MotoNews.pl
  

AMORTYZATORY GAZOWO-OLEJOWE DELPHI DAEWOO, OPEL PRZEDNIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SPRZEDAM AMORTYZATORY GAZOWO-OLEJOWE DELPHI FABRYCZNIE NOWE PRZEDNIE
NA 2LETNIEJ GWARANCJI, NAPEWNO PASUJA DO ESPERO PODOBNO TEZ DO LANOSA NEXI I OPLI (DOKLADNIE JAKICH TO NIE WIEM)

TANIO BO ZA 2SZT 200ZL DO NEGOCJACJI W SKLEPIE SA PO 240ZL ZA 2SZT SAM ZA TYLE KUPILEM

AMORTYZATORY SA O REGULOWANEJ SILE TLUMIENIA

SA DROZSZE I LEPSZE OD ZWYKLYCH OLEJOWEK KTORE KOSZTUJA PO 140/2SZT

WSZYSTKIE SZCZEGOLY SA PODANE NA AUKCJI ALLEGO OTO LINK: http://allegro.pl/show_item.php?item=56868982

CENA NA AUKCJI JEST 200ZL ZA KOMPLET JESLI SIE DOGADASZ PRZEZ TELEFON ZE KUPISZ TANIEJ TO I TAK ZALICYTUJESZ 200ZL A SPRZEDAM ZA TYLE CO SIE UMOWILISMY
  
 
Muszę się spytać ...

Specjalnie wygrzebałem z zakamarków warsztatu zaplamiony olejem i zakurzony katalog amorków Delphi.
Nie ma w nim mowy o amorach z regulowaną siłą tłumienia.

Czyżbym coś przeoczył

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Regulowana sila tlumienia to poprostu zaleta amortyzatora gazowo-olejowego. Na malych nierownosciach amortyzator pracuje jako olejowy a na wiekszych gaz usztywnia amortyzator i tlumi bujanie nadwozia.
Sila ta jest regulowana automatycznie wedlug wysokosci amplitudy drgan.
  
 
Nie należę do osób "czepliwych", ale do końca się z tym nie zgodzę.

Po pierwsze, regulowana siła tłumienia to cecha rozbudowanych konstrukcji amortyzatorów zarówno jedno- jak i dwururowych.
Funkcję taką posiadają też nowoczesne zawieszenia pneumatyczne choć ciężko tu mówić o klasycznych amortyzatorach.

Poza tym, konstrukcje olejowe i gazowo - olejowe, choć podobnie wyglądają mają sporo różnic konstrukcyjnych i dość rozbieżną charakterystykę pracy.

Lakonicznie rzecz ujmując można powiedzieć, że amortyzatory olejowe pracują dużo wolniej niż konstrukcje zawierające także osobną przestrzeń roboczą w postaci gazu.

Gaz w amortyzatorze zajmuje osobną przestrzeń a jego zadaniem jest "pomóc" systemowi hydraulicznemu szybciej ustabilizować ruchy tłoczyska a w konsekwencji nadwozia.
Nie ma tu znaczenia wielkość nierówności i prędkość jazdy. Seryjne amortyzatory gazowe w porównaniu z tożsamymi olejowymi w 95% przypadków będą "twardsze" a w 100% sytuacji -będą szybciej reagować na ruchy nadwozia, doprowadzając do szybszej i precyzyjniejszej stabilizacji toru jazdy.

Typowa budowa jednorurowego amortyzatora gazowo - olejowego przedstawia się następująco ...



Post ten napisałem jedynie tytułem rozwiania wątpliwości

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
SpeedR
"Oj niegodnismy niegodni"
  
 


  
 
Cytat:
2005-07-07 11:49:47, deohace pisze:




Jak pisałem powyżej - jedynie rozwianie wątpliwości



Cytat:

SpeedR... "Oj niegodnismy niegodni"



To tylko "pozostałości" po niegdysiejszej cotygodniowej rozbiórce amortyzatorów Koni. Nigdy tego nie kupujcie

Pozdrawiam - SpeedR