Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lechu Karolina Gdańsk/Warszawa | 2003-03-11 11:23:40 witam wszystkich starych wyjadaczy elitarnego F&F! sam chciałbym przynależeć, czy ktoś powie mi jak to zrobić? przez formularz na stronie F&F (jest inf ze 'nieaktywny'?!) czy na stronie forum????
jeszcze raz pozdrowionka dla wszystkich którzy tu piszą... |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-03-11 12:02:37 Lechu a moe cos wiecej o sobie
Narazie jakis zasad z góry nie mamy ustalonych, na pewno trzeba byc aktywnym członkiem udzielac sie na forum, w miare mozliowsci tworzyc strone klubową. Acha rowniez w swoim regionie uczestniczyc w jakis spotach, i godnie reprezentowac F&F Moze w przyszłosci beda składki ktore beda szły na organizacje zlotów, ale to dopiero bedzie ustalone. |
Lechu Karolina Gdańsk/Warszawa | 2003-03-12 16:23:31 dzięki Koniu za informacje. no i sorry że się nie przedstawiłem mieszkam i studiuję w Gdańsku, a mówią na mnie Lechu. Posiadam ukochany egzemplarz szczytu polskiej myśli technicznej, tj. FSO 125p z 1990. Kancik jest zielony i przysporzył mi wiele radości (tak było kiedyś ) teraz po zimie są z nim same problemy.... ale taki jego urok
tak wogole moze ktos zna prawdopodobna przyczyne, tj silnik chodzi elegancko z rana przez pol godziny, potem wariuja obroty i gasnie i za ch....rę nie da sie odpalic spowrotem? cewka, modul, kable, co najczesciej pada??? pozdr |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2003-03-12 17:12:31 najczęściej pada ............wszystko ale po objawach zaczoł bym od cewki , chyba że masz LPG?? |