Sprężyny Fiorki - przód

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i stało się - wymieniłem w mojej Mirce sprężyny i amorki z przodu.
Na razie tylko 1 stronę :d - kierowcy - jutro ciąg dalszy.

Amorki mam nówki - olejowe Quinton-Hazel - amrerykańskie.
Wie ktos może co to warte ?? Były dość tanie - para wraz z transportem 225 zł.

Sprężyny to Polonez Truck - żółte - najtwardsze.

Efekt - hmmm ... właśnie dlatego jeden - nie moge się zdecydować co dalej.
Jazda jest wypas, jest tylko jedno ale:
wydaje mi się, że furka stoi wyżej niż na seryjnych. I to mnie martwi
Oczekiwałem takiego efektu jak tył - nowe jak seria, po miesiącu 2-3 cm niżej niż seria. Tymczasem jest wyżej niż seria i wygląda śmiesznie - przód troszkę wyżej niż tył

Czy Waszym zdaniem siądzie przynajmniej do serii ??
Czy może lepiej na drugą stronę zakładać sprężynkę obciętą o 1 zwój ?? A później to co zrobiłem dziś też tak poprawić ??
Tył miesiącu troszkę usiadł.
Może i przód siądzie sam z siebie i to więcej iż tył ?? - W końcu z przodu jest silnik, który swoje waży, a tył jest lekki.

Najważniejsze : seryjne sprężyny prżód są dokładnie o 1 zwój krótsze niż tył,
a grubość jest zdaje sie taka sama.

Przerabiać (skracać) od razu, czy liczyć że się poprawi ??

Pozdrówka. Kiejstut
  
 
Cos mi sie wydaje ze przod za duzo nie siadzie na sprezynch od Trucka,wiec moja rada utnij .Ladniej bedzie ciut nizej jak za wysoko
  
 
czesc krzychu ....

moim zdaniem powinienes obciac sprezynki od trucka o jeden zwoj i bedzie git .... bedzie jak przyklejony

p.s

jak mozesz to tez kup dla mnie takie amortyzatorki do przodu, a ja jak przyjade to oddam co kaske..... daj znac czy da sie zrobic

fiat 131 supermirafiori 1.4 DOHC (taka jest wersja budy) nie wiem czy to ma jakies znaczenie ze mam teraz silnik 1,6.

pozdrowka.

daj znac na priv czy bedziesz to w stanie zalatwic..
  
 
ja bym ciachną o 2 zwoje ...nie będzie dużo niżej ale będzie twardziej . w kancie mam ciachniete o 2 zwoje i jest wyżej od serji , amory też nowe , przez pół roku nie siadło wogóle .