Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kair Omega MV6 Warszawa | 2005-07-23 08:41:03 Możecie mnie wziąć na widły ale sorki: nie kumam do czego jest ten przycisk z uciekającym ludzikiem na desce..... Może mnie ktoś oświeci?? ![]() [ wiadomość edytowana przez: Kair dnia 2005-07-23 08:41:36 ] |
![]() SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2005-07-23 09:09:36 Może się czegoś wystraszył i spieprza ![]() ![]() |
![]() DS Opel / Omega Be IV | 2005-07-23 09:59:17 autoalarm |
![]() ostry Opel Omega 2.5DTI Gdańsk | 2005-07-23 12:07:58 Hmm, autoalarm to troche za mało powiedziane.
Oczywiście jest to przycisk związany z autoalarmem. Polega to na tym, że wychodząc z samochodu wciskamy ten przycisk i chyba mamy 30sekund na aktywacje alarmu. Dzięki temu, że przycisk został wciśnięty nie działają w środku czujki ruchu (np. jak zostawimy w samochodzie psa lub dziecko) natomiast czujki w dzwiach i rygle w zamkach są aktywowane. Pozdrawiam |
![]() Kair Omega MV6 Warszawa | 2005-07-23 13:06:32 Dzięx Ostry! |
![]() Maciey BMW 730i Słupsk | 2005-07-23 19:44:23 jesteś pewien że nie masz alarmu? może wyda Ci się to co napiszę oczywiste ale spróbuj nacisnąć 2 razy przycisk od zamykania drzwi. Jeśli światełka mrugną to znaczy że masz alarm a zameczki się zaryglują. Sam zdziwiony byłem sposobem uzbrajania alarmu w omedze i myślałem że go nie mam ![]() |
zabojad | 2005-07-24 23:24:05
Tak, jak napisał Maciey - masz alarm, tylko musisz nacisnąć raz (ryglowanie drzwi i wlewu paliwa) i do 10 sek. drugi raz naciskasz (włączenie alarmu). Jeśli nie chcesz mieć włączonych ultradźwięków i czujnika zmiany poziomu samochodu, to właśnie przed wysiadaniem wciskasz ten przycisk z "uciekającym chłopkiem" i wtedy będziesz miał załączony alarm tylko na drzwi i pokrywy bagażnika i silnika. Powodzenia Wojti |
![]() Res best memory O-ka | 2005-07-25 09:44:46 zabojad, chyba coś Ci się pokręciło z tym zamykaniem ![]() po pierwszym naciśnięciu zamykają się zamki a po drugim następuje ryglowanie i załączenie alarmu ![]() [ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2005-07-25 09:45:28 ] |
zabojad | 2005-07-25 10:13:59 oczywiście chodziło mi o zamykanie w pierwszej fazie... ![]() |
Zjak LOB SYMPATYK Opel Omega B Lublin | 2005-07-25 22:07:21
Dzisiaj dokładnie sprawdziłem i mam tak jak wyżej napisałem. Poprzednik jeżdził autem 5lat i mówił mi, ze nie ma alarmu. Po pierwszym naciśnięciu pilota od razu rygluje drzwi i mrugnie dioda na przycisku "z ludzikiem", a przy drugim naciśnieciu pilota zwalnia centralny i zapala wewnętrzne światło. Robiłem tak jak pisaliście. Czyli z tego wniosek, że u mnie jest inaczej. Pozdr. |
![]() zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2005-07-26 14:02:35 Ok jesli dobrze zrozumiałem bo ajkju mam niskie.
1.zamykam auto i pierwszym przyciśnięciem zamykam drzwi. 2.drugi przycisk na pilocie /wersja z 1994/ blokuje i rygluje drzwi 3.zapala się lampka pod ludzikiem która świadczy o uzbrojeniu alarmu Jeśli się nie zapala to co ? 4.załóżmy że się zapala i jak wtedy działa alarm? tzn czy jak ktoś szarpnie autem, zbije szybe, grzebie przy zamku to auto drze morde czy inaczej sygnalizuje włamanie? nie wiem czy dobrze wszystko skumałem ale być może dokonam spektakularnego odkrycia, że i ja mam alarm ale wiarygodne bedzie wtedy kiedy ów alarm usłyszę? |
zabojad | 2005-07-26 19:55:21 Wsiądź do samochodu, załącz wszystko, jak się uzbroi otwórz klapę od silnika i niech ktoś ją otworzy do końca, jak nie zadziała, otwórz drzwi od wewnątrz. Spróbuj coś zrobić bez pilota i kluczyka...
Pozdro Wojti |
Zjak LOB SYMPATYK Opel Omega B Lublin | 2005-07-26 20:03:31
Albo tak jak ja, że też nie masz alarmu. Po załaczeniu alarmu otwórz drzwi kluczykiem i powinien wtedy zadziałać jeśli jest. Bo to chyba jest sprawdzenie. Pozdr. |