| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-08-04 22:30:34 Witam, z racji tego że 703 lekko sie przytarła i jest już na koncówce musze wymyslić coś w miare taniego w zamian.. w 703 bawić sie już nie chce i zastanawiam sie nad 650... silnik juz mam tylko teraz pare pytan...
1.skrzynia od bisa z kołnieżem od 650 czy może kombinować z podwieszeniem skrzyni 650 na zawieszeniu bisowskim?? 2.jak wygląda sprawa od strony prawnej?? 3.jak rozwiązać problem braku kratek na tylnej klapie?? i czy nie bedzie sie przegrzewał? 4.macie jakieś foty/namiary do osób które tak miały zrobione bisy?? ja znalazłem tylko zdjęcia goscia z nowego sacza :
i poza tym wiem ze kiedyś w krakowie na al. solidarnosci koło Banolli stał taki bis biały z 650 z odwracanymi felgami z sc.. jakby ktos miał jakieś info to prosze o kontakt. Acha i co wogóle sadzicie o tym pomysle?? Pozdrawiam, Maciek |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-08-05 06:53:47 W Wawce tez widzialem bisa z 650.
A prawnie wyglada to tak jak z kazda inna zmiana silnika - umowa KS, SD, WK. |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2005-08-05 12:57:54 Mały mówiłem ci że to jest do zrobienia, ogólnie po głowie pomysł mi lata już 2lata, ale nie było okazji zeby to zacząć, no i w końcu mam bisa i jest w czym rzeźbić, kupiłem go bez silnika, a 650 ze skrzynią mam za frajer od znajomego.
1. Zawieszenie bisowskie przysparza mniej kłopotu z zamontowaniem, ale cena odstrasza (95zł za poduszki) 2. Jak już Żuraw wspominał Umowa K-S, dowów rej. z samochodu od którego jest silnik, jak jest z innego miasta to zaświadczenie o tym że był zarejestrowany, dodatkowy przegląd (chyba z rzeczoznawcą) ale nie powinno być problemów bo zawieszenie silnika jest fabryczne, i do WK. 3. Jeśli chodzi o chwytpowietrza to bis ma takie duże otwory w komorze silnikowej w bocznych ściankach, ja chce kupić rurę elastyczną o średnicy rury od chwytu powietrza i puszcze od ktarki przez ten otwór i do wentylatora, poza tym nie bedzie podłogi pod silnikiem, więc powietrze bedzie napływać spod samochodu, tylna belka bedzie od mlucha, ale zewnetrzna powłoka od bisa w której będą otwory a w nich wentylatory wywiewowe, przy prawej kratce bedzie chłodnica oleju. Fotki mojego bisa, satre, ale praktycznie dużo sie nie zmieniło [ wiadomość edytowana przez: ISO-lator dnia 2005-08-05 13:01:07 ] |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-08-05 15:41:21 Zgodze sie z Toba ale nie do konca.. mój brat też jeździł bisem seryjnym dwa lata bezkolizyjnie, aż do momentu jak mu układ chłodzenia klęknął i wtedy zaczęły sie schody:/ uszczelke pod głowica wydmuchało a cały silnik sie dośc porządnie przegrzał.. zrobilismy to i problem sie powtórzyła, dałem wiec głowice do splanowania, od razu 2mm co pogorszyło sprawe bo uszczelka znów klękła:/ poprostu nie widze sensu robienia silnika który ma wade fabryczną 650 wcale nie jest gorszym silnikiem, a że moc jest 1,5 konia słabsza wcale nie oznacza że jest gorszy...tak wiec na 90% bede przekładał 650, jakbyscie mieli jakieś zdjęcia albo coś w sprawie tego tematu to wrzucie plis, Pozdrawiam |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2005-08-05 16:16:28 1,5 konia mocniejszy a ciekawe ile ciezszy. osiagi prawie to samo. Bisy sa dla mnie "cool" zawsze je lubilem. Zadnym niestety nie jezdzilem Ale czest slyszys sie opinie ze sa tak samo awaryjne a czesci drozsze. a 650 silnik bardziej obcykany |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2005-08-05 16:24:34 a przeloz 900ke |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-08-05 16:37:22
Otoz to. |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-08-05 16:58:22 narazie kasy brak i czyms trza jeździc.. [ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2005-08-05 17:14:10 ] |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-08-09 14:16:58 Jesli chodzi o mnie to pomysł z zabudową szklaną silnika... może fajny ale nie 650.. troche wioska jak dla mnie.. a włożenie 650 w bude bisa w miare proste... pas tylny z 650 i jedyna rzeźba to mocowanie skrzyni biegów.. tak to w zasadzie żaden problem:] bagażnik niestety odpada ale w zasadzie to zbędny mi był:]bardziej sie boje o rejestracje... no bo jakby nie patrzeć w bisach nie było montowanych 650 i diagnosta może sie o to przyczepić,... |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2005-08-09 14:19:40 mniejszy silnik możesz włożyć bez problema |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2005-08-10 17:03:05 jak ktos nie potrafi porzadnie zrobic, zydzi na czesci (przewod dolny chlodnica - termostat z odgalezieniem do zbiornika wyrownawczego w ASO fiat kosztuje tylko ok 150zł) i o sprzet nie dba to 700 mu sie rozleci.
jak zrobilem silnik w swoim bisie to nic sie nie psulo chodzil jak zegarek, czesci kosztowaly troche ale wydatek nie poszedl na marne. |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-08-10 19:56:16
a swoją droga.. Samael ostro tym swoim bisem jeździłeś?? |