WOLNE OBROTY w 3.0 24V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wczoraj oglądałem Seniora, na którego miałem zamieniać się. Auto ma silnik 3.0 24V i automatyczną skrzynkę. Mam pytania do WAS czyli wyjadaczy, hehe.

1. Podczas pracy rozgrzanego auta na wolnych obrotach w pewnym momencie obroty spadły, zatrzęsło autem i wydechem, natychmiast obroty urosły dość wysoko i po chwilce spadły do normalnych i auto chodziło normalnie. Podczas pracy auta przez 10 mintu - zrobiło tak chyba ze 2 albo 3 razy - CO TO!?!?!?

2. Kontrolka ABS paliła się na stałe. Dużo może być tego przyczyn?

Reszta na pierwszy rzut oka działała. A! I pierwszy raz jechałem Seniorem z tym silnikiem. Wrażeń nie musze Wam opisywać... SZOK.

Pzodrówka.
  
 
jeśli chodzi o abs to na 100% jest uszkodzony któryś z czujników przy kole.

co do obrotów to nie wiem co może być przyczyną i dodam też swoje pytanie: silnik nie chce pracować na benzynie w zakresie obrotów do ok. 2000, powyżej chodzi bardzo ładnie. objawy: dławienie, nie chce reagować na pompowanie pedałem gazu, gaśnie?
  
 
HEVA:
To wskazuje na legendarny i przysłowiowy w Oplach układ wolnych obr. - czasami zwany "silnikiem krokowym" - chociaż niektóre modele mają inny napęd tego obejścia.
Jak nie pomoże przeczyszczenie, to niestety pare stówek nie twoje.

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec