Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-09 17:52:15 Czy oprócz spawania tam blach istenieje jakis inny łatwiejszy sposób? Chodzi o wyciągnięcie nadkola o około 1cm... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-07-09 17:57:42 spójrz w mój profil, tylko tak czy siak bez lakierowania się nie obejdzie, niedługo będzie artykuł na stronce |
![]() eLMo126 SC Radom | 2005-07-09 17:58:47 można wyciągnąć troche ten rant który wchodzi 'do wewnątrz' nadkola (za cholere nie wiem jak to nazwać dokładnie ![]() ![]() o wygląda to mniej wiecej tak: ![]() |
![]() eLMo126 SC Radom | 2005-07-09 18:25:25 okurwa... nie przesadzajmy ![]() przeciez to nie jest ostrze zeby zaraz obciac nogi... a rowerzystow trzeba omijac z daleka ![]() |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-09 18:29:26 okej nakierujcie sie na temat a nie o obcinaniu nóg gadacie. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-09 18:41:00 Ja wbijam na BT nie jezdze ![]() Mysle ze trza poprostu wywinąc te ranty z nadkoli, tyle zeby to sie obyło bez spawania, lakierować moge, jest jakis sposób? |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-07-09 18:45:15 Nieda rady musisz podzialac nato sila wiec lakier schodzi itp.
poznie wiercisz dziury lapiesz migiem nadkole wewnetrzne i zewnetrzne fleksowka obcinasz co zstaje zaduzo nato szpachla lakier i dziala dwa dni roboty . Przynajmniej ja tak robie ale i tak za rok do orginalu wracam tylko lektko rozepcham . |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-09 18:48:24 no to mówie ze lakierować moge ![]() ale z migiem byłby problem. zobaczymy co Art powie czy da sie namówic na taka robote ![]() ![]() |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-07-09 19:00:20 Srary bierzesz zabe (klucz do rur) lapiesz za nadkle i naciagasz do gory cala polityka zobaczysz czy chcesz obcinac (ale jak msz slabe nadkole podrdzewiale to i tak dziory porobisz ).I jesli nie bedziesz obcinal to spawanie mozesz sobie darowac kolega tak robil i jezdzil. |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-07-09 19:14:25 Ja mam inny sposob na poszerzanie nadkoli(co prawda nie moj to pomysl ale sam go wykorzystam na dniach) Na poczatku co nam bedzie potrzebne:szlifierka katowa(fleksa)
młotek,może nawet jakiś śrubokręt do pobijania troche żywicy z włóknem szklanym,szpachla i mały kawałek blachy też się może sprzydać no i najlepiej 2ręce,troche wyobraźni i zimne piwko ![]() Na początku przecina się nadkole gdzie w polowie a pozniej robimy naciecia na dlugosci nakola(tniemy nadkole z 2-3cm w blasze)później doklepujemy je ku górze i formujemy(zeby mniej szpachli zuzyc,wkoncu szpachla wazy troche a kazdy gram sie liczy ![]() ![]() |
![]() Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2005-07-09 19:40:02
Sposób sprawdzony (kumpel tak miał) i daje to możliwość "większej gleby" niż przy wyciągniętych rantach, ale roboty jest znacznie więcej bo trzeba samemu łuk wyprowadzić. Jeśli ktoś nie jest obyty ze szpachlą i rzeźbieniem w niej to nie polecam ![]() Pozdro |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-07-09 20:23:14 u mnie wygląda to tak:
![]() ![]() ![]() Co do samej roboty to niestety w najbliższym czasie czasu brak, zarobiony jestem , a pozatym dłubie u siebie w aucie i jeszcze z tydzień się z tym zejdzie Mógłbym służyć radą jak to zrobić ew. polakierować. Samo wywiniecie rantów to 10 % czasu, jak chce się to zrobić ładnie bez załamań i innyc świństw to trzeba z tydzień posiedzieć nad tym |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-07-09 22:39:53 okej jutro będe wyciągał troszq te ranty, zobaczymy jak wyjdzie... najpierw spróbuje poprostu je wyklepać, jak to nie pójdzie to zastosuje patent HEMIGTX...
co do tego sposobu HEMIGTX:
lepiej byłoby chyba przyspawać tą blache od spodu żeby mieć pewność ze to nie puści no nie? [ wiadomość edytowana przez: toki dnia 2005-07-09 22:48:03 ] |
Adam_rally Polska | 2005-07-09 23:51:47 ja wam powiem moj sposob... moze prymitywny ale kilka razy mi sie sprawdziło. zawsze jak wgielem błotnik i koło ocierało o blache brałem rure dosc duzą i ktos wolno jechal a rura po oponie formowała nadkole. Czesto wychodził efekt poszerzenia ![]() |
![]() Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2005-07-10 00:02:26
Myślę, że blachę możesz olać, bo mata z żywicą jest dość mocna, ale w te nacięcia to szpachlówka z włóknem szklanym, a zwykła szpachlówka tylko na wykończenie. |