A ja mam pytanie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż od jakiegoś czasu brzęczy mi w pewnym zakresie obrotów (ostatnio zakres ten się pwiększa) lewarek zmiany biegów, a konkretnie pierścień. Jak go trochę przytrzymam czy też leciutko uniosę do góry, to problem znika. Ale jak go zostawię samopas, to brzęczy. Należę do ludzi, którym takie brzęczenie jest w stanie zagłuszyć jakiekolwiek inne dźwięki, które miałyby go zagłuszyć (np. radio), dlatego chciałbym zadać pytanie, co z tym fantem można zrobić? Jaka jest budowa tego lewarka, bo nie widzę tego, wszak mam mieszek... Trzeba to pruć? Jak się do tego dobrać?!?
  
 
odkrecasz galke i ramka schodzi razem z mieszkiem do gory. zeby wyciagnac lewarek, musisz odkrecic caly mechanizm od podlogi, a pozniej ciegna od skrzyni biegow. jesli brzeczy, poprostu jest juz wyrobiony..... ale zawsze mozna przesmarowac troche i sprawdzic czy pomoze
  
 
A ja bym stawiał jednak na to, że to brzęczenie pochodzi z miejsca osadzenia lewarka i warto by było dostać się tam od dołu. Myślę, że tam gdzies luz się wykształcił na połączeniach dźwigienek.
Pewności nie mam, to tylko przypuszczenie.