Troche wyjaśnień, jak oczywiście mozna

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zmontowałem sobie kabelek , sofcik, no i chciałem troche pokombinowac, ale troszke dużo tych parametrów no nie wiem co jest co Czy mógłby mi ktos wytłumaczyć za co odpowiedzialna jest która funkcja??Nie które są jasne jak np. rodzaj sondy, typ zapłonu,ale reszt to chciałbym się dowidzieć.Ewentualnie podeślijcie link do jakiejś instrukcji albo coś!?Moja instalka oparta jest na kompie VOILA PLUS, korzystam z programu VOILA IN, a oto parametry o których chciałbym się coś dowiedzieć:
-sygnał prędkości obrotowej
-czas nakładania faz
-rodzaj TPS
-rodzaj emulacji
-czas opużnienia odczytu sondy
-maksymalne otwarcie atuatora
-minimalne otwarcie atuatora
-pozycja przy przyśpieszaniu
-napięcie TPS przy przyśpieszaniu
-cut-off
-prędkość obrotowa odłączenia cut-off
-pozycja atuatora dla cut-off
-położnie wyjściowe atuatora
-rodzaj jazdy
-histereza TPS biegu jałowego
-kasowanie pamięci
Wiem wiem, troche tego jest, ale może jadnak ktoś coś...
  
 
Szukaczka się kłania, programowanie
Co prawda to Bingo, a nie Voila, ale wiele parametrów podobnych, a przepisywać mi się nie chce
  
 
Troche juz wyczaiłem o co chodzi, ale nadal są niewiadome.
Sonda prawie cały czas pokazuje bogatą mieszanke, jak można to zmienić, ale zmienia się, tak więc raczej działa??Parownik mam EMMEGAZ ML94EP.
I o co chodzi w ustawieniu- pozycja TPS przy przyśpieszaniu??i napięcie TPS przy przyśpieszaniu??W Moim silniku zastosowany jest liniowu czyjnik połozenia przepustnicy 0-5V, przynajmniej na to wygląda z moich obserwacji bo gdy ruszam przepustnicą to na kompie rośnie mi napięcie od ok0,5 V do 5V.Najlepiej silnik sie wkręca gdy ustawie własnie na 5 V, a gdy dam np. 1V to wogóle nie chce się wkręcać!?Ale boje sie zostawić na maksa, bo nie wiem jak to się będzie miec do spalania??

Please help!!!!!!!!!
  
 
Widze ze wszyscy są zieloni w temacie, tak jak ja, więc musze chyba odpuścić, i eksperymentować!!
Trudno!
  
 
Niestety, ja nie mogę Ci pomóc bo nie miałem do czynienienia z Voila i po prostu nie wiem jak i za co w tym kompie odpowiadają poszczególne parametry. A nie chcę nikogo wprowadzać w błąd. Myślę, że rozważne eksperymenty doprowadzą Cię do konkretnych wniosków i kiedyś może podzielisz się swoją wiedzą z innymi, podobnie jak czynią to inni. Ja też uczyłem się sam, korzystając z wiedzy innych użytkowników i zdobytym doświadczeniem staram się dzielić. Jednak mam świadomość, że nie sprawdzona porada może przynieść komuś więcej szkody niż pożytku stąd moja ostrożność.
W lovato pozycja TPS przy przyspieszaniu odpowiadała za wzbogacanie mieszanki przy nagłym wciśnięciu gazu. Ten parametr to próg od którego komp gazowy wzbogaca mieszankę.
Z Twojego opisu wynika, że to ustawienie działa u Ciebie odwrotnie. Być może masz w pozostałych parametrach ustawiony rodzaj TPS jako "malejący" i dlatego odwrotnie działa, ale podkreślam to tylko moje teoretyczne rozważania i mogę się mylić. A co do spalania to podejrzewam, że wielkiego wpływu to mieć nie będzie, bo na 95 % steruje to chwilowym wzbogacaniem przy przyspieszaniu. W lovato miałem to ustawione bodajże na 0,65V (przy ustawionym rosnącym TPS).
Co do bogatej mieszanki na jałowym to w linku masz opis regulacji i co do czego. Na pewno trzeba podregulować parownik lub zmienić pozycję wyjściową attuatora.
  
 
Witam.
A najważniejsze pytanie jaki to mobil i z jakim motorem
  
 
Mitsubishi Galant 1.8 na pełnym wtrysku