedal lapie przy samej podlodze, dlatego biegi ciezko wchodza. Zacznij od regulacji pedalu, byc moze rozkątrowały się nakrętki na lince sprzegla. Jak to nie pomoze i dalej bedzie sie obnizac to prawdopodobnie docisk do smieci.
  
 
Cytat:
2005-07-05 12:16:56, mitrok pisze:
to prawdopodobnie docisk do smieci.


ale z ciebie marnotrawca!!
nie do smieci ino na złom
  
 
tez tak kiedys mialem i okazalo sie ze sie urwal pancerz od linki sprzegla biegnacy w srodku tunelu i wystarczylo zaspawac
  
 
jezeli padl docisk to pedal bedzie "chwytal" przy samym dole ale do samego konca bedzie wysprzeglal i nie bedzie na goorze zadnego luzu jesli zas jest luz to raczej zle ustawienie linki lub wymienionego sztywnego pancerza, po za tym jesli to docisk to bedzie sie sprzeglo "slizgac"
  
 
dodam tylko ze przy zgaszonym silniku wszystko jest ok.
  
 
według mnie docisk na 100%
  
 
odświeżam temacik z bardzo dziwnym problemem....od dzisiejszego poranka kiedy wrzucam biegi to dokładnie z okolic lewarka słychać takie dziwne otarcia jakby guma jakaś o coś ocierała takie dziwne piski...czy ktoś może wie co może być przyczyną?>?> może zacząć od dolania oleju?
  
 
Cytat:
2005-07-07 23:37:24, specWROC pisze:
odświeżam temacik z bardzo dziwnym problemem....od dzisiejszego poranka kiedy wrzucam biegi to dokładnie z okolic lewarka słychać takie dziwne otarcia jakby guma jakaś o coś ocierała takie dziwne piski...czy ktoś może wie co może być przyczyną?>?> może zacząć od dolania oleju?



może lizak? zerknij na niego, wyreguluj na tunelu, sprawdź poduszki a potem bierz się za samą skrzynię
  
 
Cytat:
2005-07-07 23:40:02, owz pisze:
może lizak? zerknij na niego, wyreguluj na tunelu, sprawdź poduszki a potem bierz się za samą skrzynię



hemhem lizak wymieniałem w grudniu...może jakiś kijowy kupiłem...pewnie rzemiosło za 6zł....może i to jest przyczyną...
a jak się reguluje na tunelu?
  
 
Cytat:
2005-07-07 23:46:03, specWROC pisze:
hemhem lizak wymieniałem w grudniu...może jakiś kijowy kupiłem...pewnie rzemiosło za 6zł....może i to jest przyczyną... a jak się reguluje na tunelu?



jak zdejmiesz ta gumę od lewarka do góry to masz takie śrubki z boku, luzujesz je i przesuwasz cały mechanizm (przód - tył)
  
 
apropos skrzyni zna ktoś może sposób czym dolać olej do skrzyni?
można gdzieś za grosze dostać taką strzykawe do dolewania?
  
 
Cytat:
2005-07-08 00:23:49, specWROC pisze:
apropos skrzyni zna ktoś może sposób czym dolać olej do skrzyni? można gdzieś za grosze dostać taką strzykawe do dolewania?



no w aptece ale strasznie duuuzo srania z tym nie wiem czy nie szybciej wytargac silnik ze skrzynia razem i dolać olej albo wogóle wymienić przez ta klapkę u góry w końcu wytarganie silnika ze skrzynią to parę minut roboty