| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kubik Escort 1.8TD MK7 Kombi Sosnowiec | 2005-07-26 20:54:06 Dzisiaj dłubiąc, a w zasadzie oglądając sobie silnik mojego essiego odkręciłem korek i sprawdziłem czy nie pluje olejem.
Olejem nie pluje, ale dosyć mocno dmucha z otworu, a gdzieś zasłyszałem że może to być oznaką nieszczelności silnika (niskiej kompresji). Czy tak jest w istocie? Dodam, że autko ma problemy z odpalaniem, to znaczy odpala gdzieś po 7-10 obrocie, ale jeszcze od zakupu nie wymieniałem w nim filtrów ani nie sprawdzałem świec (chciałem dzisiaj je sprawdzić, ale mi nie wyszło )
PS. Pytanie dodatkowe - czy w intercoolerze jest też jakiś filtr który podlega wymianie? |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-07-26 20:59:20 raczej zle..... zdejmij odpowietrzenie korbowodu.... jesli dmucha lekko z nigo, to jest ok i sa padniete w takim razie gniazda zaworowe.. jesli z odpowietrzenia bije mocno powietrze, to pierscienie |
kubik Escort 1.8TD MK7 Kombi Sosnowiec | 2005-07-26 21:17:35 A gdzie jest to odpowietrzanie korbowodu?
edit: Aa, i na jakie wydatki mam się dodatkowo szykować? Wkrótce jadę do mechaniora to mi kompleksowo zrobi wszystko co jest do zrobienia. [ wiadomość edytowana przez: kubik dnia 2005-07-26 21:18:51 ] |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-07-26 21:22:18 waz po prawej od tylu silnika.. idzie pionowo od bloku silnika do porywy zaworow. bedzie z niego dmuchac napewno... ale zobacz czy mocno i czy spaliny bedzie czuc. jesli nie, to wina lezy po stronie glowicy. |
Lavrokh Essi MK4 Tczew | 2005-07-27 00:53:05 Jak mi dmuchał to korek wywalało, a jak zatkałem wlew oleju to bagnet wyskakiwał Pierścienie w 1 garze były załatwione. Całe szczęście, że Essi ma dość twarde gary i nie trzebabyło szlifu robić. Jednakże PANU trzebabyło 700pln zostawić za naprawę![]() |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-07-27 08:29:47
tak ale nie zupelnie sie z tym zgodze henryk jak masz wypalone gniazdo, to nie zaleznie czy prowadnice i uszczelniacz masz tobry czy nie... przedmuchy i tak sie dostana pod pokrywe zaworw (dodajmy ze uszczelniacz trzonka zaworowego nie uszczelnia przedmuchy tylko trzonek i prowadnice przed dostaniem sie oleju na spalanie) tak wiec nie zaleznie czy ssacy czy wydech, bedzie wybijalo pod pokrywe |
Henryk Kraków | 2005-07-27 09:13:46
O tym ze uszczelniacz nie słuzy do utrzymywania przedmuchu to ja wiem doskonale a sytuacja o której piszesz będzie miała tym większe efekty im bardziej zużyte są prowadnice zaworów a nie gniazda.Bo tylko przez prowadnice jest połaczenie z przestrzenią pod pokrywą zaworów. Pozdrawiam serdecznie [ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-07-27 09:17:18 ] |
gagi3 Ford Escort MKV Stare Pole | 2005-07-27 09:17:15 za bardzo techniczna gadka dla zwyklego kierowcy
|
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-07-27 09:30:23
oczywiecie ze efekt bedzie jeszcze wiekszy... ale nawet przy dobrych prowadnicach a wypalonych gniazdach bedzie cisnienie uciekalo w gore. tym nie mniej jednak, pytanie zostalo zadane i odpowiedzielismy wydaje mi sie jasno- a jesli nie jasno, to napewno wyczerpalismy temat |