BMW 540 czyli marzenia a starcie z brutalną rzeczywistością

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


chyba taka "przykładowa" rakieta nawet seryjnej mocy nie trzyma...

ciąg dalszy nastąpi niebawem
  
 
ale to jakies trefne BMW
  
 
SCIEMA!!!
pewnie CC700 z naklejkami bmw shamowali (naped na PRZOD?!) i to taka prowokacja jest, a fe



  
 
firma EKO-CAR to profesjonalny zakład i ten pomiar dowodzi jedynie nie trzymania osiągów przez to BMW.


z czystym sumieniem mogę polecić tenże zakład jeśli chcecie mieć bardzo dobrze zrobione autko na LPG (profesjonalny montaż/strojenie/hamowanie by potwierdzić zamierzony cel)
  
 
Cytat:
z czystym sumieniem mogę polecić tenże zakład jeśli chcecie mieć bardzo dobrze zrobione autko na LPG (profesjonalny montaż/strojenie/hamowanie by potwierdzić zamierzony cel)

Obserwuję ten zakład od dłuższego czasu i mam się chęć do nich wybrać
  
 
Diro, Ty to kurcze spać nie możesz

A ja bym nie tragizował.
Ta różnica to 6% w stosunku do katalogu, a jeszcze gaz dochodzi.
Znam człowieka które hamował M3 286 KM i wyszło mu 255 KM, auto jendka jeździło porządnie.
Moja stara Omega tez była niedawno na hamowni, i różnice wyszły podobnie jak w tej bawarce, ino że bez gazu.
  
 
znalazłem coś takiego
to przed uruchomieniem PRINSA


a taki wykres wypluło po uruchomieniu PRINSA



jednak i omegi 3,0 serii nie trzymają szczególnie caravany
ale ja bym nie tragizował...


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2005-07-19 22:28:41 ]
  
 
Wow Mega cos tam zrobił pod maską z taki wynik? 230 koni.

Wykres full profi, dużo mozna się z niego dowiedzieć.
Dziwne jest ze jest zamienione miejscami ps z kw, czemu tak?
  
 
Cytat:
2005-07-20 10:35:05, PiotrS pisze:
Wow Mega cos tam zrobił pod maską z taki wynik? 230 koni. Wykres full profi, dużo mozna się z niego dowiedzieć. Dziwne jest ze jest zamienione miejscami ps z kw, czemu tak?



Ręczna korekta w fotoszopie
  
 
No i wykres jest do dupy, dwa rózne na dwóch róznych podziałkach raz kw raz ps, no a potem ktoś sklad to kupy i ma dobrze? E, chyba jakies kity nam się tu wciska.

  
 
hmm ciekawi mnie tylko napęd w omedze na przód ????????????
  
 
Cytat:
2005-07-20 11:33:13, arvax pisze:
hmm ciekawi mnie tylko napęd w omedze na przód ????????????




Hahahhaa Oj Mega ten zakład nie jest full profi
  
 
1.
Cytat:
Wow Mega cos tam zrobił pod maską z taki wynik? 230 koni


2.
Cytat:
No i wykres jest do dupy, dwa rózne na dwóch róznych podziałkach raz kw raz ps, no a potem ktoś sklad to kupy i ma dobrze? E, chyba jakies kity nam się tu wciska.


3.
Cytat:
Hahahhaa Oj Mega ten zakład nie jest full profi





ewolucja toku myślowego na przestrzeni 4 godzin

Wypierdolić z klubu Mege !!! to krętacz, oszust i mitoman !!!
  
 
Nalozylem wykresy w excelu.

CZERWONY - seria
ZOLTY - Mega
NIEBIESKI - moj



W wiekszej czesci wykres Megi pokrywa sie z seria - bo tez i brak zmian pod maska. Dziwi mnie nagly skok w gore tam gdzie zarowno w serii jak i w moim parchu przebiegi opadaja.

Wyglada to jak zalaczenie sie VTEC'a w Hondach
Mega - przyznaj sie... nitro zalozyles
  
 
A może to wynik tego, że Medze powiększył się skład osobowy drużyny pokładowej? dlatego tam, gdzie innym opada, jemu się podnosi........ ,
  
 
E.... Cleber bo to wyglada tak:
1. Wchodzę i patrzę na efekt finalny ale fajnie, więc walę pytanie.
2. Mam znów trochę czasu oglądam dokładnie, widzę różnice hmmm.....
3. No i wchodzę ponownie a tu kolega zauwazył przedni napęd.

I formułuję wnioski dotyczące zakładu/wytwórcy wykresu a nie konkretnego motoru i ? ma czy niema tyle koniów?

I uważaj że pwoyższe nie tyczy się Megi tylko full profi firmy tunigowo-gazowej.



Cytat:
2005-07-20 13:28:59, Cleber pisze:
1. ewolucja toku myślowego na przestrzeni 4 godzin Wypierdolić z klubu Mege !!! to krętacz, oszust i mitoman !!!

  
 
yyy, ten tego tej...
wykresow nie obrabialem przy skanowaniu z wyjatkiem zmiany rozmiaru i poprawy nasycenia kolorkow (no i blachy czesciowo zamazalem )
oryginalnosc wydrukow potwierdzam :> nikt sie tam dlugopisem nie bawil :]
co do skoku przy 5600rpm tez nie wiem co, moze jednak vteca Mega zalozyl, albo zapatrzyl sie na bmw i vanosa
co do innej teorii na ten temat moze niech sie sam Mega wypowie
  
 
tak omega ma napęd na przód jak i to trzymające serię BMW 540

wykres robiony w fotoszopie, a gtech(6,9) to z górki (taaaakiej zajebistej).

  
 
No i wszystko jasne.
Do tego trzeba jeszcze wziąc dane z tej strony i wiadomo że bawarka jest dość kontowersyjna.
  
 


ale ja bym nie tragizował, grunt że jest tabelka, bo przecież żyjemy w wirtualnym świecie gdzie spawdzanie empiryczne jest nie znane...