| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-23 17:23:58 Witam!
Od dawna mam looz na kierownicy... Objawia sie to tym ze na postoju lapiac kierownice i ciagnac ja gora dol czuc looz. Czym to sie objawia hmm tym ze przy predkosciach wysokich dla autka 100-130 drgania sa czasami bardzo duze!. Czemu tak? Proste.. jak sie jedzie po malu to drgania przenoszone z ukladu nie sa tak duze ale wlasnie przy wysokiej predkosci przenosi najmniejsze SKOKI zawieszenia i kierownica tez po prostu SKACZE!. Przekladnie wykluczam bo tak jak mowie czuc i WIDAC w pierwszych 3 sekundach filmiku ze looz wystepuje glownie na tym gornym plastiku, objemce, nie wiem jak to nazwac. Pytanie. Czy da sie to wymienic, w jaki sposob sie do tego zabrac? Uklon w strone LIKEDA bo on na pewno wyciagal te bebechy przy robieniu przekladni etc etc... wiec jesli ktos ma jakis pomysl niech pisze FILM >>TUTAJ<< (leciutki 5 megowy) szybki serwer... ![]() [ wiadomość edytowana przez: biernus dnia 2005-07-23 17:26:22 ] |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-07-23 22:03:02 masz uszkodzone mocowanie kolumny kierowniczej do karoserii.
Ta kolumna nie ma prawa tak latać. |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-23 22:44:57 Kolumna ani drgnie!. Obudowa drazka....TAK |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-24 10:08:36 No tak tylo looz jest na tym plastiku... ta RURA sie rusza, a ta czesc ktora jest przykrecona srubami czyli ta aluminiowa obejma nie drgnie! |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-07-24 12:31:35 No własnie, bo ta rura w tym trzymaku aluminiowym opowinna być na sztywno.
|