125p ile zeberek w pasie przednim klasyku?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ile powinno byc zeberek w bocznym wlocie w pasie przednim fiata 125p tzw klasyka?
moze ktoś szybko odpowiedziec bo ide preparować stosowny pasior juz sie zabrałem.
wyciąłem 6 zeberek ale nie jestem pewien czy 5 nie powinno byc
  
 
Na 99.9% sześć. Poźniej sprawdzę u siebie.
  
 
buu a ja 5 wspawałem ale tyle mi sugerowano.

efekt dwóch wolnych godzinek w garażu





a zasugerowałem się tym:




mhmm a może jakąś środkową dzirke zostawić zeby było miejsce na chłodnice oleju?

nie prosze o krytyke. mi sie podoba, innym nie musi. ważne ze spawy niepościągały blachy i jest nadal prosta. kapka szpachelki i bedzie gites
  
 
Nie obraz sie ale na zoltym z twojej fotki jest 6 otworów a na rajdówce 4.

NAwet w paincie jest lupa...
  
 
Cytat:
2005-08-01 21:11:16, CZUCZU pisze:
Nie obraz sie ale na zoltym z twojej fotki jest 6 otworów a na rajdówce 4. NAwet w paincie jest lupa...


Ale przecież rajdówka to włoch a nie polski klasyk
  
 
No tak ale na zadnej focie nie ma 5 wiec to srednia chyba
  
 
Ooooops!
Sorry z pomyłkę. Byłem w garażu, liczyłem, żeberek jest faktycznie pięć.

A co do chłodnicy to zrób tak:




  
 
Czuczu - w Stalowej nie uczą czytania ze zrozumieniem? Czy widzisz tą subtelną różnicę pomiędzy ŻEBERKAMI a OTWORAMI??

Wacław, jak Ty żeś to zmajstrował - sam po jednym wstawiałeś . Jeszcze powiedz tylko że wszystko robiłeś od podstaw z płaskiego kawałka blachy .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-08-02 03:00:55 ]
  
 
Cytat:
2005-08-02 02:58:49, Race_D pisze:
... Wacław, jak Ty żeś to zmajstrował - sam po jednym wstawiałeś . Jeszcze powiedz tylko że wszystko robiłeś od podstaw z płaskiego kawałka blachy .



Prostym rozwiązaniem jest wspawanie żeberek z przedniego pasa z Poloneza. Kilku znajomych w taki właśnie sposób poradziło sobie przy renowacji 'klasyków', są takie same.
  
 
narazie tylko jedna osoba wie co to jest. a nie jest to z poloneza. bo są 2 powody.
po 1: nowego nie kupie a wycięte ze starego poldka to juz raczej pogiete i pordzewiałe -> lekko ale zawsze -> takie juz miałem ale znalzłem lepsze rozwiązanie
po 2: to z czego to zrobiłem ma blache 1mm i jest łatwo dostępne jako nowe lub prawie nowe a napewno w bdb stanie

a tak wogóle to zrobiłem to z klapy tylnej od malucha zebra pasują idealnie w to miejsce gdzie w MRe zsą dwie dziurki -> wystarczy rozciąć tę przegrode i 5 zeber sie miesci a na szerokość wystarczy przy zebrach zostawić po 2-3-4mm blachy maluchowskiej (2-3-4) bo są rózne pasy przednie z różną dokładnością wykonane.

aha a ta włoska rajdówka ma 5 zeber -> paint zooma moze ma ale bardzo nie wyraźnego

  
 
a proops przerabiania pasa przedniego z MR'a pamiętaj aby go mega porządnie zakonserwować, bo w miejscach, gdzie będziesz wstawiał łaty (po środku) rdza będzie go papała w pierwszej kolejności, bo blacha na spawie jest mniej odpowrna na korozję...

...pozdrawiam - pięknie zrobiony jest ten żółty klasyk
  
 
sie wie -> konserwacja to podstawa. dwie warstwy mini i od tyłu pasta na spawy w sporych ilosciach a na nią znowu minia i na minie jakaś emalia (akurat miałem pod ręką, gęsta biała ze mucha nie siada ) a od przodu minia x2 potem szpachel na siatce szklanej -> własnie dosyycha jutro szlifowanie i pokaze efekt koncowy