Kto wię co się stało.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mogę odpalić auta. Kręce i nic.
E30 Touring 320i ma lpg.
Pomoże ktoś coś zdiagnozować.

  
 
Cytat:
2005-07-22 15:51:09, baz-e30 pisze:
Nie mogę odpalić auta. Kręce i nic. E30 Touring 320i ma lpg. Pomoże ktoś coś zdiagnozować.



Jeżeli to instalka z komputerem to odpalasz na benzynie a skoro nie zaskakuje to pewnie benzyny nie ma ale tak poważnie to może być to wina zatartej pompy paliwa
  
 
może alarm, potajemne odcięcie zapłonu. trudno coś zdiagnozować. mój był kiedyś automatem i też nie chciał kręcić . okazało się ,że miał on blokade ktura sie zacieła i "myślał" że jast wrzucony bieg.
  
 
Cytat:
2005-07-22 16:40:54, Aldik pisze:
Jeżeli to instalka z komputerem to odpalasz na benzynie a skoro nie zaskakuje to pewnie benzyny nie ma ale tak poważnie to może być to wina zatartej pompy paliwa


Aldik a dojście jest od wewnątrz auta? do pompy oczywiście...



[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-07-22 16:43:56 ]
  
 
Hmm w E32 była pod autem z prawej strony przy baku, po zdjęciu koła dało się wymienić, ale najlepiej na kanale. Jak jest w E30 to nie wiem.
  
 
Cytat:
Nie mogę odpalić auta. Kręce i nic.
E30 Touring 320i ma lpg.
Pomoże ktoś coś zdiagnozować.


podam ci dwie rzeczy które m,ogą spowodować taki stan:
- brak paliwa
- brak iskry
każda z tych ustarek może byc spowodowana conajmniej kilkunastoma przyczynami. napisz wiec cos więcej. czy auto przed zgaszeniem chodziło normalnie? czy stało pod chmurką? czy nie łapie ani na pb ani na lpg?
pozdrawiam
  
 
Wczoraj jechałem z 400km i było ok nie miałem żadnych problemów z tym. Pod koniec trasy koło Polkowic postanowiłem zjechac na stację benz na kawę i lpg.
Wszystko było fajnie auto smigało i paliło i nie było problemu.
Wsiadam do autka aby odjechać i tu nic.
Instalkę mam z komputerem.
Autko już przywiozłem z Polkowic do domku.
Zdjęłem gumy z przeciwwybuchu i samostartu i ogień.
Kręciłem a koleś psikał i udało się zapalił na tym i przełączył się na gaz i dojechałem do domku.
Ale dalej nie wiem co to jest.
A co do iskry to chyba jest bo odpalił.

[ wiadomość edytowana przez: baz-e30 dnia 2005-07-22 18:07:34 ]
  
 
W E30 pompa jest w baku, a dojście do niej od góry pod kanpą. Zaslepka na 4 sruby krzyzakowe potem chyba klucz 8
  
 
Cytat:
2005-07-22 18:06:46, baz-e30 pisze:
Wczoraj jechałem z 400km i było ok nie miałem żadnych problemów z tym. Pod koniec trasy koło Polkowic postanowiłem zjechac na stację benz na kawę i lpg. Wszystko było fajnie auto smigało i paliło i nie było problemu. Wsiadam do autka aby odjechać i tu nic. Instalkę mam z komputerem. Autko już przywiozłem z Polkowic do domku. Zdjęłem gumy z przeciwwybuchu i samostartu i ogień. Kręciłem a koleś psikał i udało się zapalił na tym i przełączył się na gaz i dojechałem do domku. Ale dalej nie wiem co to jest. A co do iskry to chyba jest bo odpalił. [ wiadomość edytowana przez: baz-e30 dnia 2005-07-22 18:07:34 ]



A tankowałeś może na stacji Orlen czy też BP koło Polkowic w strone Nowej Soli? - bo mnie tam pocyganili na gazie, auto nagle spaliło o 5 litrów więcej :> -niby!
Ale tak czy siak stawiam na pompe jeżeli na 100% masz paliwo w baku!
  
 
Mam paliwo w baku nawet wczoraj jak nie palił jeszcze dolałem bo myślałem że może coś nie tak przez to że obniżyłem Touringa.
Myślę też że to pompa ale jeszcze dzis zobaczę.
Sprawdzę bezpieczniki i przekaźnik i czy idzie prąd na pompę jeszcze raz.
Jeżeli kicha to nową zamówię chyba i problem z głowy.
Tylko widzę że są dostępne same wkłady bez pływaków.
A może to i dobrze.
  
 
Cytat:
2005-07-22 18:17:23, mibhell pisze:
W E30 pompa jest w baku, a dojście do niej od góry pod kanpą. Zaslepka na 4 sruby krzyzakowe potem chyba klucz 8



Dobrze wiedzieć a co też wymieniałeś u siebie.
  
 
z przodu silnika na listwie wtryskowej masz tzw. regulator ciśnienia paliwa. W ten regulator wchodzą dwie rurki, ta od strony kolektorów ssących czyli grubsza doprowadza paliwo od pompki do wtrysków. więc zdejmij ten przewód i przekręć rozrusznikiem. To najprostszy sposób (nie daje jednak 100% pewności) by sprawdzić czy układ dostarczający paliwo jest ok. Dopiero kiedy okazałobysię, że nie dochodzi tam paliwo szukaj winy pompki.
  
 
Cytat:
2005-07-22 19:03:11, baz-e30 pisze:
Dobrze wiedzieć a co też wymieniałeś u siebie.


Nie ale zagladałem głosno mi pompka chodzi wiec pewniei se konczy, konczy sie juz od roku wiec jak dla mnie moze tak zostac...
  
 
Własnie wróciłem z warsztatu i pompka padaczka nawet na krótko.
Ale jeszcze jedno nie ma prądu w przewodach doprowadzających do pompki.
Czy jest możliwoć że nie będzie prądu bo pompka kaput, a jak założę nową to będzie ok. Albo który z przekaźników jest od tej pompki wie kto ??
  
 
nie wiem dla czego , ale pompki często nie działają na krutko, a po podłączeniu działają. bmw lubi kaprysić i proponuje naprawić dojście prądu zanim kupisz nową pomke.
  
 
jak mam sprawdzić dojście prądu do pompki
  
 
zacznij od sprawdzenia bezpieczników jeżeli pompka zrobiła zwarcie to w pierwszej kolejności spali się bezpiecznik
  
 
bezpieczniki ok a co z przekaźnikami który to od pompki
  
 
udało mi się znaleść TO w internecie tylko uważaj bo skany ciężkie ok 2mega jeden więc cierpliwości życzę
pzdr.
  
 
wielie dzięki już zassysam