Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 12:03:45 Jesli chodzi o silnik to jest on typu OHC (szkoda ze nie DOHC :)) czyli z walkiem razrzadu w glowicy.Jesli chodzi o podpory walu to jest ich 5 albo 7(nie jestem pewien :)W silniku 1300 jest naped za pomoca paska a w 1500 lancuszka.Jest pompa sprzegla i sa z nia niestety czasem problemy.Ja niedawno wlasnie swoja wymienilem bo mocno ciekla (co lepsze pani w sklepie mi powiedziala ze jest duze prawdopodobienstwo ze nowa pompa tez bedzie ciekla :).Moja jest na szczescie OK).Pozdrawiam |
Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-03-10 12:46:55 Jesne że pięć !
Silnik w Ładzie jest silnikiem OHC opierającym się na konstrukcji Fiatowskiego 1.4 OHC konstruowanego równocześnie ze słynnym fiatowskim DOHCem |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-03-10 14:21:48 DZIĘKI WSZYSTKIM ZA ZAINTERSOWANIE JAK KUPIĘ SPRZĘTA TO DAM ZNAĆ. NARA |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-03-10 18:19:02 Jasiu DOHC nie oznacza że wałek jest w głowicy lub nie. Litera D oznacza DOUBLE-czyli podwójny(dwa wałki w głowicy).OHC zas oznacza to że jest jeden wałek górny tzn w głowicy. |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 18:38:27 To to ja Grzesiu juz wiem od dawna .Napsalem tylko ze szkoda ze lady nie maja fabrycznie silnikow DOHC. Bo taki np. ,6 fiatowski majac 90 konikow niezle by sie pewnie spisywal . Pozdrawiam |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 18:44:30 Jesli chodzi o urwanie paska to nie ma problemu ,jest to rozwiazanie bezkolizyjne,a co do awaryjnosci 1,5 nie wiem
.Moj 1,3 po pierscieniowaniu soisuje sie bez zarzutu a przejechalem przez rok ponad 30000mysle ze wplywa na to w duzym stopniu to ze co ok 10000km silnik jest ustawiany w serwisie diagnostycznym.Kosztuje to co prawda 150 zl ale naprawde warto ( mierzenie cisnienia ,regulacja zaworow,zaplon gaznik) Pozdrawiam |
Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-03-10 18:45:07 Dla osób żądnych więcej koników powstała 21079 i myślę że nawet wersja DOHC by sobie z nią nie poradziła |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-03-10 18:49:59 Jasiu,trochę "zmęczony"jestem i widac nie doczytałem dokładnie:)
sorki |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 18:59:54 No problem hehe a co to za wersja ta 21079?.AA grzesiek mozesz mi napisac ile zaplaciles za te czesci do zawieszenia ?Bo gdzies czytalem o tym i nie moge znalezc .I podaj mi prosze dokladnie co tam bylo? |
mily_byd SYMPATYCZNY GOŚĆ FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2003-03-10 19:04:39
|
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 19:11:19 Czyli silnik rotacyjny .Widzialem to gdzie na klubowej kiedys ale myslalem ze ktos sobie cos takiego sam wstawil .A czy ten silnik byl wstawiany fabrycznie?I jakie to moze miec parametry ? |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-03-10 19:12:15 To Soop kupował nie jaale z tego co pamiętam to 145 zł.To na autoladzie chyba było.Jego wątek o gemetrii czy jakos tak |
Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-03-10 19:45:46 Silnik wankla był wstawiany fabrycznie i miał pojemność 1,3 (2 komory po 0,65 ccm) i miał 140 - 190 KM w zależności od wersji.
Był przeznaczony głównie dla KGB i Milicji ale 21079 mozna też kupić w wersji cywilnej. Praktycznie każda Łada od 2101 do 2110 ma swojego odpowiednika z Wanklem :) |
Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2003-03-10 20:01:52 Kurde to niezly potwor musi byc .Ciekaw jestem jak to smiga?.Sorki Grzesiek pomylilem osoby .Pozdrawiam. |
Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-03-10 21:25:31 |