MotoNews.pl
  

świece NGK i przewody Powertec???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie bo dzisiaj kupuje przewody i w intercarsie poweidzieli mi że mają dobre powertec za 95 pln (po zniżce klubowej dzięki wam za te gratisy ) i świece NGK po 10pln,
I tu mam pytanie czy to dobre firmy są bo NGK to wiem, że sa oki ale powertec??
bo wymieniam gdyż na przewodach i świecach zrobiłem 27 tys.km przez roczek, i teraz coś mam jak go zapale to jest oki, przełączam na gaz i zacyzna tak na początku szególnie na wonych obrotach nierówno chodzić nawet zgasnąć potrafi, a jak dam wcześniej gazu i sie rozchodzi to jest oki??
Wiec to raczej przewody i świece powinny pomóc??
Bo wolał bym uniknąć wymiany przepływomierza jak strzeli sobie (bo raz już to zaliczyłem)

Jak ktoś wie to proszę o pilną odpowiedź oki??

[ wiadomość edytowana przez: Otis dnia 2005-08-05 09:03:20 ]
  
 
moze to nie wina swiec i przewodow ?
problemy na wolnych obrotach i lpg
  
 
Odkąd jeżdże omegami,czyli od ponad sześciu lat zawsze używam takiego zestawienia i nigdy nie miałem z nimi problemu .
  
 
też używam tych przewodów, świece też NGK, zrobiłem na nich ok 12t km i zero problemów. Gaz IIgen
pozdrawiam
  
 
przy 4 generacji gazu świece i przewody nawet jak są stare to nie stanowi to problemu
tak twierdzi mój macher od lpg
pozdro
  
 
Hmm - no nie wiem jak z przewodami, ale wyrażenie "świece NGK" jest jakby mało precyzyjne. Tego jest ileś tam rodzajów / modeli.

Tak, jakby powiedzieć: Jeżdżę Oplem i jest OK. A wiadomo przecież, że w gamie modeli trafiają się też np. małe purchawy
  
 
NGK do c30xei są ok. Po przejechaniu 15 tys wstawiłem nowe (zawsze tak robię max 15 tys) i nie powiem mozna było na nich jeździc jeszcze duzo. Acha 2 elektrody.
Co do kabli to moje zdanie "biednych nie stać na tanie rzeczy".
  
 
"Sprzedam [...] dwa kable
Powiem, że to Power Teki
Biedny będzie na to liczył
Kto mu pomoże o Boże

Aaameenn"

  
 
No a jakie parametry (oznaczenie) mają NGK do C20NE + gaz
  
 
Cytat:
2005-08-07 13:00:13, Andrzej-Hary pisze:
No a jakie parametry (oznaczenie) mają NGK do C20NE + gaz


Nie ma znaczenia czy z gazem czy bez.Idziesz do sklepu i mówisz ze chcesz świece NGK do c20ne i koleś patrzy w katalogu i podaje Ci świece V-line z cyfrą 6 na opakowaniu,a oznaczenie ma takie - indeks: V-LINE NR6 7281
Do c26ne są 3.
Te świece są ponumerowane jakoś od Nr 1 w góre




[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2005-08-07 16:56:15 ]
  
 
NGK generalnie wypuszcza np. (z ich strony) takie rodzaje:

>> Świece zapłonowe w technologii V-Line
>> Świece zapłonowe z techniką iskry ślizgowej
>> Świece zapłonowe z dodatkową drogą iskrzenia
>> Standardowe świece zapłonowe
>> Świece zapłonowe VX (świece platynowe)

Oczywiście, nie wszystkie z nich mają poszukiwane tu odpowiedniki, i prawdą jest że najpopularniejsze są V-line i większość sprzedawców ma katalogi tylko z nimi.
Ale ani nie są to jedyne, ani zawsze najlepsze.
  
 
Ja chcę wymienić świece i przewody w C30 SE.
Mam gaz 4 generacji.
Samochód jest z niemiec czyli w sumie to nie wiadomo kiedy to było zmieniane.

Świece są 4 elektrodowe założone.
Przewody 3 mają inny kolor czyli ktoś chyba na sztuki wymieniał.


CZy wymieniać?
  
 
Cytat:
2005-10-08 14:56:15, OMENATOR pisze:
Ja chcę wymienić świece i przewody w C30 SE. Mam gaz 4 generacji. Samochód jest z niemiec czyli w sumie to nie wiadomo kiedy to było zmieniane. Świece są 4 elektrodowe założone. Przewody 3 mają inny kolor czyli ktoś chyba na sztuki wymieniał. CZy wymieniać?



C30SE fabrycznie ma świece dwuelektrodowe czyli jest odstawione jakieś druciarstwo,
widać nieźle dbane o autko było skoro przewody na sztuki są wymieniane
przewody wymień na nowe (nie Janmory)
  
 
Cytat:
2005-10-08 15:31:24, MEGA_3 pisze:
przewody wymień na nowe (nie Janmory)


Mega a co masz do tych przewodów smigam juz rok na tych przewodach i bez problemu Jak chcesz wiedzieć to Janmor robi też lepsze przewody ale one już kosztują trzy stówki a nie każdego stać na przewody za 400 czy wiecej zł.
A tak na marginesie temat ten juz był wałkowany pare razy nie poznaje Weteranów zmiękli po zlocie czy co


[ wiadomość edytowana przez: robert1x dnia 2005-10-08 16:30:53 ]
  
 
Witam.
Otis - myślę, że regulacja wolnych obrotów na reduktorze powinna
załatwić sprawę, bo gdybyś miał świece czy przewody WN wadliwe
i to na benzynie byłyby kłopoty.
A jeśli wymienisz świece i przewody na nowe i będzie to samo to co
wtedy zrobisz?

Pozdr.
  
 
a ja polecam kable beru ,jeżdziłem na championach i mogą być ale moje beru mają najechane 200 tkm i śmigam na gazie i jest ok a świece championa mają 40 tkm i tyż są ok ,a janmory panie robert to nawet do poloneza trucka sie nie nadają
championy padły po 45 tkm a zoostawione 1,5 roku temy orginalne beru które leżały w garażu jednak jeszcze sie przydadzą
a mega nie wymiękł on poprostu dobry człowiek jest
  
 
Nie wiem jak te przewody, ale na weselu syna gadałem z mechanikiem (z rodziny synowej, notabene baardzo miły facet i doobrze my se golneli). Bardzo chwalił swiece NGK. Jego zdaniem bez problemu wytrzymuja 100 tys. km i praktycznie nie trafiaja sie buble!!! W porównaniu (jego opinia) np. Boscha - na 4 - jedna dobra co trzymała parametry, ale to Jego opinia.
Jak będę zmnieniał, to na NGK.
  
 
Cytat:
2005-10-08 20:09:02, fomin pisze:
a janmory panie robert to nawet do poloneza trucka sie nie nadają


Bo oni nie robia kabli do poldolotów
  
 
mechanik z rodziny synowej i soko gość???????
a żeś trafił
zagraj w totka boś farciasz
pozdr. a co do świec to ma racje
  
 
Cytat:
2005-10-08 20:12:17, jerzy pisze:
NGK...wytrzymuja 100 tys. km



Zmieniam co 10 tys .