| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-08-01 19:42:09 Na 99.9% sześć. Poźniej sprawdzę u siebie. |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-08-01 21:11:16 Nie obraz sie ale na zoltym z twojej fotki jest 6 otworów a na rajdówce 4.
NAwet w paincie jest lupa... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-08-01 22:54:38 No tak ale na zadnej focie nie ma 5 wiec to srednia chyba |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-08-02 00:14:32 Ooooops!
Sorry z pomyłkę. Byłem w garażu, liczyłem, żeberek jest faktycznie pięć. A co do chłodnicy to zrób tak:
![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-08-02 02:58:49 Czuczu - w Stalowej nie uczą czytania ze zrozumieniem? Czy widzisz tą subtelną różnicę pomiędzy ŻEBERKAMI a OTWORAMI??
Wacław, jak Ty żeś to zmajstrował - sam po jednym wstawiałeś . Jeszcze powiedz tylko że wszystko robiłeś od podstaw z płaskiego kawałka blachy .
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-08-02 03:00:55 ] |
AdrianK F&F Sympatyk Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-08-02 07:40:41
Prostym rozwiązaniem jest wspawanie żeberek z przedniego pasa z Poloneza. Kilku znajomych w taki właśnie sposób poradziło sobie przy renowacji 'klasyków', są takie same. |
waco DF Mikstat | 2005-08-02 08:31:57 narazie tylko jedna osoba wie co to jest. a nie jest to z poloneza. bo są 2 powody.
po 1: nowego nie kupie a wycięte ze starego poldka to juz raczej pogiete i pordzewiałe -> lekko ale zawsze -> takie juz miałem ale znalzłem lepsze rozwiązanie po 2: to z czego to zrobiłem ma blache 1mm i jest łatwo dostępne jako nowe lub prawie nowe a napewno w bdb stanie a tak wogóle to zrobiłem to z klapy tylnej od malucha zebra pasują idealnie w to miejsce gdzie w MRe zsą dwie dziurki -> wystarczy rozciąć tę przegrode i 5 zeber sie miesci a na szerokość wystarczy przy zebrach zostawić po 2-3-4mm blachy maluchowskiej (2-3-4) bo są rózne pasy przednie z różną dokładnością wykonane.
aha a ta włoska rajdówka ma 5 zeber -> paint zooma moze ma ale bardzo nie wyraźnego
![]() |
Yaro Fiat 125p Kraków | 2005-08-02 19:47:57 a proops przerabiania pasa przedniego z MR'a pamiętaj aby go mega porządnie zakonserwować, bo w miejscach, gdzie będziesz wstawiał łaty (po środku) rdza będzie go papała w pierwszej kolejności, bo blacha na spawie jest mniej odpowrna na korozję...
...pozdrawiam - pięknie zrobiony jest ten żółty klasyk |
waco DF Mikstat | 2005-08-02 20:24:17 sie wie -> konserwacja to podstawa. dwie warstwy mini i od tyłu pasta na spawy w sporych ilosciach a na nią znowu minia i na minie jakaś emalia (akurat miałem pod ręką, gęsta biała ze mucha nie siada ) a od przodu minia x2 potem szpachel na siatce szklanej -> własnie dosyycha jutro szlifowanie i pokaze efekt koncowy |