Peknieta glowica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie. Pekla mi glowica w 4 miejscach i oddaje ja do naprawy. Noramlnie cale 800 zl. Ale nie o to chodzi. Czy duza jest utrata mocy na peknietej glowicy. Czy bede czul roznice pod czas jazdy juz na dobrej glowicy.??
Pozdrawiam
  
 
Gdzieś już o tym pisano.
Ale powiem z doświadczenia kolegi, jest zadowolony i to bardzo.
Wszystko leży w rękach rzemieślnika.
  
 
Dodam ze mam 525 24v.
  
 
A ja spytam co się stało, że się zesrało tzn. dlaczego owa głowica pękła w 4 miejscach
  
 
Z praktyki wiem ze nie powinno być róznicy przed usterka i po naprawie.
a gdzie ci popękała?? miedzy gniazdami zaworowymi???
  
 
Kolega chyba bez wody jechał to i pekła
  
 
tak miedzy gniazdami zaworowymi wylotu. A pekla dlatego bo jak sie wstawia i kreci kolka to warto zobaczyc na temp.
  
 
taaa dlatego nie kupiłem M5, popalic lacza to i owszem, ale zadbac o auto to juz gorzej....
  
 
Cytat:
2005-07-06 23:44:32, Dybek pisze:
tak miedzy gniazdami zaworowymi wylotu. A pekla dlatego bo jak sie wstawia i kreci kolka to warto zobaczyc na temp.


Ano warto warto przy normalnej jeździe też warto obserwować wskazania, bo jak powszechnie wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć różnicy po naprawie jeśli zostanie przeprowadzona dobrze nie powinno być.
  
 
Cytat:
pekla dlatego bo jak sie wstawia i kreci kolka to warto zobaczyc na temp.


jak się kręci kółka to trzeba ustawić nawiew ciepły na maksa do wnętrza, zerkać na wskaźnik temperatury, a po skończeniu kręcenia bączków należy przejechać sie wolno jakiś kawałek w celu ochłodzenia i wyrównania temperatur. można też zostawic auto na wolnych obrotach na kilka minut.
pozdrawiam
  
 
po spawaniu nie będzie utraty mocy i najlepiej jak to zrobi dobry fachowiec
  
 
Zostawilem glowice u najlepszego fachowca w Warszawie wiec mam nadzieje ze dobrze zrobi.
Dzieki za informacje
Pozdrawiam