Pilne!!Jak wymienić albo choć dolać olej do automatu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panie i Panowie,
potrzebuje pilnie pomocy, wywaliłem swoj automat (Oma X20XEV 94 rok) by wymienić uszczelniacz silnika i przy okazji chciałem wymienić olej w skrzyni ale nie wiem którędy go wlać.szukałem w archiwum ale nic podobnego mi się nie rzuciło w oczy. korek spustowy tez wydaje mi się, że nie jest w logicznym miejscu bo z prawej tylnej strony skrzyni jakieś 5 cm powyżej dolnej krawędzi(chyba powinien być w najniższym punkcie). Patrzyłem na instrukcje od Omy A bo podobno te skrzynie sa prawie identyczne ale np nie znalazłem bagnetu poziomu oleju.
Próbowałem wlać wężykiem idącym do chłodnicy ale troszkę się wlało i dalej nie chce iść.
POMOCY bo muszę szybko skręcić samochód a może trzeba to zrobić przy wymontowanej skrzyni (malo logiczne)
  
 
Olej wlewa się korkiem z boku skrzyni tak jak do mostu.
  
 
malo tego ze tym wlasnie korekiem z boqu to jeszcze nalezy po tym zapalic silnik poprzelaczac dzwignia po wszystkich polozeniach kilka razy i wtedy dolec na pracujacym silniku do momentu az z tego bocznego korka zacznie cofac sie olej

Pzdr
  
 
Tym korkiem w misce olejowej? to ile mi tam wejdzie? setka, dwie?
a jak spuścić olej?
poproszę bardziej precyzyjnie:
jaki korek z boku?
  
 
trzeba pamiętać o wymianie filtra oleju, a do tego tzreba odkręcić miskę
  
 
no to moze od poczatku, co okolo 100 tys km trza zmieniac olej w skrzyni, oraz filtr oleju, nalezy odkrecic korek z boku miski wypuscic ile wyjdzie nastepnie odkrecic miske oleju ta duza , odkrecic filtr przykrecic nowy, przykrecic miske, nalewac olej bocznym korkiem w misce wejdzie okolo 4-5 litrow, po czym zacznie wylewac sie tym korkiem, zakrecic korek zappalic silnik poptrzelaczac dzwignia po wszystkich polozeniach, ponownie odkrecamy ponownie korek ktorym nalewalismy wejdzie gdzies jeszcze z 1-1,5 litra oleju, zakrecamy po 1000 km sprawdzamy na pracujacym silniku stan oleju i wszystko
  
 
I o to chodziło,
Dzięki VIKENS,
  
 
Panowie !!!!
Ukręciłem rowki ampulowe w korku kontrolnym miski olejowej automatu,
macie pomysły jak go teraz wykręcić? korek jest aluminiowy,
mnie przychodzi do głowy tylko zwalenie miski, przewiercenie korka, wywalenie go na śmieci i zastąpienie innym korkiem, tylko nie wiem, czy sa zamienniki? a może pasuje tak jakiś zwykły korek? czy to jest standardowy gwint?

POMOCY!!!
PILNE!!!