MotoNews.pl
10 Wymiana paska rozrządu Accent drogo czy nie? (109115/89)

Wymiana paska rozrządu Accent drogo czy nie?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem umówiony z mechanikiem (znajomy) na wymianę paska rozrządu w moim Accencie 1,5 koszt określił na ok.220 zł plus minus parę złotych gdyby coś jeszcze wyskoczyło oczywiście w cenę wliczone są częsci. Czy to jest rozsądna cena ?

ja niedawno wymienialem rozrzad w Hyundaiu i sama wymiana kosztowala mnie 120pln (cena z jakims upustem). Pasek i napinacz kupilem sam, w zaprzyjaznionym sklepie i zaplacilem 73pln za pasek Contitecha i 70pln za napinacz. Sumujac mamy 263pln.
Wiesz...te 43pln to zawsze masz 10 litrow paliwka

Ok.czyli w normie. Kompletnie nie mam rozeznania w tym temacie dlatego pytam. Tanio to podejrzane i możliwe,że nie solidnie zrobione a z tym nie ma żartów lepiej zapłacić więcej i mieć pewnośc. Natomiast ASO nie wchodzi w rachubę,wiadomo!!! Dziękuję

Dobra cena. Ja za pasek dalem 50, napinacz 40 i robocizna w renomowanym warsztacie 150

Myślę , że to rozsądna cena - pytanie tylko jakie części będą wkładane - na tym nie warto oszczędzać bo jak strzeli to amen.
Ja za pasek dałem 30 PLN firmy Mitsuboshi (nie mylić z Mitsubishi) i to było tanio jak za niego, za napinacz dałem 60 PLN firmy GMB (Japoński) robocizna 120 PLN co wydaje mi się dużo np w porównaniu do wymiany łożyska w przedniej piaście za którą dałem 50 PLN, a roboty było o niebo więcej - cóż nie mam czasu bo pasek wymienił bym sam i miałbym 120 PLN w kieszeni na

MISTER

a na allegro napinacz gmb z paskiem sun tez coolicy 80-90 zl,
tylko że co do suna to za wiele o nim nie slyszałem a mitsuboschi no nie wiem strasznie tanio dałeś,napinacz za te pieniądze to w ASO SCOUPE moge prwie kupic orginał

Paski mitsuboshi to jedne z najlepszych pasków w tzw zamiennikach! Seryjnie w starych Carismach i Nisanach je montowano! A napinacz GMB to nie byle co!