| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-07-31 10:32:43 przecierz ty miales dwie chlodnice z tylu w mocniejszym silniku, wiec chyba wiesz jak to chlodzilo, no ale ty strasznie emerycko sie tym bujales... |
_Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2005-07-31 10:34:57 Ale chłodnica z przodu poproawia rozkład mas w aucie. |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2005-07-31 10:57:11 Umnie jezdzil jeden 900 z chlodnica z tylu mowil ze jak sie dzwoni
to 80% przodem wiec sobie z tylu walnol i mniej kombinowania z przewodami chlodzenia. |
Sypek 126 Warszawa | 2005-07-31 15:12:12 |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-07-31 22:27:42 Bo jesli robi sie swapa z chlodnica z tylu, to wiatrak musi dmuchac tak, zeby powietrze wylatywalo na zewnatrz, a nie byc zasysane stamtad. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-07-31 22:57:41
NIe o tym - tamten miał dwa wloty - a raczje ogromne wycięcia w boku i praktycznie pół klapy wycięte - jako wylot |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-07-31 22:59:54
No niemożliwe
O co mi chodzi pisałem w pierwszym liście
|
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-08-01 05:36:52 No chyba wlasnie nie o to...
Powietrze ma byc brane z komory silnika i wydmuchiwane przez chlodnice na zewnatrz. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-08-01 16:40:34
Wiesz Michał, czasami jesteś niewyobrażalnie śmieszny nawet o tym niewiedziąc. Chyba o co mi chodzi lepiej wiem ja niż Ty - to jest oczywiste, a ty się wychylasz bez potrzeby. rysunek chyba wyjasni sporo (obie czarne dziury to wloty powietrza): ![]() |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2005-08-01 16:55:39
A jak jest z przodu chlodnica, to wiatrak w ktora strone powinien wiac? Bo u mnie jak zasysal powietrze, to po wlaczeniu wiatraka nie bylo widac zadnej reakcji na wskazniku temperatury, dopiero jak dmucha, to temperatura widac ze powoli opada. Mowie o sytuacji jak fura stoi, albo jedzie z niewielka predkoscia. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-08-01 16:55:54
Ty chyba masz problemy z rozumieniem tekstu pisanego... Od kilku postow mowie ci, ze tam maja byc WYLOTY powietrza, a ty jak uparty - wiesz co - pokazujesz mi jaies obrazki z wlotami. I do tego mowisz, ze jestem smieszny... No comments... Wiec jeszcze raz napisze duzymi literami: W SWAPIE Z CHLODNICA Z TYLU POWIETRZE MA BYC WYDMUCHIWANE Z KOMORY NA ZEWNATRZ. Z BOKU MAJA BYC WYLOTY!!! WIATRAK MA DMUCHAC NA CHLODNICE! [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2005-08-01 16:56:47 ] |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2005-08-01 16:57:26 czyli chlodnica ma byc przed czy za tymi dziurami (patrzac od prodzu auta) |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-08-01 17:06:50
Co za ograniczony człowiek
Ten samochód jeździ - podejżewam że ma chłodnice ustawioną tak jak z przodualbo pod kątem, tyle że na wysokosci przegrody komory silnika, wylot ciepłego powietrza przelatuje przez komore silnika i klape. Te dziru które nabazgrałem to są chwyty powietrza. Robiłbym sobie wyloty powietrza na połowie boku samochodu ? to gdzie miałabybyć ta chłodnica - na siedzeniu pasazera ?? |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-08-01 17:10:07 Poza tym zdefiniuj słowa wylot i wlot bo masz chyba z tym problemy |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-08-01 17:22:40
Te inżynier, jak będziesz miał WYLOT z boku, to cos mi sie wydaje że będzie on z deka chujowo działał. Racej z boku WLOT i Wylot na tylnej klapie. Tak jest przynajmniej w miare logicznie........ |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2005-08-01 17:24:13
I to dokładnie pisze |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-08-01 17:40:59 Jezu!!!! Zrozumcie w koncu, ze to ma dzialac dokladnie w druga strone!!!!! Powietrze ma byc brane z komory silnika, isc przez wiatrak, dmuchac na chlodnice i wylatywac otworem bocznym w blotniku tam, gdzie chcecie robic swoj wlot!!! I nie dyskutujcie ze ma byc odwrotnie, bo ma byc wlasnie dokladnie tak jak jest!!! I wystarcza jeden wiatrak (bisowski z duza iloscia lopatek) i jedna chlodnica do schlodzenia calego ukladu z temperatury niemalze ze 100 do 50 stopni w niecale 3 minuty (wlacznik z palca w kabinie). W swapie z silnikiem 900 taki uklad dziala i ma sie rewelacyjnie. Do tego stopnia sie sprawdza, ze jak bede robil swojego swapa, to pewnie zrobie analogicznie (jesli nie bede robil centrala). |