Fiat 600 "56 juz w garażu...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Stan jak widac nie najgorszy, silnik kreci, brak kilku detali i tapicerki. Blacharsko - kiedys robiony ale miejscami robiony chyba przez kowala.
Lakier do poprawy, miejscami popekany. Podloga zdrowa.
Niestety szyby "by Zastava". Brakuje kilku detali z wnetrza:
-klamki, rączki i tapicerki drzwi...

Poszukuje do niego kilku "częsci" - >Klik









  
 
Eno wull wypas dla mnie taka bryka . Wg mnie części szybko powinny się znaleźść .
  
 
łaaaaał
po byku furazera!!!
kontent byłbym ujrzeć po renowacji!!!
  
 
WIDZIAŁEM NA CHORWACJI ZASTAWY NA BAZIE TEGO FIATA - BARDZO ZGRABNE AUTKA.

K1C - POGRATULOWAC!!!
  
 
Gratuluję nabytku,
Miałem coś takiego ale to była zastawa, bo podobne były fiaty, seaty i zastawy,

Było to moje pierwsze własne auto w życiu ale sprzedałem je gdy mi silnik zdechł na nierównym przejeździe kolejowym a właśnie nadjeżdżał pociąg. Tak się zaparłem o słupek że siniaka na ramieniu miałem przez miesiąc ale życie pasażerów uratowałem
  
 
w chorwacji z tego co zauwazyłem to większosc aut jest zakonserwowana jak w Californii )
a takie zastavy 750 to w uzytkowaniu jak u nas pandy nowe... sporo autek nadal tam jeżdzących to pamietam tylko z okresu mojego dziecinstwa u nas...
  
 
o kurde masakra i stan wydaje sie nie najgorszy
  
 
eee, obrotomierza nie ma! buehehehe! bryka ful wypas! to dopiero bedzie wrazenie z jazdy!
  
 
Mój kolega miał podobne auto, ale od Zastavy. Też się drzwi otwierały do tyłu. Ograniczniki były zdjęte i można je było otworzyć całkiem czyli o 180 stopni. Poprzedni właściciel tego auta twierdził, że jak jeździł po zakupy na działce, to drzwi z tyłu sznurkiem związywał i tak jeździł z otwartymi.
  
 
Moj chrzestny na pocz lat 80 miał tez zastavę 750... kiedy się nadwozie skonczyło to bebechy przelozył do malacza i miał wersję 750
  
 
No to Qba będą dwa Gratuluję. Masz rok starszego ale ja mam na full oryginale ;P Łącznie z oponami i akumulatorem Bardzo rzadki okaz 600 z tego modelu (migacze na górze błotników i kurołapki). W sumie to jest to druga sztuka w Polsce którą widzę w tej wersji. Jeszcze raz gratulki
  
 
...kurdesz ale mi się te autka podobają...Gratuluje zakupu
  
 
50-cio letnie auto Gratuluję nabytku,
ja zapisałem się na nowy model

  
 
GDA ale to na foto to Trepiuno , nastepca 500'tki.....i w dodatku ma pozostac na 99% tylko "wizja stylistow z Turynu"....


  
 
Qba,gratulacje-piękny wozik!
To nie takim śmigał bo rzymskich uliczkach Benedetto XIV?

Cytat:
ja zapisałem się na nowy model



niewierzę
  
 
robiac OT , i wracajac do Trepiuno...

Prototypowy model Fiat Trepiuno nie trafi do produkcji. Nawiązujący swoją stylizacją do Fiata 500 spotkał się z dużym zainteresowaniem.
Oficjalnie informowano, że model ten znajdzie się w produkcji. Wprowadzony w Fiacie plan oszczędnościowy, wykluczył ostatecznie szansę na jego wytwarzanie.


Dzieki temu ze mamy w ACM-Racing troche gratow silnikowych do 600'tki juz na dniach rozpoczniemy składanie w 100% nowego silnika !!!
Wieczorem wrzuce fotki silnika "w proszku", a wsrod "zebranych" czesci mamy kilka smaczków:

- orginalny , sportowy walek od PBS Engeneering ( 280* )
- aluminiową miske olejową o zwiekszonej pojemnosci
- kolektor Alquati pod gaźnik od Fiata 850 ( 32mm )
- komplet NOWY tlokow Mahle o wiekszym st sprezania
- wyczynowy kolektor wydechowy i tlumik koncowy od ANSA'y ( niestety tlumik troszeczke zbyt sportowy, wiec zostanie zastapiony troszke lagodniejsza wersja

Silnik bedzie z zewnatrz wygladal jak 100% orginal ale moc...hoho


Do poszukiwanych czesci dorzuce jeszcze:

- komplet kołpakow
- szpilke do koł z wygrawerowanym "600" - niestety brakuje nam jednej
- lampka komory silnikowej
- gumowej tapicerki na podloge
- daszkow p/slonecznych w bdb stanie - szare lub czarne


Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: Qba dnia 2005-07-27 17:11:41 ]
  
 
A tu drodzy koledzy cos co naprawde mnie zaskoczylo "stylizowane" zabezpieczenie zamka tylnej klapy! Widze to poraz pierwszy!


Zauwazcie w ktorym miejscu sie znajduje:


  
 
Cytat:
2005-07-27 16:35:44, GDA pisze:
50-cio letnie auto Gratuluję nabytku, ja zapisałem się na nowy model


GDA - to jest wątek o starym ładnym klimatycznym sanochodzie, a Ty tu wklejasz jakieś plastikowe g.
  
 
no to kilka fotek "stuffu" do silniczka w 600'tki ( podpowiem tylko ze silnik bedzie idealna kopia Abarth 850TC Nurbrungring )

FABRYCZNIE NOWA GŁOWICZKA

KOMPLECIK FABRYCZNIE NOWYCH "KORB" i TLOKOW Mahle dajacych minimalny wyzszy st.sprezania bez planowania glowicy. KOMPLET


FABRYCZNIE NOWY WAŁ


Nowiuśki, sportowy wałek PBS Engeneering ( USA )



Aluminiowa miska olejowa



NOWY BLOK NOMINAŁ


Komplet kolektor + wydech od ANSA ( tlumik nie bedzie w tym projekcie wykozystany - zbyt "ordynarny" )



A to juz rozbieranie do "poprawek" i zaznaczenie miejsc "kwiatuszkow i peknięć"




Wybebeszony srodek i "fatalna" podłoga




I narazie tyle.

Sponsorem dzisiejszego odcinaka Ulicy Sezamkowej była literka "dź" i "cyferka 128"......i za wszystko "płaciłem jak za prezydenta"...szacun!
  
 
Oczywiście z tym plastikiem to było tak żartem,
a wracając do głównego wątku tematu to jestem pod wrażeniem dostępności części - skąd masz nowe elementy silnika

Pełen szacunek dla kolegi - myśle że to będzie jedno z piękniejszych autek zabytkowych poruszających się po polskich drogach - zółte tablice będą ?