ESCORT Z SILNIKIEM 1100CCM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przeglądałem wyniki ankiety i znalazłem kilka głosów osób, które wybrały opcję z najmniejszym silnikiem o pojemności 1100ccm.
W jakich latach był on stosowany?
Jaka jest relacja ekonomiki eksploatacji do parametrów trakcyjnych?
Jak się silnik sprawdzał przy napędzaniu Escorta?

  
 
1.1 ohc i cvh szedł w modelu mk3 80r-85r i przez rok w modelu mk5 ale tylko OHC co do własciwosci jezdnych kiepsko słaby spalanie duże mam tu na myśli mk3 zasilany gaznikiem 1.1OHC
  
 
....nie jestem pewien, ale wydaje mi się że w mkIV ( po 85r.)też były...
  
 
na cholere taki silnik??!! taki maly to sie nadaje tylko do malucha!!
  
 
Cytat:
2005-07-10 11:35:36, masterostry pisze:
....nie jestem pewien, ale wydaje mi się że w mkIV ( po 85r.)też były...


tak. Majkel 1982 mial takiego. Bialego rumaka 1,1OHC + LPG
  
 
Możliwe że mk4 miały ja spotkałem w tych modelach naocznie
  
 
chesssusss toz to z napedem Flinstone bedzie szybciej niz 1.1
  
 
Cytat:
2005-07-10 11:41:19, pytlar pisze:
na cholere taki silnik??!! taki maly to sie nadaje tylko do malucha!!



heh maluch z 1.1 z seja kosmos
  
 
seja to to jeszcze uciągnie ale nie escorta..a już na pewno nie MKV...porażka
  
 
Pewnie przy ruszaniu trzeba się odpychać nogą

Mój koleś jeździł maluchem z silnikiem 1100 od CC, latało to straszliwie
  
 
To CC miały silniki 1.1 ?? A ja myślałem sobie że w CC byłt 700 cm3 i 900 cm3. A w seicento 900cm3 i 1100 cm3 Czy ja się pomyliłem
  
 
Cytat:
2005-07-10 18:49:41, xymoxjim pisze:
To CC miały silniki 1.1 ?? A ja myślałem sobie że w CC byłt 700 cm3 i 900 cm3. A w seicento 900cm3 i 1100 cm3 Czy ja się pomyliłem

pomyliłeś się... w CC sporting był 1100..ale nie ma co porównywać silników z SC czy CC które są na wtryskach do silnika sprzd 20 lat z forda.... silnik z SC MPI naprawdę strasznie zapierdziela...wiem bo używam takiego na codzień..
  
 
Hehe w mk4 były bo ja właśnie takim jeżdżę i musze powiedzieć że odważyłem się jechać "tym" 145km/h Wrażenie musze powiedzieć było niesamowite a wyprzedenie tira bez odpowiednio długiego rozpędu to nie lada wyzwanie

Co do eksploatacji to nie jest aż tak tragicznie. Na trasie można utrzymywać prędkość 110-120 km/h ale to niestety kosztem paliwa bo silnik mimo swojej pojemności do oszczędnych nie należy