| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-07-24 17:16:35 Maxim, czy Ty piszesz tylko na podstawie zasłyszanych opinii, czy własnych doświadczeń? Miałem dwa reduktory lovato (I i II gen.) i regulacja pierwszego przelotu (w II gen.) zawsze przynosiła pożądane skutki. Jeśli I przelot jest dobrze wyregulowany, a mikser dobrany optymalnie do parownika i silnika to wszystko chodzi cacy. Jeśli nie można wyregulować gazowni (np. I przelotu) to przyczyną może być złe dobranie elementów instalacji do auta, a nie wada konstrukcyjna parownika . Ten typ tak nie ma .
Blablador, niestety nie wiem która śruba jest do I przelotu (na pewno któraś na imbus), ale uważaj, żebyś sobie biedy nie narobił większej. Regulacja I przelotu musi być bardzo precyzyjna (niewielki ruch śruby to spora różnica w ustawieniu). Tu Masz opis regulacji instalki II gen. regulacja |