MotoNews.pl
10 [126p]regulator szybkosci wycieraczek (105988/0)
  

[126p]regulator szybkosci wycieraczek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!
znalazłem w garażu własnie takie urzadzonko//
i teraz pytanie: gdzie ta kostke podpiac??? (elxx)..?
  
 
Wpina się do kostek przed silnikiem (tak żeby zasilanie silnika przechodziło przez regulator)
  
 
hmn..kurde// gdzie dokładnie.. kostki przed silnikiem? no nie umiem załapac...
  
 
Cytat:
2005-07-17 23:06:14, WOYTAZ pisze:
hmn..kurde// gdzie dokładnie.. kostki przed silnikiem? no nie umiem załapac...



silnikiem wycieraczek
  
 
aha...no juz chyba pozno jest

ale ja tam nie mam zadnej wolnej kostki bo bym juz dawno to wpiął..
  
 
Cytat:
2005-07-17 23:11:43, WOYTAZ pisze:
aha...no juz chyba pozno jest ale ja tam nie mam zadnej wolnej kostki bo bym juz dawno to wpiął..



musisz wpiac w kabel zasilajacy silniczek
  
 
czyli pociac kabel i doczepic..bez kostki..
no bo tak jak mowie juz jej nigdzie nie wepne..kuraaa..
  
 
Cytat:
2005-07-17 23:16:14, WOYTAZ pisze:
czyli pociac kabel i doczepic..bez kostki.. no bo tak jak mowie juz jej nigdzie nie wepne..kuraaa..



sprobuj jak dla mnie najlogiczniejsze rowzwiazanie, najwyzej nie bedzie dzialac to sie bedziesz martwil dalej
  
 
tak trzeba bedzie zrobic,.....
ok jutro sie tym pobawie..
  
 
KURNA !

1. Otworzyć bagażnik
2. Rozpiąc kostkę łącząca silnik wycieraczek z instalacją.
3. Podłączyć regulator ( 1 kostka zregulatora do silnika a druga do instalacji)
4. Wywiercić otwór na ośkę potencjometru
5. Przełożyć gałkę i nakręcić nakrętkę.

  
 
hehe...dzieki..
czyli moral z tego taki z regulatora powinny wyjsc dwie kostki?
bo ja mam jedna..
  
 
W instalacji musi być osobne wyjście na regulator (kostka). Jeżeli nie ma to znaczy,że Twoja instalacja nie jest przystosowana do czegoś takiego i wtedy trzeba rzeźbić. Z regulatora wychodzi tylko JEDNA kostka, a nie dwie jak na rysunku poniżej... . Na pewno nie wpina się tego tak jak to ktoś narysował. Znajdź sobie schemat instalacji FLa tam były regulatory pracy wicieraczek i porównaj ze schematem Twojej instalacji. Będzie Ci łatwiej coś wyrzeźbić.
  
 
Cytat:
2005-07-20 07:56:34, N_I_T_R_O pisze:
W instalacji musi być osobne wyjście na regulator (kostka). Jeżeli nie ma to znaczy,że Twoja instalacja nie jest przystosowana do czegoś takiego i wtedy trzeba rzeźbić. Z regulatora wychodzi tylko JEDNA kostka, a nie dwie jak na rysunku poniżej... . Na pewno nie wpina się tego tak jak to ktoś narysował. Znajdź sobie schemat instalacji FLa tam były regulatory pracy wicieraczek i porównaj ze schematem Twojej instalacji. Będzie Ci łatwiej coś wyrzeźbić.



Nie wymyśliłem tego ani nie znalazłem w paczce chrupek. Miałem regulator pracy wycieraczek wychodził z niego jeden kabel zakończony dwoma (dwiema) wtyczkami i podłączało się go tak jak narysowałem i działał.

Wyglądał tak:

  
 
I tu odświeżę wątka.

Jak w końcu jest z tym regulatorem ???

Są 2 kostki, czy jedna. Może do starszych modeli była jedna, a do nowszych wymyślili 2

Czy do EL też da się ją za aplikować ???
Idę zerknąć, czy mam podłączenie przed silniczkiem na kostkę...
  
 
o ile sie nie myle, ale moge sie mylic, to silniki wycieraczek do lamucha i kanta byly takie same. kant mial tak skonstruowaną instalację ze mogl dzialac z regulatorem, ale jak regulator byl wypiety to tez działał. u mnie w kancie na silniku na 100% jest jedna kostka, a regulator pracy wycieraczek mam i działa
  
 
Ok. Tylko teraz pytanko jak to cholerstwo podpiąć, by działało skoro kostuchy dodatkowej nie mam
Kombinacja ???
Nie chcę mi się w to bawić. Może ktoś już to ogarnął.
  
 
podejrzewam że dwie kostki są po to,że w jedną wpina się prąd z wiązki a drugą kostkę aplikuje się do silnika.
  
 
No nie pomyślałem. To kurcze jest w miarę logiczne wytłumaczenie.
Trza będzie kupić i kombinować.