Ludzie pomocy juz nie mam siły!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam essiego 1.8TD endura DE 70KM rocznik 99 przebieg 59 tyś bez ic samochod praktycznie sie toczy to znaczy osiagniecie przez niego predkosci 140km/h graniczy z códem.Turbina jest ok lekko pobrudzona olejem pewnie z odmy zawór recyrkulacji chodzi filtr powietrza wymieniłem spirale dałem do gumy od filtra przy turbinie bo na wysokich obrotach gume sciskałoi i silnik gasł silnik nie kopci bardzo chcę zamontowac ic i tu mam prosbe zeby ktos mi dokładnie powiedzial co musze wymienic co wstawic kupic i wogóle jakie koszta czy turbine musze zmieniac lub kolektor ssoncy i takie tam z góry dziekuje.
  
 
A kopci na czarno ?
  
 
kobci na czarno opiero przy naprawde maksymalnych obrotach nie mam obrotomierza
  
 
klekot ( zwany dalej ropniakiem) to nie rajdówka
wymień filtr paliwa to 12 zł powinno pomuc jeśli tragicznie nie kopci to jest ok!
a co do chłodnicy powietrza doładowania to obawiam się że będziesz musiał w silniku wiele klamotów powymieniać
vbędzie wtedy 90KM ---> pamiętaj że moc nie bierze się z nikąd tylko z paliwa !!!!!!
nic nie przerabiaj!!! lepiej zamień się na auta !! ----->> znacznie taniej ZAPEWNIAM CIĘ !!!
  
 
Sprawdź kompresję. Jeśli kompresja będzie ok, można szukać przyczyny np w popmpie wtryskowej (np zły kąt). Jaki silnik ma przebieg?
  
 
Kurcze szkoda a tak własciwie to jeszcze nie wymieniałem filtra paliwa moze to tu tkwi przyczyna bo np na 2 biegu jak sie przycisnie i troche poczeka to dzisiaj udało mi sie go wkrecic do 75km/h i pewnie by dał rade do 80 ale mi go szkoda bylo a na 4 biegu do 130km/h a 5 bez zmian gaz w podłodze i nic a jak jeszcze wiatr zawieje albo pod górke bedzie to nawet zwolni jak sie tu nie denerwowac juz nie wiem co moze byc wyciekow nie ma uszczelki w porzadku
  
 
silnik ma 59tys przebiegu a i jeszcze jedno jak rano chce go odpalic nawet teraz latem to musze 3 razy kontrolke zapalac to znaczy jak zgasnie to znowu obrót kluczyka i tak 3 razy wtedy pali z pierwszego a tak jak wezme raz to hehła i hehła
  
 
Cytat:
2005-07-21 22:15:41, Max84 pisze:
silnik ma 59tys przebiegu a i jeszcze jedno jak rano chce go odpalic nawet teraz latem to musze 3 razy kontrolke zapalac to znaczy jak zgasnie to znowu obrót kluczyka i tak 3 razy wtedy pali z pierwszego a tak jak wezme raz to hehła i hehła



Wymien filtr paliwa - mialem tak w mondeo - na IV jeszcze jechal a na V to zwalnial.

A co do hehlania to pewnie swiece zarowe do wymiany.
  
 
przebieg auta ( to .......... TY zapłaciłeś za ten przebieg a faktyczny ??? kto to wie !!!!)
jak nie odpala odrazu jak zgasną świeczki to:
tak było umnie
- któraś ześwieczek ledwo zipie
- nieszczelny układ paliwowy sasysa powietrze , zchodzi paliwo
  
 
swiece wymienione miesiac temu nawet zlikwidowałem problem z wracajacym paliwem myslalem ze to to bo co przejechałem tak z 10km to odkrecajac korek paliwa bylo podcisnienie szukałem tego odpowietrznika az w koncu nie wytrzymałem i wziołem wiertarke wywierciłem dziurke pod korkiem i problem z głowy hehehe.A jesli chodzi o predkosci na biegach to na 5 biegu praktycznie tylko podtrzymuje predkosc z 4 jest jakas niecała polowa pedału gazu wcisnieta i mozna sobie deptac do woli i bez róznicy jutro wymienie filtr paliwa
  
 
szkoda że nie masz obrotomierza może masz przykręcone obroty na pompie !!! pojedz sprawdz końcówki wtrysków to wydatek max 50 zł !!
--- filtr powietrz
--- filtr paliwa
-- wtryski
---czy straszliwie nie dymi jak jedzie np 120
---RODZAJ PALIWA
- Skrzynie pewnie masz orginalną
Ja mam 90KM ---. jak włącze klimę i 4 osoby na pokładzie to też jest nie zaciekawie , ale jezdziłam 1.6D znajomej ( moge powiedzieć żę oszczędne ) 25sek. chyba do setki jak wietr sprzyjał !!