Gdzie ogrzewanie gazu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam pytanie do uzytkowników 2.5 V6 z gazem .gdzie lub do czego macie podpiete ogrzewanie reduktora czyli przewody z płynem. Podczas montazu gazu stwierdziłem ze sa dwie mozliwosci przed chłodniczką lub na wyjsciu z ogrzewania przepustnic ja wybrałem wersje nr.2 tylko nie wiem czy w zimie to wydoli
  
 
Czesc!
Ja wlasnie ostatnio meczylem Weteranow o ten problem.
Mam zalozony Omegas Landi Renzo i monterzy podpieli mi jakos dziwnie ten redyktor do ogrzewania.

Ale najwazniejsze jest to co powiedzieli Weterani (DrA, Prowo i Mega):
- reduktor najlepiej jak jest podpiety jednym koncem do tej metalowej rury co biegnie z lewej strony silnika a drugim koncem az do nagrzewnicy,
- najwazniejsze tez jest, zeby byl nizej niz zbiornik wyrownawczy plynu chlodnicy.

Ja jutro jade wlasnie do poprawki z tym problemem.
Postaram sie zrobic kilka fotek.
  
 
Ponawiam Problem
Gdzie się wpiąć z przewodami wodnymi parownika do silnika 2,5V6
Czy wyjście parownika można podpiąć pod dolną rurkę zbiornika wyrównawczego ?? i z którego miejsca pobrać ciepło do parownika.
Co prawda fotki przedstawiają silnik z zamontowaną instalacją ale przewody są podpięte gdzieś za silnikiem i nie mogłem znaleść gdzie. Pozwoliłem sobie zaznaczyć miejsca które wydają mi się za poprawne ale prosze o wasze opinie na ten temat.



  
 
Kiedyś sam pytałem a teraz podpowiadam.
Najlepiej jest podpiąć ogrzewanie reduktora przed chłodniczką,
Przecinamy przewód doprowadzający płyn do zaworu podciśnieniowego chłodniczki, wstawiamy trójnik i podpinamy dojście do reduktora. Z końcówki wyjścia z zaworu ściągamy przewód, który wraca na silnik i zaślepiamy tę końcówkę, a przewód powrotu do silnika podpinamy do powrotu z reduktora
Jest to najlepszy sposób gdyż reduktor jest zawsze dogrzany, a wyjście zza przepustnicy nie wydala na ogrzewanie reduktora, osobiście przerobione sprawdzone, zadnych strat w ogrzewaniu wnetrza
Pozdrawiam
  
 
Tez miałem ten problem z 2.016v, to niby inna bajka, ale również miałem niedogrzany reduktor gdy był "za" nagrzewnicą. teraz jest bezpośrednio za silnikiem, w szeregu przed nagrzewnicą i jest wreszcie normalnie.

Żadna inna konfiguracja (równolegle do nagrzewnicy, za nagrzewnicą, szeregowo w przewód ogrzewania przepustnicy) nie sprawdziła sie, reduktor był niedogrzany i osiągał max 40stopni.