Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-08-07 20:44:04 Witam i pytam bo problem mam; chodzi mi o tą regulację przy dzwigni ręcznego...jak to jest, gdzie mniej-wiecej powinna znajdować się ta nakrętka ![]() ![]() ![]() |
![]() borys KOMBIca Konin | 2005-08-07 20:47:53 jak zdejmiesz mieszek to bedziesz widzial wystajaca srube i nakretke rozmiar 10 ![]() |
![]() tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-08-07 20:52:39
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-08-07 20:56:36 jezeli nie mozesz wyregulowac tym to moze oznaczac ze samoregulatory masz do .... |
Henryk Kraków | 2005-08-07 22:21:07 Sprawne rozpieracze z samoregulatorami to podstawowa sprawa w uzyskaniu hamulca ręcznego.Jeżeli są pozapiekane to mozesz sobie regulować linke ile chcesz. |
tomcat Ford Escort Warszawa | 2005-08-07 22:30:58 ale jak się ma bardzo zużyte bębny to nawet jak samoregulator będzie działał prawidłowo to i tak nie wystarczy żeby zlikwidować za duży luz. a zużyty bęben to taki który ma średnicę większą od nominalnej o ok. 3 mm (o ile dobrze pamiętam). ja swoje samoregulatory rozbierałem i smarowałem jakieś 3 m-ce temu, a ręczny dalej taki sam jak był tzn. kiepski. na bębnach mam rant i chyba się będą do wymiany kwalifikowały. dlatego wydaje mi się że nie zawsze brak ręcznego to wina samoregulatorów. |
Henryk Kraków | 2005-08-07 22:40:40 Przede wszystkim jak masz sprawne w 100% samoregulatory i wymienisz nowe szczęki to po załozeniu bębna musisz kilka razy podeptać nożnym hamulcem ( zeby się samoregulatory zatrzasnęły w odpowiedniej pozycji) a dopiero potem regulujesz ręczny o ile jest taka potrzeba ( przeważnie nie ma o ile nikt nie kręcił wcześniej linką ). |