MotoNews.pl
2 Fiat 126-muli, dławi się nie ma mocy HELP ME! (106335/0)

Fiat 126-muli, dławi się nie ma mocy HELP ME!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po zapaleniu malucha kiedy trzyma mocniej wciśnięty gaz to silnik chodzi nie równo i "ciężko mu" kiedy próbuje jechać to opierozaczyna się masakra wogóle nie ma mocy

-sprawdzałem świece, miały biały nalot...dokładnie je wyczściłem
-wyminiłem kable odchodzące od świec
-ustawiłem pożądnie zapłon
-sprawdziłem pompkę paliwa.....
nic nie przychodzi mi na myśl poza tym..chyba że coś w gaźniku ale co????

PLEASE HELP me ponieważ maluch to mój środek transportu do powrotu z pracy w nocy kiedy komunikacja śpi...;(

A nie bierze ci przypadkiem powietrza z baku, może mieszanka, albo pływak. Kiedyś po sprawdzeniu tych rzeczy mój dobrze zaczął chodzić. A objawy miał takie jak twój.

kurde totalnie nie znam się na gaźniku((ostatnio kumpel wymieniał mi zaworek iglicowy....oczywiście na rzemiosło..

od kilku dni miałem już problemy z malcem przy dodaniu gazem czś było szarpnięcie....

jesli zmieniles zawor iglicowy na rzenmioslo to moze nie trzymac i go zalewa... i tak sie bedzie dusil,prychal i nie chcial jechac

Spróbuj wypiąć przewód paliwowy biegnący od pompy do gaźnika i sprawdzi jak idzie paliwo. Potem sprawdź jak bierze paliwo z jakieś bańki/słoika. Jak będzie różnica to sprawdź sitko w baku. Jak to nie to to sprawdź ten gaźnik (ustawienie pływaka w gaźniku i wymień zawór iglicowy na fabryke)

Powodzenia.

dokladnie tak-wykosztujesz sie troche bo fabryczne moga kosztowac nawet 30zl. poznasz po tym ze iglica ma gumowy kapturek. Pozdrooo

Dzisiaj mi spadł z zaworka ten przewód i na wolnych obrotach gasł (wiadomo) i na wysokich mulił. Sprawdź przewód, bądź pożycz na chwile ten zawór od kogoś i sprawdź.

jaki przewód, gdziego szukać??