Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-20 14:50:39 Sprawdź węże od podciśnienia, czyli te co dochodzą do serwa, poza tym jeśli nie hamuje Ci jedno koło, to oznacza, że z samymi hamplami też masz coś nie tak. Sprawdź klocki i stan zacisków, poza tym musisz odpowietrzyć.
Jak to wszystko zrobisz, to powinno być dobrze. Aha przydałoby się też płyn zmienić, już najlepiej na dot 4, a najpierw przepłukać układ jakimś tanim płynem hamulcowym. I jeszcze na koniec ![]() ![]() Na początku pisałeś dobrze, a potem coś Ci zeszło ![]() Pozdrawiam |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-20 15:28:59 Nigdy dot 5 !!!
Dot 5 ma dość specyficzne właściwości i nie może być używany w układach do niego nieprzystosowanych. Za to DOT 5.1 OK ![]() |
![]() Jakubek123 Duży Fiat :) (125p 1 ... Poznań | 2005-07-20 15:39:07 To chyba dot5 zostawię w spokoju,załaduje dot4 i zobaczę,ale przed tym przepuścić przez układ np. denaturat??
P.s. Sorry za "Chamowanie" ![]() |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-20 16:36:49 W sumie denaturat ja bym olał, bo resztki mogą zostać, za to kupić jakiś tani R3 i nim przepłukać, a potem wlać dot4, który najlepiej się sprawdza w tych układach. Dot 5 w ciągu kilku godzin mógłby doprowadzić do poważnych uszkodzeń w układzie, a DOT 5.1 może niekorzystnie wpłynąc na elementy gumowe w pompie, oraz przewody elastyczne.
Więc DOT4 jest jak najbardziej zalecany, bo ma podobne właściwości jak DOT3, natomiast jest nieco trwalszy i ma wyższą temperaturę wrzenia. Czyli: 1.spuszczenie starego płynu 2.naprawa zacisków 3.płukanie układu płynem DOT3 (R3) 4.zalanie układu płynem DOT4 5.odpowietrzenie |
![]() BanditC Miłośnik FSO San A1112T :) Tarnobrzeg | 2005-07-20 16:59:57 hej. co do przygasania silnika stawiam na zawór przy serwie to sie chyba zwrotny nazywa u mnie było to samo i po wymianie pedał zrobił sie miększy i już nie gaśnie.
pozdrawiam |
![]() Jakubek123 Duży Fiat :) (125p 1 ... Poznań | 2005-07-20 17:08:57 a mógłbyś mi powiedzieć gdzie mniejwięcej jest ten zawór... w serwie?? czy gdzieś na zewnątrz?? |
![]() BanditC Miłośnik FSO San A1112T :) Tarnobrzeg | 2005-07-20 17:19:12 zawór jest na zewnątrz serwa,na niego sie mocuje węża od podciśnienia co idzie z kolektora ssącego. kosztował mnie chyba koło 20zł. oczywiście to taka sugestia bo mi pomogło ale różnie to bywa w naszych autach ![]() |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-07-20 20:04:37 jezeli zrobilo sie psssss tzn ze dziala poprawnie. on ma utrzymywac podcisnienie w serwie. przelej go wd-40 . jezeli po przelaniu zewnetrznego zaworka wd-40 nie bedzie poprawy to niestety masz padniete serwo a dokladnie zawor w srodku. bo membrany raczej nie pekaja tyklo te zawory koroduja. serwo trzeba wyjac i rozebrac. najlepiej zalozyc nowe bety do srodka bo jak kupisz serwo na zlomie to tez moze byc zkorodowany zaworek. jak uda ci sie odkrecic pompe bez odkrecania przewodow . to ominie cie cudowne odpowietrzanie,-da sie. milej pracy ![]() |
![]() Jakubek123 Duży Fiat :) (125p 1 ... Poznań | 2005-07-20 20:35:11 No ok,czyli zawór zewnętrzny jest ok?? Popsikam WD-40 w tą dziurkę ![]() |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 01:17:24 No u mnie podobnie, chociaż nie spadają generalnie, ale zwiększają się drastycznie jak jadę na ręcznym gazie, albo ssaniu, a jak już bez tych bajerów, to nic się nie zmienia. Aczkolwiek czeka mnie porządy remoncik hampli z wymianą serwa, bądź jego bebechów na nowe ![]() Muszę też pościągać wszystkie zaciski i generalny remoncik ![]() Tak więc życzę udanego remonciku ![]() Pzdr |
![]() Jakubek123 Duży Fiat :) (125p 1 ... Poznań | 2005-07-21 16:33:57 Witam ![]() Pozdrawiam Jakub |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-07-21 21:52:23
no to teraz rozkrec serwo i zobacz co jest w centrum membrany. nie zakladaj urzywanego zaworka bo niewiadomo kiedy padnie. a sertwo ciezko wyjac. wg ksiazki jest to zawor cisnienia atmosferycznego. |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-21 22:22:15 Eeeee znowu tak trudno się serwa nie wyjmuje ![]() |