MotoNews.pl
  

Elpigaz czy BRC?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pojezdzilem dzis troche po zakladach montujacych instalacje gazowe w Toruniu i w zasadzie przedstawiono mi tylko 2 konkretne oferty (chodzilo mi o II generacje).
Mam Escorta 1.6 16V.

W jednym zakladzie polecono mi instalacje:
- elektronika: KME BINGO,
- reduktor: BRC,
- W/Z: Tomasetto,
- Elektrozawór: BRC.
(na to wszystko 2 lata gwarancji bez limitu km)

W innym zakladzie wszystko od A do Z LPIGAZu (reduktor:VEGA, układ sterujący: VOILA'Plus). Tu gwarancja na 1 rok.

Ceny w obu przypadkach podobne więc zostaje tylko kwestia która z tych instalacji byłaby lepsza?

Jezdzilem tez po innych ale jakos nie przekonywali mnie do siebie.

Chciałbym wybrac cos z powyższych dwóch. Prosze o rade

Pozdrawiam
  
 
z tego co ja się naczytałem i wysłuchałem różnych opinii to wybrałbym (i wybrałem) elpigaz. ale to tylko teoretycznie, bo wciąż czekam na montaż i dopiero za jakiś czas bede mugł opisać układ z praktycznego punktu widzenia
  
 
Cytat:
układ sterujący: VOILA'Plus



Jak wybierzesz Elpigaz, to proponuję przynajmniej Nicolausa + czujnik temperatury.
Pozdro.
  
 
Cytat:
Jak wybierzesz Elpigaz, to proponuję przynajmniej Nicolausa + czujnik temperatury. Pozdro.



Mogę wiedzieć dlaczego akurat Nicolausa (czym sie różni od VoilaPlus?).
A czujnik temperatury to sprawa zrozumiała


[ wiadomość edytowana przez: Myron dnia 2005-07-19 10:57:36 ]
  
 
Mam elpigaz ale I generacja, zero problemow jak do tej pory (a ladne paredziesiat tysiakow juz stuklo)
  
 
Cytat:
2005-07-19 10:56:14, Myron pisze:
Mogę wiedzieć dlaczego akurat Nicolausa (czym sie różni od VoilaPlus?). A czujnik temperatury to sprawa zrozumiała



Voila jest najprostszą elektroniką Elpigazu. Nie ma do ustawiania chyba nic, poza progiem obrotów przejścia na gaz. Może w nowszych wersjach to zmienili, ale do niedawna na pewno nie miała możliwości podpięcia czujnika temperatury. Nicolaus jest czymś pośrednim między Voila a Leonardo i ma możliwość czujnika temperatury.
Pozdro.
  
 
Mam ten sam dylemat. Chcę zamontować instalację z wtryskiem sekwencyjnym. Do "finału" moich eliminacji dotarły instalacje BRC Sequent 24 i Elpigaz. Obie w tej samej cenie 3500 zł.
Wcześniej, przez prawie 5 lat jeżdziłem Asconą z najprostszą instalacją Elpigaz. Nie miałem najmniejszych problemów. Ale to inna generacja i o niczym nie świadczy. Z kolei BRC ( i Landi Renzo ) są chyba najczęściej polecanymi instalacjami na forach, które przejrzałem.
Która instalację wybrać ? Którą polecacie ?


VValdek
  
 
ja mam BRC II gen silnik 2.0 16V Ecotec, ponoć trudny do zagazowania, a wszystko chodzi bdb. Podstawa to dobry gazownik, bo nawet najlepszą instalcje można założyc byle jak. A potem problemy. Poprzednio miałem BRC w Audi 1.8 na gaźniku i były problemy. Zmieniłem warsztat, i teraz jestem 100% zadowolony