| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2005-08-07 18:49:02 Czesc!
Ja wlasnie ostatnio meczylem Weteranow o ten problem. Mam zalozony Omegas Landi Renzo i monterzy podpieli mi jakos dziwnie ten redyktor do ogrzewania. Ale najwazniejsze jest to co powiedzieli Weterani (DrA, Prowo i Mega): - reduktor najlepiej jak jest podpiety jednym koncem do tej metalowej rury co biegnie z lewej strony silnika a drugim koncem az do nagrzewnicy, - najwazniejsze tez jest, zeby byl nizej niz zbiornik wyrownawczy plynu chlodnicy. Ja jutro jade wlasnie do poprawki z tym problemem. Postaram sie zrobic kilka fotek. |
raptor Omega B Nowy Sącz | 2007-03-17 20:51:39 Tez miałem ten problem z 2.016v, to niby inna bajka, ale również miałem niedogrzany reduktor gdy był "za" nagrzewnicą. teraz jest bezpośrednio za silnikiem, w szeregu przed nagrzewnicą i jest wreszcie normalnie.
Żadna inna konfiguracja (równolegle do nagrzewnicy, za nagrzewnicą, szeregowo w przewód ogrzewania przepustnicy) nie sprawdziła sie, reduktor był niedogrzany i osiągał max 40stopni. |