| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Shaq Sympatyk FEFK ![]() Escort (już nie ale ... Żory | 2005-07-19 00:14:14 Robiłem to dwa razy. Roboty co niemiara
Musisz niestety odzielić silnik od skrzyni. od strony skrzyni miska jest zblokowana dodatkowo taką blachą ktora jest pomiedzy skrzynią i silnikiem. Tzreba tą blachę trochę opuścić żeby miska wyszła, a ta blacha jest na takich bolcach. Musisz rozsunąć skrzynię i silnik żeby blacha zeszła z tych bolców i wtedy dopiero wychodzi miska [ wiadomość edytowana przez: Shaq27 dnia 2005-07-19 00:15:34 ] |
Shaq Sympatyk FEFK ![]() Escort (już nie ale ... Żory | 2005-07-19 00:50:58 Bankowo trzyma ta blacha. Wchodzi z taki kolnierz miski i nie wysuniesz jej bez opuszczenia trochę tej blachy. W 8 zaworowcach to jeszcze pół biedy bo ta blacha jest w dwóch kawałkach, a w 16-tkach niestety jest w jednym. Robilem to dwa razy, więc jestem tego pewien. Zresztą w serwisach to w ogóle twierdzą ze trzeba wyjąć skrzynię
No to jest starsznie dziwnie pomyślane. Za pierwszym razem jak się do tego zabieralem myślałem ze kilka srub odkręce i będzie luzik a tutaj taki zonk No chyba że jest jakaś różnica w tym względzie pomiędzy Mk6 i 7, ale nie sądzę |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-07-19 09:04:14 no to trzeba będzie już się zacząć przygotowywac psychicznie na ciężką robotę |
Kao Częstochowa | 2005-07-19 10:12:35 I przygotuj dużo silikonu, bo miska /aluminiowa/ lubi zmieniać kształt i jest ciężko dopasować, leje się potem cały czas. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2005-07-20 00:16:01
to moze wogóle tego nie ruszać i wrzucić essiego do kanału albo zakopać (mam AC) |