[Accent I] alusy 215/40/16 wejdą czy będą za duże?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hey
ostatnio dostałem za free alusy z oponami 215/40/16 od nissana primery takie jak tu na aukcji http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58371658

felgi beda idealnie pasowały po spiłowaniu 1mm otworu centrującego w feldzie (tak mi napisał fachowiec)

o onaczeniach felg: 7,5Jx16 ET40 4x114,3

sprawdzałem w linkach do sprawdzania zamienników opon i średnica tych kół jest identyczna jak fabrycznych accent 155/80/13, wiec na "wyskokość" koła są one identyczne. jedyny problem to to czy sie zmieszcza na szerokość w nadkolach i czy nie beda o cos tam tarły.

mam jeszcze takie pytanko czy osiagi auta i spalanie znacznie sie zmieni w takim aucie i czy w ogole hyundai 1,3 uciagnie takie laczki.

wpiszcie swoje opinie na ten temat ew. moze macie jzu doswiadczenia w tego typu sprawach bo temat felg byl wałkowany ale o 16' do accenta jeszcze chyba nikt nie pisał
  
 
Witam
215 na silnik 1.3? oj będą poważne opory.
Na bank się nie zmieszczą w nadkolach, będą pięknie wystawać na zewnątrz i zaczną się problemy z policmajstrami.
Z tyłu będziesz mógł wozić kartę kredytową, inaczej nie pojedziesz, bo będzie obcierać, nawet nie o rant tylko o nadkole w wogóle. Klops...
Et 40? dobre ale przy 7 calach natomiast przy 7,5? no niewiem chłopie
Ze stoczeniem otworu środkowego nie będzie żadnego problemu, wiem, bo robiłem u siebie.
Miłego weekendu
  
 
nie no to juz bedzie przegiecie

bedzie trzec na max

no moze jak bys zapodal 205/45/16 ale tu na bank pilujesz ranty i pewnie to nie pomoze dlatego
najlepiej byloby 195/45/16 ale i tak na 7,5 calowej feldze bedzie trzec (tu pilowanie rantow moze starczy)

jedno pocieszenie to ET- ktore ma 40mm ale lepiej jak by mialo ET-45 wtedy max kolo wchodziloby w nadkole (ale nie wieksze)

Pozdrawiam

Pochwal sie jak sobie poradziles !!!

  
 
ja jezdziłem na 205/50/15 et45 i było ok. tzn czasmi przycierało jak był obciazony ale szersza opona to juz nie kwestia rantów ale wahacza wzdłuznego o który bedzie przycierac opona, takze pozostaje isc w strone zewnetrznego nadkola jednoczesnie je klepiac albo przespawac wogóle, życze powodzenia w jezdzeniu po koleinach
  
 
Benjamin, przyjacielu, powiedz mi, czy gdybyś zamienił 205 na 195 czy problem by zniknął,
no i jeszcze jedna sprawa - jaka była szerokość felgi - bo z mojego dumania wynika że 6 cali przy et45 to max i może zacząć felga obcierać a nie opona, a najlepiej to 5,5 cala...
Hmm...