| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Solltys LPG User v40 przeddzidzie | 2005-08-02 07:32:39 Co by nie powtarzać-przeczytaj
Co z tym fantem zrobić? Przy okazji tych gwałtownych burz, duuużej wilgotności powietrza i wysokiej temperatury silniczek zaczął też kaprysić. Przez blisko 30min nie chciał rano zapalić z gazu(a powietrze było ciężkie że siekierę można było powieśić). Na benie nie było problemu. Dopiero po rozgrzaniu zaczął pracować na gazie poprawnie. Po zmianie pogody wszystkie kaprysy znikły bez śladu. No jeszcze te kłęby pary z wydechu przy 30st ciepła (!) Instalacja I gen. regulacja śrubką bez lambdy - śrubka już prawie całkiem wykręcona. Jakieś pomysły? - to małe spalanie zaczyna mnie niepokoić. [ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2005-08-02 10:37:51 ] |
tanio Kraków | 2005-08-02 10:44:29 Nieszczelna membrana w parowniku? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2005-08-03 22:58:47 Witam.
Im lepsze spalanie tym wiecej pary w wydechu. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2005-08-04 08:05:13 Witam.
Brak regulacji to może być za duża zwężka w mixerze |
michu808 Omega B Caravan Trzcianka | 2005-08-04 21:44:45 Mi z początku jak założyłem instalacje też palił ok 9-10l . pojechałem na regulacje po 2000km od założenia i od tej pory zaczął mi palić ok 12 - 14l . (Może to i lepiej - ale drożej) |